Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Domácí mazlíčci: 7,50 €/noc (za každého mazlíčka, pobyt s mazlíčkem uveďte v poznámce během objednávky)
Wi-Fi zdarma
Parkování zdarma (Parkování je dostupné pro 1 auto/pokoj, budete-li mít vozů víc, můžete využít venkovní parkoviště dle dostupnosti. Za další garážové stání se připlácí 5 €/noc (dle dostupnosti).)
Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
chtěl jasem se zeptat, zda jsou k dispozici pantofle a župany
Děkuji za odpověď
Hezký den
Martina Fuková
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Fuková, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za váš
dotaz, bohužel hotel župany a pantofle klientům nenabízí, ale přesto,
věříme, že si pobyt užijete! S přáním příjemného dne, CK Zanzo
-Silvie
Tomáš Holek
Je možno si vybrat vegetariánskou večeři ?
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den Tomáši, tuto informaci lze na hotel nahlásit s konkrétní
rezervací. S pozdravem, Lucie-CK ZANZO.
Iva Václavíková
Dobrý den,jak daleko je prosím nejbližší lyžařský areál? Děkuji za
odpověď.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den Ivo, jak je uvedeno v popisu hotelu: Běžkařské tratě
začínají přímo u hotelu Haus Bayerwald, sjezdovky pak provětráte ve
skiareálech Hochficht, Mitterfirmiansreut nebo Oberfrauenwald, které se
nachází cca 20–30 km od hotelu. S pozdravem, CK ZANZO.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěl jasem se zeptat, zda jsou k dispozici pantofle a župany
Děkuji za odpověď
Hezký den
Martina Fuková
Dobrý den, paní Fuková, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za váš dotaz, bohužel hotel župany a pantofle klientům nenabízí, ale přesto, věříme, že si pobyt užijete! S přáním příjemného dne, CK Zanzo -Silvie