Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Bratislavě: 4* hotel sítě Hilton se snídaní a neomezeným vstupem do wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- 1 dítě do 11,9 let má ubytování zdarma bez nároku na lůžko.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci: 30 €/pobyt (za každého mazlíčka, požadavek na pobyt s mazlíčkem zadejte do poznámky během objednávky)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 25 €/noc (požadavek zadejte do poznámky během objednávky)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, je možné se v hotelu ubytovat s pejskem. Popřípadě je rozhodující velikost pejska?
Dobrý den, Marku. Domácí mazlíčci (bez omezení velikosti) jsou povoleni. Příplatek je 30 €/pobyt. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat do kolika hodin je check in. Pojedeme
z Prahy a dřív než v 19 hodin večer tam nebudeme, tak jestli s tím
nebude problém.
Děkuji A
Dobrý den, neměl by to být problém, během objednávky nám to napište do poznámky, že příjezd bude pravděpodobně po 19 hodině a my o tom hotel informujeme. Jana – CK Zanzo
Dobrý den,
pokud pojedu se 2 dcerami, věk 13 a druhá měla 12 let teprve teď 20.3.,
myslíte že jí lze ještě uvažovat jako 11,99?
Měla by to jako narozeninový dárek, který jsme skrz nemoc neabsolvovaly.
Najdou se volné místa teď od soboty 16.4. až 18.4.2022?
Děkuji, Viera
Dobrý den, je mi líto, ale věk dítěte se bere dle dne nástupu na pobyt.
V případě, že 12 let již měla, není možné ubytování zdarma. Termín
v tuto chvíli volný je. Ohledně rezervace a příplatku za dceru nás
prosím kontaktujte na e-mailu info@zanzo.cz.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo
Dobry den, kdyz mam dve deti do 10 let, jedno je zdarma bez naroku ja luzko a druhemu muzu priobjednat pristylku na standardni pokoj?
Dobrý den Jitko, pokud cestujete sama se dvěma dětmi, jedno bude mít pevné lůžko stejně jako Vy a druhé bude bez nároku na lůžko. Pokud cestujete dvě dospělé osoby, se dvěma dětmi Vás bohužel nemůžeme ubytovat na jednom pokoji, protože maximální kapacita pokoje jsou 3 osoby. S pozdravem, Lucie- CK ZANZO
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jak je to s parkováním auta u hotelu, prosím?
Dobrý den, pane Berane, zdravíme a děkujeme za dotaz. Jak uvádíme na našich stránkách v sekci „Příplatky“: Parkování nabízí hotel za 20 EUR/noc (dle dostupnosti), parkovací místo bohužel nelze rezervovat předem. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie