Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády AU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den máte volný pokoj v lednu od 28–31 na tři noco 2+1 dítě
15 let a dá se u vás na hotelu koupit skipas děkuji a celkovou cenu a
parkovaní máte garaže nebo ne.
Hotel Victoria Kaprun
Dear Jiri,
thanks for your message. I´m sorry, but we only have this deal till mid of
december available.
Best,
Chris
Toffery.com
Aneta Hanušová
Dobry den, je mozny tento hotel v terminu 3.12.-5.12 s all inclusive a
neomezenym welness? Shanime pouze na tento termin a nevim kde zjistim, zda je
termin skutecne volny? Dekuji moc
Slevomat.cz
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš dotaz. Zistoť si to môžete tak, že keď si kliknete na
ponuku, tak trocha nižšie máte tlačítko termín. Otvorí sa Vám kalendár
a následne v kalendári uvidíte ponuku termínov. Konkrétne je termín
3.12–5.12 voľný. :-)
Massi Keshavarz
Hi,
We are 2 and would like to be there for 3 nights. Would it be possible wirh
these conditions (ultra all inkl, wellness) and how much it would be?
Thank you
Slevomat.cz
Hello, Massi, of course there should be no problem, you choose the number of
persons, then your chosen date, using the online reservation. As stated in the
price offer is unlimited access to the 300 m2 wellness area, indoor pool
(07:00–20:00), Finnish and herbal sauna, steam bath and infrared cabin
(16:00–20:00). The price will then be calculated automatically for you. Have a
nice day, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den máte volný pokoj v lednu od 28–31 na tři noco 2+1 dítě 15 let a dá se u vás na hotelu koupit skipas děkuji a celkovou cenu a parkovaní máte garaže nebo ne.
Dear Jiri,
thanks for your message. I´m sorry, but we only have this deal till mid of december available.
Best,
Chris
Toffery.com