Romantika v privátním wellness se saunou, vířivkami a lahví vína pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dotaz pro Slevomat: negativních recenzí je více, než dost a přesto stále tento podnik nabízíte. Máte podnik prověřený? Reagovali jste nějak na špatné zkušenosti zákazníků? Nepřijde Vám samotným tolik negativních recenzí divných? Kontrolovali jste, zda jsou oprávněné? Abych řekla pravdu, tak po přečtení recenzí nemám nejmenší chuť kupovat…
Píšete je každé akci, ke stejnému podniku.
To hatujete? Nebo se opravdu ptáte?
Zde znovu má odpoved:
Já rovněž přemýšlím, zda vůbec dal prostor pronajímat, když je spousty
lidi, kteří toto zneužívají, jsou nepoctivý a chodí pouze, aby si něco
odnesli! Bylo mi odvizrno několik desítek tisíc korun, spousty vybavení
apartmánu. Ti s kterými se toto řešilo pak se mstily a hatovali jak je
v dnešní době bohužel zvykem. Naštěstí je velmi mnoho klientů, kteří
mi toto svými děkovnymi zprávami vynahrazují a rovněž svými stálými
rezervacemi taktéž. Apartman je plně obsazený a je velmi málo volných
termínů. Neposuzujte co neznáte. Nashledanou.
Dobrý den,chci se zeptat jestli na privátní wellness musíme být očkování nebo stačí jen test.
Důležité je být negativní. I očkovani mohou být pozitivní. Tedy zdraví a negativní hosté je pro mne priorita.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,je vůbec nějaká možnost,že budete reagovat na potvrzení rezervace? Psala jsem jak sms,tak i e-mail. Také jsme měli bohužel negativní zkušenost s posledním pobytem (v květnu 2021),ale to ještě byla snaha to řešit…nyní čekám již skoro týden na odezvu ohledně domluvení termínu :-/
Dobrý den, Terezo. Mrzí nás, že jste neobdržela potvrzení rezervace a rádi Vám pomůžeme na naši zákaznické lince s dořešením Vašeho požadavku. Přikládám telefonní kontakt: +420 222 745 354; podpora@slevomat.cz kde Vám s řešením pomohou naše šikovné kolegyně a šikovní kolegové. :) S přáním krásného dne, Karel