Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

5* pobyt v hotelu Hilton u Vltavy: snídaně, neomezený wellness a pozdní check-out

4,6 / 5 Hilton Prague Praha (mapa) 1 452 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Šárka Hájková

Dobrý den, chtela bych se zeptat, zda se muzeme ubytovat v 5? Jestli muzu koupit 2 vouchery na stejne datum + si připlatit jednu dospělou osobu? Moc dekuji za odpoved

Hilton Prague

Dobry den, denni priplate za 3.osobu na rozkladaci pohovce ve Family pokoji je CZK 2000,–. Priplatek se plati primo na recepci pri prijezdu.
Popriosime o datum, na kdy mate zajem zakoupit voucher, overim, zda tento typ pokoje mame k dispozici. Dekuji, Martina

Michal

Dobrý den
Mám dotaz u pobytu se standartním pokojem nejde zadat termín nastup 30.4–1.5.2022.Tak mám dotaz jestli to zadám o den dříve jestli půjde upravit datum nastupu.
Děkuji s pozdravem MM

Slevomat.cz

Dobrý den, Michale. Děkuji Vám za dotaz. Dle storno podmínek, lze termín pobytu změnit 14 dní předem. Veškeré termíny jsou vypsané v nabídce v online rezervačním kalendáři. Můžete si tak klidně vybrat termín a následně provést nákup. :) S přáním krásného dne, Karel

Lucie

Dobrý den,
jsme 2 dospělí a 2 malé děti – dcera 3 roky a syn 10 měsíců. Nejsem si jistá, zda bychom se vešli všichni do jednoho klasického dvoulůžkového pokoje s přistýlkou a postýlkou, asi by to nebylo úplně komfortní spaní. Máte k dispozici Suite se dvěma oddělenými pokoji? A pokud ano, lze jej zarezervovat přes Slevomat?

Děkuji, Lucie.

Hilton Prague

Dobré odpoledne, paní Lucie, děkujeme za Váš zájem o Hillton Prague hotel. S radostí Vám přes Slevomat mohu nabídnout Suite, kde je oddělená ložnice od obývacího pokoje. Tam je rozkládací pohovka, která je vhodná pro děti. Slevomat tuto variantu nabízí. V případě jakýkoliv otázek mě neváhejte kdykoliv kotantovat. Budeme se těšit na Vaši rezervaci, Martina

Šárka V

Dobrý den,
nenabízí se mi možnost koupit dva poukazy najednou. Musím tedy kupovat po jednom? Platí možnost dokoupit pobyt za třetí dospělou osobu na místě, po rezervaci a telefonátu do hotelu? Je nás celkem 5. Děkuji za zprávu. Šárka

Hilton Prague

Milá Šárko, příplatek za 3.hosta je CZK 2.000,–,/noc. Ubytování je v Rodinném pokoji s manželskou postelí a rozkládací pohovkou. Před zakoupením voucheru bych doporučila ověřit s hotelem, zda tento typ pokoje je volný. Po zakoupení voucheru prosím, zašlete na reservations.prague@hilton.com číslo voucheru a Váš požadek na 3.osobu na pokoji, abychom rezervaci mohli změnit. Příplatek se hradí přímo v hotelu.
Vouchery je nutné zakoupit postupně, není možné je zakoupit najednou. Děkuji za pochopení s pozdravem, Martina

Marie

DOBRÝ DEN, MAM U VAS KOUPENÝ POBYT NA 3 DNY. CHTĚLA JSEM SE JEN ZEPTAT,ZDA JE MOŽNÉ SI NECHAT V RECEPCI ZAVAZADLO, POKUD BYCHOM PRIJELI O NĚCO DŘÍVE NEŽ NÁS UBYTUJETE. DĚKUJI. HRUDOVA

Slevomat.cz

Dobrý den, Marie :)
v hotelu by měla být k dispozici úschovna zavazadel přesně pro takovéto případy. Neměl by to být tedy problém.
Pěkný den :)

Alice Svanovska

Dobrý den, měly bychom zájem o ubytování v hotelu v termínu 28.5. – 29.5.2022. Jsme 2 dospělí a 4 děti (7, 9, 10, 11). Jakou variantu nabídnete? Děkuji Svanovská

Slevomat.cz

Dobrý den, Alice :)
naše nabídka není pro tak početnou skupinu koncipována. Bylo by nutné tak zakoupit více voucherů nebo se pokusit individuálně domluvit přímo s hotelem. Kontakty jsou Reservations_Prague@hilton.com nebo +420 224 841 111.
Pěkný den :)

Renáta

Dobrý den, je v tomto hotelu také vířivka?
Děkuji.

