Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Fotoobraz s vlastním motivem, výběr ze 4 velikostí: 20 × 30 až 60 × 80 cm

4,8 / 5 Colorland 8 153 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Michaela Ježová

Dobrý den, chci zaplatit cenu dopravy klasickým bankovním převodem, při výběru mi to nabízí pouze jakési platební brány, ne klasické číslo účtu a variabilní symbol. Mohu se k tomu nějak propracovat?
Kreditní kartu nemám a moji banku nemáte ve výběru.
Děkuji Ježová

Slevomat.cz

Dobrý den, Michaelo. Bankovní převod funguje jak má aktuálně. :) Zkusil jsem objednávku vytvořit a jako způsob jsem zvolil bankovní převod a údaje mi systém zaslal na e-mail. Doporučím Vám, zkusit objednávku znovu vytvořit. Pokud se nezadaří, kontaktujte nás na naši zákaznické lince: +420 222 745 3­54. S Přáním krásného dne, Karel

Lenka Nováková

Dobrý den, lze ještě dokoupit vouchery? Uplatnění je do 28.2. Ale není již vidět zda je platne.
Děkuji
Nováková

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, samozřejmě, že můžete zakoupit vouchery, ale je potřebné je uplatnit do 28. 2. 2022. Zde je postup Jak objednat zboží: po zakoupení voucheru pokračujete na web Colorland, vyberte šablonu a formát podle zakoupeného voucheru, nahrajte fotografie a proveďte editace. Po dokončení vašeho fotoobrazu klikněte na tlačítko „Do košíku”, vyberte doplňky. Vepište kód voucheru a klikněte na „OK“, cena bude automaticky upravena. Přejděte k „objednávám“ a dokončete platbu za dopravu.
Projekty vytvářejte na PC v prohlížeči Google Chrome nebo Mozilla Firefox. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Jane

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by šlo uplatnit 100 kreditů z adventního kalendáře na objednávku vícero fotoobrazů o různých velikostech dohromady, abych mohla splnit podmínku pro uplatnění kreditů, že hodnota objednávky musí být v hodnotě 1 500 Kč a vyšší. Pokud ano, jak na to? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jane :)
to není problém. Důležité je, aby celková hodnota dané objednávky byla nad 1500 Kč.
Pěkný den :)

Lenka

Dobrý den uplatnila jsem kód, ale mám cenu za obraz 25 kč. Proč?

Colorland

Napište mi číslo objednávky ECZ_… na adresu info.cz@colorland.com – prověřím.
Hezký den. Colorland

Lucie

Mám 3 vouchery na tři obrázky stejného rozměru.Chci tři stejné.Musim dělat každý obraz zvlášť na každý voucher nebo můžu v košíku zadat rovnou 3× na jeden kód z voucheru?

Colorland

Dobrý den,
vytvoříte jeden obraz. Uložíte jej do NÁKUPNÍHO KOŠÍKU, upravíte množství na 3ks. A postupně vložíte všechny 3 kódy.
Hezký den. Colorland

Denisa

Dobrý den po zadání voucherů mi zůstává cena i za obrazy, ne pouze za dopravu. Co mám tedy vše zaplatit? Žádná informace o čekání na další email nikde není. Děkuji

Colorland

Dobrý den,
prosím vás o napsání zprávy na info.cz@colorland.com
Pro ověření potřebují znát číslo objednávky ECZ_..
Děkuji. Colorland

Hana Fexová

Dobrý den, umožňuje Vás systém udělat fotoobraz i z fotografie, která nemá dostatečně široké okraje a po ohnutí plátna na rám by bylo zasaženo do hlavního motivu? Nenašla jsem takovou možnost úpravy fotografie. Děkuji.

Colorland

Dobrý den,
vždy dochází ke ztrátě části obrazu na záhyb rámu. Nahrajte fotografii, uložte do nákupního košíku a přepošlete na info.cz@colorlan.com číslo ECZ_… upravím.
Hezký den. Colorland

Jaroslav

Dobrý den, chci si objednat fotoobraz 80 x60 za původní cenu 1249 Kč. Při vložení do košíku mi to stále ukazuje tuto plnou cenu. Jak zakoupím voucher abych měl slevu s cenou 599, nebo jakým způsobem jde slevu uplatnit při objednávce?

