Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax v polských Tatrách: strava, neomezený wellness, vstupy do aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 18 264 12 12 nebo na e‑mailu recepcja.chramiec@gmail.com (anglicky nebo polsky) – zároveň uveďte kód voucheru.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Dají se uschovat elektrokola.
Chceme pobyt na11dní.
Dobrý den, kola si můžete uložit v naší lyžárně
Dobrý den, chceme jet dva páry do hotelu, stačí když zakoupím dva vouchery najednou, nebo musím každý zvlášť. Je garantovaný výhled na hory, když si koupím voucher s výhledem na hory? V kolik hodin je nejdříve možný nástup? děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den,
Můžete si zakoupit 1 voucher na 2 pokoje. Pokud si někdo vybere pokoj
s výhledem na hory, bude mu takový pokoj poskytnut. Check-in začíná
v 15 hodin.
Pozdravy
Dobrý den, chlěl bych jet s rodinou. Tj. dva dospělí a děti věk 13let,
12let 10let 2roky a poslední 6měsíců.
Jak voucher zakoupit popř. celková cena.
Děkuji Vlastimil :)
Dobrý večer, musíte si koupit 2 pokoje, jeden pro 3 osoby, druhý pro
2 osoby. Můžete přidat poznámky, že potřebujete 1 velký apartmán pro
5 osob. Pro nejmenší děti lze objednat i turistickou postýlku. Denní cena
za zapůjčení dětské postýlky je 30 PLN. A pokud jde o balíčky, které
nabízíme, podrobnosti najdete v odkazu níže
https://www.slevomat.cz/akce/1866258-polske-tatry-s-neomezenym-wellness-i-aquaparkem
Pozdravy
Ještě jeden dotaz, a to na polopenzi. Je možné objednat a cenu prosím. Děkuji Smolková
Dobrý den. Jano, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a v hotelu se nepodávají večeře. Asi 15 m od hotelu se nachází restaurace U CHRAMCA a tam si můžete objednat oběd nebo večeři. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Prosím chci jet se dvěma dětmi ( věk 5 a 7) . Je možná tato varianta, při zadání věku 2. dítěte mi nelze zadat vyšší věk než 3 roky. Děkuji za informaci
Dobré ráno
Existují dvě řešení:
- Můžete si zakoupit dva vouchery a provést rezervaci na jeden
čtyřlůžkový pokoj.
- koupit jeden voucher a doplatit za děti na recepci.
Uveďte prosím datum pobytu a věk dětí.
pozdravy
Margaret
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Je možné tento pobyt zaplatit přes fksp, prosím?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Veroniko.
Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, David