Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Snový pobyt na okraji Harrachova: polopenze s nápoji u večeře a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@hotelfitfun.cz nebo na tel. +420 704 135 135 či +420 704 134 134 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 704 135 135 či +420 704 134 134 nebo e‑mailem na rezervace@hotelfitfun.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- 1 dítě do 2,9 let včetně stravy a bez nároku na lůžko zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky: 200 Kč/den (nutná rezervace předem)
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (1 pokoj = 1 parkovací místo)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, podle recenzí u této nabídky jsem nepochopila, zda je vstup do bazénu a wellness zdarma nebo za poplatek. Jak je možné, že někomu po zakoupení voucheru dorazí dodatečná informace, že je toto za poplatek? Děkuji za vysvětlení.
Dobrý den, v popisu každého balíčku je rozepsané vše, co je v ceně.
Pokud mluvíme o Jarním balíčku a Letním balíčku 2022, jmenovitě:
Snídaně formou bohatého bufetu pro všechny
Večeře formou bohatého bufetu pro všechny
light inclusive nápoje v čase 18:00–20:00 (pivo, víno, nealko nápoje,
káva, čaj) pro všechny
Neomezený vstup do hotelového bazénu fitness
Neomezený vstup do sauny
Fitness neomezeně
20% sleva na wellness služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Dobrý den, chtěla jsem zda můžu obj. 2 vorchery na celkem 3ny 2noci. Od pondělí do středy pro 2 osoby.
Dobrý den, pro Jarní balíček i pro Letní balíček existuje možnost zvolit data od-do v délce dvou nocí, není problém takto objednat. Pokud chcete zvolit 2× voucher á 1 noc, ta možnost je pro Jarní balíček. Stačí proklikat příslušná data v kalendáři = termínovaný voucher.
Dobrý den,je možné si obj.při jarním pobytu 2dny 1noc
další 2dny 1noc pro 2osoby? Děkuji Jana
Dobrý den, můžete lépe specifikovat otázku? Děkujeme.
Dobrý den, je možná rezervace pokoje s balkónem?
Dobrý den, Hano. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem a pokoje s balkonem hotel vůbec nemá. :) Věřím, že si pobyt i přesto užijete. S přáním krásného dne, Karel
je možné objednat si v hotelu masáže, příp.vanové koupele?A ještě jeden dotaz, jsme dvě kamarádky důchodkyně, ale rády bychom měly oddělené postele, je to možné? Rády bychom k vám přijely na 3 noci v červnu t.r.
Dobrý den, co se týče oddělených postelí, záleží na termínu, kdy
byste chtěly přijet. Pokud bude volný, poskytli bychom Vám třílůžkový
pokoj, abyste měly postele oddělené, Dvoulůžkové pokoje jsou vybaveny
manželskou postelí.
V hotelu je možno si objednat masáže, vířivku atd., na recepci, nejlépe
hned při příjezdu.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda jsou u Velikonočního pobytu
k dispozici župany a fén na pokoji.
S přáním hezkého dne.
Michaela
Dobrý den, k dispozici na recepci k zapůjčení.
Dobrý den,mohou k Vám do hotelu psí?
Děkuji Kulovaná
Dobrý den,
ano, domácí mazlíček 200 CZK/noc.
Dobrý den, probíhá stále rekonstrukce wellness centra, nebo je už vše v provozu?
Dobrý den, vše je v provozu.
A máte prosím ještě nějaké rodinné pokoje volné
o Velikonocích?
Děkuji, Petra
Dobrý den, Petro, Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat, každopádně voucher nelze využít během státních svátků. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, máme ještě volné rodinné pokoje pro 5 osob, dále mezonetové pokoje pro 4 či 5 osob.
Dobrý den, chci se zeptat, jestli jsou k dispozici i rodinné pokoje nebo
apartmány o dvou ložnicích. Děkuji za odpověď.
Petra
Dobrý den, k dispozici jsou v omezeném množství o dvou ložnicích rodinné pokoje pro 4 či 5 osob a mezonetové pokoje.
Dobrý den přeji, mám dotaz na počet osob, nějak jsem nepochopil z nabídky. Cena je za dvě osoby? a kolik stojí případná další osoba? Nebo se jedná o ceny za osobu? V titulku je psáno pro 2 až 5 osob......
Dobrý den, Pavle, při tvoření objednávky se po zvolení počtu osob a počtu nocí vypočítá cena automaticky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Hello,
I'm interested by your offer from 4th of november to 6th of november, but I'm on
my own.
What is the price of your special offer for one person please ?
Thanks.
John.
Hello, Johann, unfortunately this offer is designed for 2 people. Therefore, when buying a voucher, the price for one person is unchanged and if you go alone, the other person will be forfeited. In any case, in case of an individual request, you can contact the hotel directly by e-mail:rezervace@hotelfitfun.cz or tel. +420 704 135 135. Have a nice day, Tomáš :)
Dobrý den, neomezený wellness je opravdu neomezený wellness? Kdy je prosim otevírací doba wellnesu? Nenašla jsem na webu a do kdy je otevřená restaurace? Děkuji
Dobrý den, paní Jakubcová, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a wellness je otevřený od 10 do 20:00 a restaurace je otevřená od 7:30 do 20:00. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,chci se zeptat zda je možné zaplatit pobyt přímo v hotelu
nebo předem?
Děkuji za odpověď
Michaela Kořínková
Dobrý den Michaelo, děkujeme za váš dotaz, ano je možné zaplatit předem. S přáním hezkého dne, Matěj
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohla bych poprosit o cenik wellness služeb a masáží? Na webu jsem nic nenašla. Děkuji P.T.
Dobrý den, Petro, dle získaných informací jste již kontaktovala recepci hotelu :) Tento ceník je dostupný v hotelu a recepce Vám jej může zaslat (e-mailový kontakt na poskytovatele je rezervace@hotelfitfun.cz). Přeji pěkný den, Katka :)