Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená kousek od Václavského náměstí: snídaně a procházky starou Prahou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervaci provádějte předem na e‑mailu mirka.alexandr@accor.com nebo na tel. +420 731 630 086.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Domácí mazlíčci: 310 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 550 Kč/noc
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kdybych koupila pobyt s termínem a
v ten daný den bychom zjistili, že máme covid, jestli se dá termín
přesunout, nebo je tam 100%storno.
děkuji za odpověď
Dobrý den, Markéto, doufejme, že tato situace nenastal, každopádně pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den stačí čestné prohlášení nebo musím mít negativní test?
Dobrý den, Michaelo, je potřebné prokázat svoji bezinfekčnost.
Bezinfekčnost tedy prokážete jedním z těchto způsobů: doložíte
negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování.
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout
minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19.
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté
musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Přeji
Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den. Mohu se zeptat, jak je to s parkováním? V sekci příplatky se píše, že je parkování zdarma a pak v popisu k hotelu je napsáno, že je parkování za příplatek. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Michaelo, zde je při zakoupení voucheru parkování zdarma. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možný pobyt 2 dospělí + dítě 9 let? za jaký příplatek? v nabídce se nenabízí
Dobrý den, Věro, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a dítě do 12 let je na posteli s rodiči zdarma, či v případě žádosti o třílůžkový pokoj, je potřebné kontaktovat recepci a po domluvě s recepcí, byste poté zadali do Poznámek při tvoření objednávky, že žádáte o dvojlůžkový pokoj s přistýlkou a napíšete věk dítěte. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné přijet na ubytování již kolem 10hodiny a případně si u Vás nechat kufry a ubytovat se až odpoledne ?
děkuji
Dobrý den, Simono, check-in je od: 15:00 – 20:00, v případě individuální poptávky týkající se ubytování dříve či odložení kufrů před check-inem se prosím obraťte přímo na hotel na e-mailu: mirka.alexandr@accor.com či tel. +420 731 630 086. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)