1. Na webu www. OROOM.cz si vyberte pokoj, jehož příběh si přejete prožít.
2. Zvolte v kalendáři termín, kdy si chcete vychutnat svůj zážitek.
3. V rezervačním formuláři do pole “Číslo dárkového poukazu” zadejte dárkový kód z voucheru a dokončete rezervaci.
4. Obratem vám přijde k výzva ke složení vratné kauce ve výši 2900 Kč a to formou blokace částky na libovolné platební kartě Visa či Mastercard. Kauci stačí složit i těsně před příjezdem. V řádu vteřin po složení kauce obdržíte kód pro otevření dveří domu a zážitkového pokoje v OROOM na Žižkova 64, Brno.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobry den, mate text v pokoji Kuba ve spanelskem jazyce?
OROOM
Dobrý den,
máme zatím jen česky a připravujeme anglicky. Španělsky zatím nemáme,
nicméně pokud máte španělsky mluvícího partnera, tak mu můžete
tlumočit.
Děkujeme za zájem a přejeme příjemý zážitek
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, jsou drinky v pokoji v cene ubytovani? Nebo jake dalsi priplatky by na miste byly? Dekuji
Dobrý den,
seznam věcí zdarma v pokoji a možnost příplatků je v každém pokoji jiný.
Podrobnosti jsou uvedeny u jednotlivých pokojů na https://www.OROOM.cz/
Děkujeme za zájem a přejeme příjemný zážitek