Fotoobraz s vlastním motivem, výběr ze 4 velikostí: 20 × 30 až 60 × 80 cm
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, lze ještě dokoupit vouchery? Uplatnění je do 28.2. Ale není
již vidět zda je platne.
Děkuji
Nováková
Dobrý den, Lenko, samozřejmě, že můžete zakoupit vouchery, ale je
potřebné je uplatnit do 28. 2. 2022. Zde je postup Jak objednat zboží: po
zakoupení voucheru pokračujete na web Colorland, vyberte šablonu a formát
podle zakoupeného voucheru, nahrajte fotografie a proveďte editace. Po
dokončení vašeho fotoobrazu klikněte na tlačítko „Do košíku”,
vyberte doplňky. Vepište kód voucheru a klikněte na „OK“, cena bude
automaticky upravena. Přejděte k „objednávám“ a dokončete platbu za
dopravu.
Projekty vytvářejte na PC v prohlížeči Google Chrome nebo Mozilla Firefox.
Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda by šlo uplatnit 100 kreditů z adventního kalendáře na objednávku vícero fotoobrazů o různých velikostech dohromady, abych mohla splnit podmínku pro uplatnění kreditů, že hodnota objednávky musí být v hodnotě 1 500 Kč a vyšší. Pokud ano, jak na to? Děkuji.
Dobrý den, Jane :)
to není problém. Důležité je, aby celková hodnota dané objednávky byla
nad 1500 Kč.
Pěkný den :)
Dobrý den uplatnila jsem kód, ale mám cenu za obraz 25 kč. Proč?
Napište mi číslo objednávky ECZ_… na adresu info.cz@colorland.com –
prověřím.
Hezký den. Colorland
Mám 3 vouchery na tři obrázky stejného rozměru.Chci tři stejné.Musim dělat každý obraz zvlášť na každý voucher nebo můžu v košíku zadat rovnou 3× na jeden kód z voucheru?
Dobrý den,
vytvoříte jeden obraz. Uložíte jej do NÁKUPNÍHO KOŠÍKU, upravíte
množství na 3ks. A postupně vložíte všechny 3 kódy.
Hezký den. Colorland
Dobrý den po zadání voucherů mi zůstává cena i za obrazy, ne pouze za dopravu. Co mám tedy vše zaplatit? Žádná informace o čekání na další email nikde není. Děkuji
Dobrý den,
prosím vás o napsání zprávy na info.cz@colorland.com
Pro ověření potřebují znát číslo objednávky ECZ_..
Děkuji. Colorland
Dobrý den, umožňuje Vás systém udělat fotoobraz i z fotografie, která nemá dostatečně široké okraje a po ohnutí plátna na rám by bylo zasaženo do hlavního motivu? Nenašla jsem takovou možnost úpravy fotografie. Děkuji.
Dobrý den,
vždy dochází ke ztrátě části obrazu na záhyb rámu. Nahrajte fotografii,
uložte do nákupního košíku a přepošlete na info.cz@colorlan.com
číslo ECZ_… upravím.
Hezký den. Colorland
Dobrý den, chci si objednat fotoobraz 80 x60 za původní cenu 1249 Kč. Při vložení do košíku mi to stále ukazuje tuto plnou cenu. Jak zakoupím voucher abych měl slevu s cenou 599, nebo jakým způsobem jde slevu uplatnit při objednávce?
Dobrý den, Jaroslave :)
po zakoupení voucheru z této nabídky, je třeba se držet instrukcí, které
jsou na voucheru a i zde v nabídce uvedeny tj. pokračovat na web Colorland,
vytvořit si Váš obraz, přidat do košíku a poté vepsat kód voucheru a
klikněte na „OK“, cena bude automaticky upravena.
Pěkný den :)
Dobrý den, mám zakoupený voucher na 5 kalendářů a uvažuji ještě nad
obrazem. Je možné poslat v 1 zásilce?