Hilton Prague

Dobrý den, v hotelu není k dispoziici vířivka, děkuji za pochopení, Martina

Petra Vykypělová

Dobry den,
rádi bychom se ve Vašem hotelu ubytovali v termínu 28.2.-1.3.22. Jsme ale dva dospělí a dcera 16 let, tato varianta ale na slevomatu navolit nejde. Jakou variantu tedy zvolit? Je možné zadat rezervaci s dítětem 14, do poznámky uvést vyšší věk dcery a případný rozdíl doplatit na místě? Udělali bychom rezervaci napřímo, ale potřebujeme uplatnit benefit plus kartu, to u vas na hotelu po ověření tel. na recepci možné není, proto řešíme touto cestou. Dekuji za odpověď
Petra Vykypělová

Hilton Prague

Dobrý den, paní Vykypelova, priplatek za 3. dospelou osobu je CZK 1210.- za den. Zakupte voucher pro 2 dospele osoby, az budete mit rezervaci, prosim, zavelejte nam a my zmenime typ pokoje na Rodinny pokoj, pripatel CZK 1.210,– za kazdou noc bude hrazen priimo v hotelu, Martina

Aneta D.

Dobrý den ,
Chtěla bych si s manželem zarezervovat u Vás pokoj .
Mám par dotazu .. chtěli by jsme pokoj který ma výhled , aby jsme nebyli dole . Kterou Variantu mám tedy si rezervovat ? Budeme jen my dva , bez děti či zvířat .
Jelikož pojedeme z celkem dálky byla by možnost zajistit parkování ? Prahu neznáme , a nedovedu si představit hledat parkování jinde .
Děkuji za odpověď .

Slevomat.cz

Dobrý den, Aneto. Děkuji Vám za dotaz. Junior nebo Executive Suite by měly být ve vyšších patrech. Je však nezbytné, kontaktovat přímo hotel a sdělit jim tento požadavek při rezervaci termínu. Parkování je dle obsazenosti u hotelu zdarma. S přáním krásného dne, Karel

Verča

Dobrý den,
když jsem si koupila pobyt s ubytováním v pokoji JUNIOR nebo EXECUTIVE SUITE dostanu na místě pokoj někde výš nebo se může stát, že budou volné jen ty dole bez výhledu? děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Verčo :)
oba typy pokojů by měly být umístěny primárně ve vyšších patrech. Pokud si přejete bydlet ve vyšším patře, určitě je ideální toto sdělit hotelu při rezervaci termínu. Jistě se Vám bude snažit vyjít maximálně vstříc v rámci svých kapacit.
Pěkný den :)

Edita Hájková

Dobrý den chci si zarezervovat jednu noc 15.1–16.1.2022 a nejde to volám nikdo to nebere

Slevomat.cz

Dobrý den, Edito. Děkuji Vám za dotaz. Mrzí mě, že se Vám nepodařilo spojit s poskytovatelem. Pro rezervaci nového termínu, využijte, prosím online rezervační kalendář v nabídce. S přáním krásného dne, Karel

Kateřina

Dobry den mam dotaz ohledne ockovani.Syn 14 zatim bez ockovani ale ja ockovana.Bude problem s ubytovanim? Dekuji k

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino :)
děti mladší 18 let se dle aktuálních pravidel mohou při ubytování prokázat i PCR testem ne starším než 72 hodin. Více podrobností najdete případně zde (https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test).
Pěkný den :)

Lenka

Dobrý den, je možné piřjet se třemi detmi s tím že nejmladší 2roky bude bez nároku na lůžko? děti (2,7,12let)

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, jak je uvedeno v sekci Děti: pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
V rámci voucheru je možné přidávat pouze osoby do 14,9 let. Ověřit kapacitu si můžete na e-mailu: Reservations_Prague@hilton.com či tel. +420 224 841 1­11. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Ondřej Chlebek

FKSP lze využít?

