Luxusní 5* odpočinek v centru Prahy: historický hotel se snídaněmi i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den.
Pokoje mají vanu nebo sprchový kout v koupelně?
děkuji
Dobrý den Romane,
pokje DELUXE mají v koupelně vanu.
přeji Vám hezký den ,
Vladimír Kiš – reservation manager.
Dobrý den.
Chtěli bychom využít Vašich služeb 14. a 15.10.2022. Jak je to
s možností parkování? Je v ceně voucheru?
Je v nabídce možnost si vybrat pokoj s výhledem na Prahu?
Jedná se o pobyt pro 2 osoby.
Děkuji
Dobrý den, Romane. Děkujeme za Váš dotaz. Parkování je za poplatek 250 Kč/noc/auto (Cena parkování je po slevě 50%, standardní cena je 500 Kč/noc.). V ceně jsou pokoje Delux, které nemají výhled na Prahu. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, parkoviště se platí tedy 250 Kč/noc, nebo 500 Kč/noc?
Dobrý den Dominiko,
standardní cena parkování v hotelové garáži je
500,00 CZK/auto/noc.
V tento okamih koupí voucheru získáte slevu 50%, tzn. že cena pro Vás bude
250,00 CZK/auto/noc.
Předběžné rezervace na parkování neděláme, ale ještě se nestalo, že
by hosté nezaparkovali.
přeji Vám hezký den , Vladimír Kiš – reservation manager.
Dobrý den
Může se ubytovat pouze jedna osoba když pojedu sama děkuji za info
Dobrý den paní Hano,
ano, ubytovat se může i jedna osoba. Cena voucheru se v tomto případě
nemění.
budme se těšit na Vaší rezervaci, s pozdravem Vladimír Kiš –
reservation manager
Dobrý den, je opravdu problém se ubytovat 2 dospělí a 2 děti (2 roky a syn má 3 měsíce)? Děkuji.
Dobrý den, Lenko. Nabídka je koncipována pro 2 dospělé osoby. V případě individuální tvorby nabídky, kontaktujte přímo poskytovatele služby na info@lepalaishotel.eu, +420 234 634 111. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mám přítelkyni na vozíku a líbí se nám Váš hotel, chtěl jsem se zeptat, zda v rámci voucheru lze nabídnout i bezbariérový pokoj (přístup – pár schodů není problém). Jde mi o restauraci a pokoj. Co se týče koupeny, je zde aspoň možnost vany, případně pokud máte i pokoj pro vozíčkáře. Děkuji mnohokrát
Dobrý den, Honzo, děkujeme za dotaz. Pro individuální nabídku, prosím, kontaktujte poskytovatele na telefonním čísle +420 234 634 111 nebo e-mailové adrese info@lepalaishotel.eu. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den, v nabídce máte cenu od 1990,–ač jsem dala do košíku s termínem nebo bez, jiná varianta se nenabízí, ale i přesto se cena změnila na 2399,– V jakém případě prosím by byla cena 1990,–? Děkuji za info. S pozravem Milena
Dobrý den, Mileno, zkusila jsem zvolit různé termíny prostřednictvím našeho online rezervačního kalendáře v rámci pobytu na 2 dny (1 noc), cena i po vložení do košíku zůstala na částce 1990 Kč. Tuto cenu jsem ověřovala u termínovaného voucheru. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
dostala jsem voucher na pobyt u Vás pro 2 osoby na 2 noci. Máte, prosím,
volno v termínu od 13. do 15. 5. ?
Děkuji za odpověď.
Peta
Dobrý den, Petro, pobyt v termínu 13.-15.5.2022 je bohužel již obsazený. K náhledu volných kapacit doporučuji využít našeho online rezervačního kalendáře, který se Vám zobrazí po kliknutí na „Vybrat termín“, případně na pravé straně vedle nabídky. Co se týče samotné rezervace, pobyt si rezervujte ideálně s předstihem po zakoupení či obdržení voucheru na e‑mailu info@lepalaishotel.eu. Při rezervaci uveďte kód zakoupeného voucheru, jméno hosta a vybraný (preferovaný) termín. Dotazy vám zodpoví na tel. +420 234 634 111. Přeji pěkný den, Katka :)
Dekuji za odpověď tak že když dorazíme kolem 19 hodiny tak to není problém dekuji Duck
Dobrý den, paní Duck,
přihlášení u nás na hotelu do pokoje je od 15:00 hod. Proto, není
problém, když se ubytujete kokem 19:00 hod.
Přeji Vám hezký den, Vladimir Kiš – Reservation Manager.
Dobrý den máme u Vas rezervaci od 13.3 do17 . 3 prosím od kolika hodin a do kolika hodin se musíme ubytovat dekuji DUCK
Dobrý den,
přihlášení u nás na hotelu do pokoje je od 15:00 hod. Není problém si
uložit Vaše zavazadlo u nás na recepci i před 15:00hod.
odhlášení z pokoje je do 12:00 hod. V případě potřeby si můžete
uložit Vaše zavazadlo u nás na recepci i po 12:00 hod.
Přeji Vám hezký den, Vladimir Kiš – Reservation Manager.
