Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené termíny: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu hotelferdinand@post.cz nebo na některém z těchto telefonních kontaktů 354 620 117, 602 430 418, 702 019 441. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Až 2 děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na stravu a vlastní lůžko.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Každá další osoba má nárok na lůžko a stravu (bez procedur).
Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc, pouze po domluvě (domácí mazlíček do 10 kg 100,-Kč / noc, nad 10 kg 200 Kč / noc.)
Wi-Fi zdarma
Parkování: 100-150 Kč/noc (parkoviště před hotelem 100 Kč/noc, parkování v garáží 150 Kč/noc - parkoviště i garáž je nutné rezervovat předem z důvodu omezeného počtu míst.)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,byla jsem nespokojena!!!Z údajného vytopenī hotelu jsme byli
přesunuti do jiného hotelu…wellnes procedury naprosté fiasko!Hanba Vám že
za tohle chcete od lidí penize!Budu vás vřele nedoporučovat
Hotel Ferdinand
Vážená paní Tvrdíková,
bylo by asi dobré, kdyby jste nespokojenost projednala ještě za svého
pobytu, ne až po odjezdu. navíc slevový portál Vám nepomůže,
Stížnost jste měla řešit přímo v hotelu. Z Vaší reakce navíc nevím,
koho vlastně budete vřele nedoporučovat. Byla bych ráda o odpověď, aby
nedošlo v budoucnosti k podobnému případu a my bychom mohli předejít
případnému pochybení. Můžete mi zaslat odpověď na emailovou adresu Pobytwellnes@seznam.cz.
Předem děkuji
S pozdravem V.Hengeričová
Soňa Havlíčková
Dobrý den,pokud dojedeme autem je možnost zaparkování?
Slevomat.cz
Dobrý den, Soňo. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, parkování u hotelu je
možné. Informace o parkování najdete přímo v nabídce, v sekci
Příplatky. Parkování je za poplatek 100–150 Kč/noc (parkoviště před
hotelem 100 Kč/noc, parkování v garáží 150 Kč/noc – parkoviště
i garáž je nutné rezervovat předem z důvodu omezeného počtu míst).
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,byla jsem nespokojena!!!Z údajného vytopenī hotelu jsme byli přesunuti do jiného hotelu…wellnes procedury naprosté fiasko!Hanba Vám že za tohle chcete od lidí penize!Budu vás vřele nedoporučovat
Vážená paní Tvrdíková,
bylo by asi dobré, kdyby jste nespokojenost projednala ještě za svého pobytu, ne až po odjezdu. navíc slevový portál Vám nepomůže,
Stížnost jste měla řešit přímo v hotelu. Z Vaší reakce navíc nevím, koho vlastně budete vřele nedoporučovat. Byla bych ráda o odpověď, aby nedošlo v budoucnosti k podobnému případu a my bychom mohli předejít případnému pochybení. Můžete mi zaslat odpověď na emailovou adresu Pobytwellnes@seznam.cz. Předem děkuji
S pozdravem V.Hengeričová