Hilton Prague

Dobry den,
Dakujeme za prejaveny zaujem o pobyt v hoteli Hilton Prague. Bohuzial FKSP nie je mozne vyuzit na pobyt zakupeny cez stranku slevomat.
S pozdravom,
Hilton rezervacny tym

David

Doby den

dnes jsem objednal voucher a trosku se desim recenzi na hotel…

  • Check Out je opravdu dle voucheru v 15h, ze?
  • neplati se zadne zalohy za pokoj?
  • wellness je mozne navstivit od 7–22h vecer brz objednani,ze?

Dekuji
Hilton Prague

Dobry den,

Dakujeme za prejaveny zaujem o pobyt v hoteli Hilton Prague.
Check Out je standardne do 12:00, v pripade potreby a dostupnosti je mozne ho predlzit do 15:00. To je vsak otazka aktualnej dostupnosti v den odjazdu, preto je potrebne sa informovat na recepcii. Izbu mate v cene voucheru, na recepcii sa bude platit len zaloha na ostatne sluzby, ktora je samozrejme vratna (pokial ju nevycerpate).
Wellness je otvorene kazdy den, od 7:00 do 22:00, vratane vikendov. Do wellnessu mate neobmedzeny pristup pocas celeho pobytu a nie je nutne si ho dopredu rezervovat, alebo sa objednavat.

Tesime sa na Vasu navstevu a prajeme Vam prijemny a nicim neruseny pobyt.

Hilton rezervacny tym

Klinerová Marie

Dobrý den prosím jaké nabizite spa procedury a ceník nikde to nemuzu najít dekuji

Hilton Prague

Dobry den pani Klinerova. Dakujeme za Vas email. Nas hotel ponuka platene spa procedury. V pripade zaujmu Vas poprosim o Vasu emailovu adresu, aby sme Vam mohli poslat cennik. Masaze je mozne objednat aj na recepcii v den prijazdu. Prajeme Vam prijemny pobyt.
S pozdravom,
Alexandra, Hilton rezervacny tym.

Adéla Chejlavová

Dobrý den mám dotaz ohledně se zpřísňujících opatření
Máme u vás objednaný termín od 12.11 do 14.11
Ráda bych zeptala jestli by termín bylo možné přesunout na ten to víkend od 22.10 do 24.10
Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Adélo. Děkujeme za Váš dotaz. Kolegyně již Váš dotaz řeší a ozve se na e-mail kupujícího s řešením. Děkuji za trpělivost. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Lenka

Dobrý den. Mám dotaz jak je to s parkováním ve vašem hotelu. Kam je možné přistavit auto a tak podobně.

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko, parkování je zde zdarma. (Dle aktuální obsazenosti.) Obsazenost ve Vámi vybraném termínu si můžete ověřit na e-mailu:Reserva­tions_Prague@hil­ton.com či tel. +420 224 841 1­11. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Vašek Knotek

Dobrý den, měl bych zájem o pobyt 12–15.10.2021, 1× dospělý, polopenze, wellness, je totakhle možné ? Knotek HK

Slevomat.cz

Dobrý den, Vašku, u této nabídky jsou pouze pobyty se snídaní a wellness, bohužel zde není varianta s polopenzí, každopádně Vámi vybraný termín je u obou variant prozatím dostupný. V případě individuální poptávky po příplatku za polopenzi, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: Reservations_Prague@hilton.com či tel. +420 224 841 1­11. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)

Tereza Lorencová

Dobrý den, měla bych dotaz ohledně platby zda by tento voucher šel zaplatit FKSP? Děkuji Lorencová

Slevomat.cz

Dobrý den, Terezo, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Tomáš

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru