Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
2 poctivé Chacharovy pizzy: výběr ze 14 druhů, rozvoz až k vám domů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Voucher uplatníte přímo na webových stránkách. Zadejte do vyhledávače adresu, kam chcete doručit vaši objednávku. Tak zjistíte, jestli se na vaši adresu dováží, nebo ne. Pokud ano, kliknete na „Pizza voucher“. Zde si vyberete jednu pizzu, dáte ji do košíku a objeví se okno, do kterého zadáte kód voucheru. Poté si vyberete i druhou pizzu, znovu ji dáte do košíku. V košíku se automaticky vynuluje cena pizz a dopravy a můžete si případně přikoupit pití nebo cokoliv dalšího. Poté dokončete objednávku, na e‑mail vám přijde potvrzení o přijetí objednávky. Pokud potvrzení nepřijde, kontaktujte danou pobočku.
- Pizzu si můžete i osobně vyzvednout, v tom případě během objednávky nezaškrtávejte možnost rozvozu, ale „jídlo si zdarma vyzvednu“.
- Garantovaný rozvoz: 40–60 min.
- Pokud by z technických důvodů nedošlo k dokončení objednávky, nebo jste nedostali potvrzení o přijetí objednávky a voucher se přesto uplatnil, obraťte se na e‑mail podpora.rozvoz@seznam.cz
Při neuplatnění voucher propadá.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat k zakoupené voucheru, kde jsme objednali 23.1.22 a nebyl odečten (přitom kód jsme zadali), zaplacena celá částka (fyzicky doklad máme). Řidič nevěděl, zmaten, požadoval cenu na dokladu … tedy zaplaceno hotově vše. Dne 11.2.22 jsme objednali znovu a bohužel napsáno bylo, že je voucher už uplatněn, což není pravda (doklad také máme). Prosím jak postupovat dále, děkuji Šimková
Dobrý den, paní Šimková. Omlouváme se za komplikace, pošlete nám prosím číslo voucheru a telefonický kontakt na Vás na email podpora.rozvoz@seznam.cz. Vše obratem vyřešíme. S láskou Vaši Chachaři
D.den zajímalo by mě,když zakoupím na jeden voucher 4 pizzy, jestli musím objednat najednou, nebo se dá vybrat 2pizzy a později další 2pizzy. Děkuji Míša
Dobrý den, paní Michaelo. Děkujeme za Váš dotaz. V naší nabídce nemáme voucher na 4 pizzy. Máme vouchery pouze na 2 pizzy i s rozvozem. Pokud si tedy zakoupíte tyto vouchery 2, tak je samozřejmě můžete uplatnit v jedné objednávce, nebo i každý zvlášť. Děkujeme za pochopení. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím emailu podpora.rozvoz@seznam.cz. S láskou Vaši Chachaři
Dobrý den, vozíte i do Žabně? Na stránkách mi to naši adresu ani sousedů z Žabně nebere. Děkuji.
Dobrý den, paní Šárko, bohužel do Žabně pobočka z Hrabové ( tel. 777 665 444 ) nerozváží. Je zde možnost osobního odběru, popřípadě domluvy, že by Vám objednávku dovezli tzv. na půli cesty na předem domluvené místo ( vozí až k Biocel Paskov ). Děkujeme za pochopení. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím emailu podpora.rozvoz@seznam.cz. S láskou Vaši Chachaři
Dobrý den,
zde v dotazech odpovídáte, že doručení je při zakoupení voucheru zdarma,
což není pravdivá informace. Sleva zde je poté minimální.
Dobrý den, u voucheru 2 poctivé Chacharovy pizzy: výběr ze 14 druhů, rozvoz až k vám domů za 309 Kč je doprava započítána již v ceně voucheru. Dopravu tak máte mít skutečně zdarma. Je možné, že u Vaší objednávky došlo k technickým výpadkům a doprava zdarma nebyla započtena. Prosím, napište nám na email podpora.rozvoz@seznam.cz podrobnosti týkající se Vaší objednávky, abychom ji mohli dohledat v systému. Podíváme se na to a společně to vyřešíme. Děkujeme za pochopení. S láskou Vaši Chachaři
dobrý den, prosím proč není možnost využít zakoupený vorcher v prosinci alespon začátkem.
Dobrý den, paní Jarmilo. Prosinec je pro naše pobočky nejvytíženější měsíc, proto jsme se s ohledem na naše kapacity a garanci rychlosti dovozu rozhodli pro toto omezení. Děkujeme Vám za pochopení. S láskou Vaši Chachaři
Dobrý den, rozvážíte i do Frenštátu p.R nebo Tichá, Vlčovice?
Prostě co nejblíže Frenštátu p.R.?
Děkuji,
Dobrý den, bohužel do Frenštátu, Tiché či Vlčovic nerozvážíme. Nejbližší pobočka je v Kopřivnici ( tel. 773495495 ), bohužel není v jejich kapacitních možnostech, aby rozváželi do těchto oblastí. Objednávku si můžete osobně vyzvednout, popř. se s nimi individuálně po telefonu domluvit, kam Vám mohou objednávku dovézt a převzít si ji tzv. NA PŮLI CESTY. Dnes mají bohužel z vážných důvodů zavřeno. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím emailu podpora.rozvoz@seznam.cz. S láskou Vaši Chachaři
Prosím Vás. Začněte zavážet pizzu i na Hukvaldy. Je tady jeden hotel, kde se nedá ta strava jíst a tady by jste se mohli uplatnit.
Dobrý den, děkujeme za Váš podnět. Nejbližší pobočky jsou ve Frýdku-Místku ( 773 141 411 ) a v Kopřivnici ( tel. 773495495 ). Bohužel není v jejich kapacitních možnostech, aby dovážely pizzu i na Hukvaldy. Můžete si objednávku osobně vyzvednout, popř. se s nimi individuálně po telefonu domluvit, kam Vám mohou objednávku dovézt a převzít si ji tzv. NA PŮLI CESTY. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím emailu podpora.rozvoz@seznam.cz. S láskou Vaši Chachaři
K čemu je tahle akce na slevomatu když platí na stránkách chachara i bez voucheru???
Dobrý den, tyto vouchery jsou určeny hlavně pro zákazníky, kteří by chtěli voucher např. darovat. Chacharova pizza jiné vouchery nenabízí. V ceně voucheru je i rozvoz zdarma, který si v případě využití nabídky přímo na stránkách musíte zaplatit. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím emailu podpora.rozvoz@seznam.cz. S láskou Vaši Chachaři
Dobrý den, mohu se zeptat, zda budete zavážet i do Děhylova? Je to 2min.od Poruby a mnohem blíž než na konec Plesné například. Děkuji
Dobrý den, Petro, děkuji Vám za dotaz. Doporučím Vám, zadat přesnou adresu zde: https://chachar.cz/ Lze tak zjistit, zda i k Vám poskytovatel dováží pizzu. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, do Děhylova bohužel žádná z našich poboček nezaváží. Můžete se zkusit domluvit individuálně telefonicky přímo na provozovně. A to buď Poruba sever – na telefonu 773 144 141. Nebo pobočka v Hlučíně – na telefonu 607 432 432. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím emailu podpora.rozvoz@seznam.cz. S láskou Vaši Chachaři
Jezdíte i do Příbora?
Dobrý den, ano do Příbora zaváží pobočka v Kopřivnici. Tel: 773495495. https://koprivnice-chachar.cz/ Budeme se těšit na Vaši objednávku. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím emailu podpora.rozvoz@seznam.cz. S láskou Vaši Chachaři
Platí voucher i pro Kopřivnici? Děkuji
Dobrý den, paní Jano. Ano, voucher je platný pro všechny pobočky Chacharovy pizzy včetně Kopřivnice. Budeme se těšit na Vaši objednávku. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím emailu podpora.rozvoz@seznam.cz. S láskou Vaši Chachaři
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rozváží i Ostrava Výškovice? Na seznamu provozoven jsem nenašla.
Dobrý den, ano pobočka je stále funkční. Pouze se přestěhovala. Objednávat můžete na https://vyskovice-chachar.cz/. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím emailu podpora.rozvoz@seznam.cz. S láskou Vaši Chachaři