Dobrý den,je u hotelu možnost parkování nebo parkoviště? Děkuji Kadeřábková
Dobrý den, paní Kadeřábková, pokud zakoupíte varianty Pobyt se snídaní (listopad až březen) či Pobyt se snídaní (duben až srpen) tak u těchto variant je parkování za příplatek: 500 Kč/noc/auto. Každopádně pokud zakoupíte varianty Pobyt se snídaní, wellness a parkováním (duben až srpen) či Pobyt se snídaní, wellness a parkováním (listopad až březen), tak zde je parkování v ceně voucheru. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Dobrý den mnela bych zájem od 13.3 do 17.3 jeden dospělý a dítě 16 let i se snídaní co musím udělat pro tento termín jak objednat?a prosím o celkovou cenu dekuji
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Stačí když si dle instrukcí u této varianty rezervujete požadovaný datum. Celková cena se Vám zobrazí po zadání Vašeho termínu. V případě dalších dotazů jsem Vám k dispozici. Přeji Vám hezký den, Vladimir Kiš – Reservation Manager.
Dobrý den musíme být očkovaní abychom mohli byt ubytovani?
Dobrý večer Eriko, podle posledního nařízení vlády od 10. 2. 2021 nemají hotely, restauracey bary a ani poskytovatelé služeb povinnost kontrolovat, zda je host či klient očkován nebo ne. Asi bylo nejlepší, kdybyste, Eriko, očkovaná byla, ale při ubytování to nikoho nebude zajímat. Takže Vás ubytujeme, i když očkovaná nejste. S pozdravem Vám pěkný večer přeje Michal, recepce Le Palais Art Hotel Prague
Dobrý den, ráda bych objednala pobyt pro 3 osoby, 2 dospělí a 1 dítě / 17 let/. Jak vyřešit pobyt dítěte? Děkuji.
Dobrý den, Ivo.
děkuji za Váš dotaz. Bude Vám stačit jeden voucher pro 2 osoby a do
poznámky mi, prosím, napište požadavek na přistýlku pro 17leté dítě.
Příplatek za tuto přistýlku je 850,00 CZK/noc/přistýlka. Tento poplatek
doplatíte na recepci hotelu. V případě dalších dotazů jsem Vám
k dispozici. Přeji Vám hezký den, Vladimir Kiš – Reservation
Manager.
Dobrý den, jsou prosím ve vašem hotelu nějaké pokoje s balkonem? Děkuji za odpověď Jana
Dobrý den, Jano,
ano, máme jeden Luxury suite s balkónem. Příplatek za tento pokoj,
s Vaším voucherem, je 1 500,00 CZK/noc. Tento poplatek se doplácí na
recepci hotelu. V případě zájmu o tento pokoj, napište Váš požadavek
do poznámky.
Děkuji a přeji Vám hezký den, Vladimir Kiš – Reservation Manager
Dobrý den,je možné v hotelu na místě objednat i veceri za příplatek na místě?
Dobrý den, Moniko. Děkujeme za Váš dotaz. Večeře je možná za příplatek. Lze ji doobjednat přímo na místě. Mějte se krásně. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
Co znamená že hotel bude při check-in požadovat platební kartu pro
předautorizaci nebo hotovost pro případné extra poplatky
(1000 Kč/pokoj/noc).
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Záloha 1000 Kč se skládá při příjezdu na recepci
hotelu pro případné extra objednané služby mimo voucher a taky jako garance
dodržování hotelového řádu v případě vzniknutých škod.
Tato záloha Vám bude při odjezdu vrácena, nebo předautorizace na vaší
kartě zrušena. Děkuji a s pozdravem, Vladimir Kiš – Reservation
Manager
Dobrý den,
chtěla bych navštívit Váš hotel, 3 dospělí + dítě + pes na 3 noci od
25.5.2022 do 28.05.2022. Jsou snídaně v ceně? Jaký nám doporučíte
pokoj. Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Pro Váš pobyt jsou potřebné dva vouchery. Bufetová snídaně je součástí každé varianty voucheru. Příplatek za psa činí 380 CZK za noc. V případě, že se rozhodnete pro Váš pobyt v našem hotelu, kontaktujte nás prosím emailem (uvedeném na Vašem voucheru). Vše dořešíme emailovou komunikací. Do Vašeho emailu prosím uveďte číslo platných voucherů a datum plánovaného pobytu v našem hotelu. Děkuji a s pozdravem, Vladimir Kiš – Reservation Manager
Dobrý den, dostali jsme darem voucher pro dvě osoby na dvě noci ve Vašem
hotelu v termínu od dubna do srpna. Chtěla bych se zeptat, jestli bychom si
mohli přikoupit ještě jednu noc a za kolik?
Děkuji za odpověď
Hynštová
Dobrý den, prodloužit si Váš pobyt není problém. Kontaktujte nás
prosím emailem (uvedeném na Vašem voucheru). Vše dořešíme emailovou
komunikací. Do Vašeho emailu prosím uveďte číslo platného voucheru a
datum plánovaného pobytu v našem hotelu.
Děkuji a s pozdravem,
Vladimir Kiš – Reservation Manager
Dobrý den,
když chci objednat tento hotel pro pár, stačí mi koupit jeden voucher?
Děkuji.
Dobrý den,
ano, stačí Vám jeden voucher. Součástí voucheru je ubytování v pokoji
DELUXE pro 2 osoby.
přeji Vám hezký den, Vladimír Kiš – reservation manager.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěli bysme s manželem k Vám jet na jednu noc a připlatit si masaz, ale nevim jaké mate varianty a kolik masaz stojí. Na Vašich stránkách mate vše v angličtině, ale seznam služeb jsem tam nenašla. Dekuji
Dobrý den, Isabelo. Bohužel se mi pro Vás nepodařilo dohledat ceník masáží na stránkách poskytovatele. Spojil jsem se s hotelem a je nezbytné, kontaktovat jej s žádostí o poskytnutí ceníku masáží a celé nabídky. Přikládám kontakt: info@lepalaishotel.eu. S přáním krásného dne, Karel