A ještě se chci zeptat jaké musí mít fotka minimální rozlišení na
formát obrazu 80×50cm. Děkuji
Dobrý den,
obraz nelze sloučit do jedné objednávky s jinými produkty.
Zasílám odkaz pro velikost fotografie
https://www.colorland.com/cz/pomoc/jake-melo-byt-optimalni-rozliseni-fotografie
Hezký den. Colorland
Dobrý den,
chtěla bych objednat fotoobraz. V editoru se ale po vložení fotografie
rapidně zhorší její kvalita. Jak bude prosím obraz vypadat po tisku? Je
zhoršení kvality způsobeno pouze editorem a po tisku je kvalita taková, jako
na fotografii?
Předem děkuji
Dobrý den,
náhled editoru pracuje jen s náhledy fotky, tudíž se může zdát, že jsou
lehce rozmazané.
Do tisku ale jde originální rozlišení fotografie, kterou jste nahrála.
Navíc editor by vám hlasil chybu – špatné rozlišení fotografie. Pokud
tomu tak nebylo tak bude kvalita fotografie na vašem obrazu v pořádku.
Hezký den.
Colorland
Dobrý den :-)
Když mám já zakoupený voucher na obraz a kamarádka ma svůj voucher,
můžeme objednat na jedno poštovné? Stačí zadat k objednávce do poznámky
tedy více čísel voucherů?
Děkuji předem za odpověď
Dobrý den,
objednávka by musela být vytvořena pod jednou mailovou adresou. Jinak není
šance odeslat v jedné objednávce produkty ze dvou různých účtu.
Hezký den. Colorland
Dobrý den, objednal bych formát 40×60. Fotografie do obrazu je ale na výšku. Je to problém? Nebo mohu nechat tak. Děkuji
Dobrý den, Petře, bohužel nerozumím jaký by zde byl problém, každopádně s tímto dotazem můžete kontaktovat přímo prodejce na e-mailu:info.cz@colorland.com či tel. +420 775 379 835. Jistě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
chci se zeptat, je možné poslat fotografii detailu rohu a hrany fotografii
nějakého dokončeného obrazu? Jde mi o to, že na některých fotografiích
u nabídky je vidět, že rohy obrazu jsou jakoy zaoblené což nevypadá
hezky. Nevím jestli je to málo nataženým plátnem nebo samotným rámem nebo
se mi to pouze zdá, proto bych chtěl raději vidět reálný obraz.
Dobrý den,
napište mi a přepošlete fotografie na info.cz@colorland.com
prohlédnu, zkontroluji foto v samotném editoru.
Hezký den
Dobrý den, je možné objednat více fotoobrazů na jedno poštovné?
Dobrý den,
nabízí se neomezený počet fotoobrazů za jedno poštovné. I na samotných
stránkách se dočtete:
Neomezený počet objednávek na jedno poštovné: Pro spojení všech
objednávek na jedno poštovné je nutné zvolit v nákupním košíku
„Objednat“ až po dokončení všech projektování a jejich uložení do
Nákupního košíku.
Hezký den. Colorland
Dobrý den,
na webu máte možnost doručení i Zásilkovnu – je možné využít i pro
tuto nabídku?
Dobrý den,
bohužel Zásilkovna obrazy nepřevezme. Nabízí se pouze GLS , Česká
pošta,
Děkují za pochopení. Colorland
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci zaplatit cenu dopravy klasickým bankovním převodem, při výběru mi to nabízí pouze jakési platební brány, ne klasické číslo účtu a variabilní symbol. Mohu se k tomu nějak propracovat?
Kreditní kartu nemám a moji banku nemáte ve výběru.
Děkuji Ježová
Dobrý den, Michaelo. Bankovní převod funguje jak má aktuálně. :) Zkusil jsem objednávku vytvořit a jako způsob jsem zvolil bankovní převod a údaje mi systém zaslal na e-mail. Doporučím Vám, zkusit objednávku znovu vytvořit. Pokud se nezadaří, kontaktujte nás na naši zákaznické lince: +420 222 745 354. S Přáním krásného dne, Karel