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaroslave :)
po zakoupení voucheru z této nabídky, je třeba se držet instrukcí, které jsou na voucheru a i zde v nabídce uvedeny tj. pokračovat na web Colorland, vytvořit si Váš obraz, přidat do košíku a poté vepsat kód voucheru a klikněte na „OK“, cena bude automaticky upravena.
Pěkný den :)

Hana Raichova

Dobrý den, mám zakoupený voucher na 5 kalendářů a uvažuji ještě nad obrazem. Je možné poslat v 1 zásilce?
A ještě se chci zeptat jaké musí mít fotka minimální rozlišení na formát obrazu 80×50cm. Děkuji

Colorland

Dobrý den,
obraz nelze sloučit do jedné objednávky s jinými produkty.
Zasílám odkaz pro velikost fotografie
https://www.colorland.com/cz/pomoc/jake-melo-byt-optimalni-rozliseni-fotografie
Hezký den. Colorland

Katka

Dobrý den,

chtěla bych objednat fotoobraz. V editoru se ale po vložení fotografie rapidně zhorší její kvalita. Jak bude prosím obraz vypadat po tisku? Je zhoršení kvality způsobeno pouze editorem a po tisku je kvalita taková, jako na fotografii?

Předem děkuji

Colorland

Dobrý den,

náhled editoru pracuje jen s náhledy fotky, tudíž se může zdát, že jsou lehce rozmazané.

Do tisku ale jde originální rozlišení fotografie, kterou jste nahrála.

Navíc editor by vám hlasil chybu – špatné rozlišení fotografie. Pokud tomu tak nebylo tak bude kvalita fotografie na vašem obrazu v pořádku.

Hezký den.
Colorland

Renáta

Dobrý den :-)

Když mám já zakoupený voucher na obraz a kamarádka ma svůj voucher, můžeme objednat na jedno poštovné? Stačí zadat k objednávce do poznámky tedy více čísel voucherů?
Děkuji předem za odpověď

Colorland

Dobrý den,
objednávka by musela být vytvořena pod jednou mailovou adresou. Jinak není šance odeslat v jedné objednávce produkty ze dvou různých účtu.
Hezký den. Colorland

Petr Albert Necesany

Dobrý den, objednal bych formát 40×60. Fotografie do obrazu je ale na výšku. Je to problém? Nebo mohu nechat tak. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře, bohužel nerozumím jaký by zde byl problém, každopádně s tímto dotazem můžete kontaktovat přímo prodejce na e-mailu:info.cz@co­lorland.com či tel. +420 775 379 8­35. Jistě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Jiří Berger

Dobrý den,
chci se zeptat, je možné poslat fotografii detailu rohu a hrany fotografii nějakého dokončeného obrazu? Jde mi o to, že na některých fotografiích u nabídky je vidět, že rohy obrazu jsou jakoy zaoblené což nevypadá hezky. Nevím jestli je to málo nataženým plátnem nebo samotným rámem nebo se mi to pouze zdá, proto bych chtěl raději vidět reálný obraz.

Colorland

Dobrý den,
napište mi a přepošlete fotografie na info.cz@colorland.com
prohlédnu, zkontroluji foto v samotném editoru.
Hezký den

Aneta Popilková

Dobrý den, je možné objednat více fotoobrazů na jedno poštovné?

Colorland

Dobrý den,
nabízí se neomezený počet fotoobrazů za jedno poštovné. I na samotných stránkách se dočtete:
Neomezený počet objednávek na jedno poštovné: Pro spojení všech objednávek na jedno poštovné je nutné zvolit v nákupním košíku „Objednat“ až po dokončení všech projektování a jejich uložení do Nákupního košíku.
Hezký den. Colorland

Jan Mlejnský

Dobrý den,
na webu máte možnost doručení i Zásilkovnu – je možné využít i pro tuto nabídku?

Colorland

Dobrý den,
bohužel Zásilkovna obrazy nepřevezme. Nabízí se pouze GLS , Česká pošta,
Děkují za pochopení. Colorland

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru