Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* pobyt v polských Jizerkách s polopenzí a neomezeným wellness, vč. Vánoc a silvestra
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- 1 dítě do 9,9 let má ubytování zdarma ve dvoulůžkovém pokoji za podmínky 2 plně platících osob.
- Omezení: neplatí pro variantu "Vánoce a silvestr"
- 1 dítě od 10 do 16,9 let má ubytování se slevou 50 % ve dvoulůžkovém pokoji za podmínky 2 plně platících osob.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, při objednávce lze zvolit pouze 1 dítě, jsme 2 dospělí a 2 děti 6 a 7 let, jak máme postupovat, děkuji Tom
Dobrý den, Tome, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Bohužel již v přehledu nabídky je poznámka pro 2 až 3 osoby. Hotel nám možnost ubytování 2 dospělých osob a 2 dětí neumožňuje. Pevně věříme, že si z naši široké nabídky vyberete jiný hotel, který tímto složením pokojů disponuje. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, měla bych zájem o tento pobyt v termínu 28.09.-01.10.2022. Jely bychom 2 dospělé osoby + dítě (9 let), ráda bych pobyt uhradila formou FKSP. Bylo by možné vystavit fakturu na mé jméno bez uvedení dalších osob? Děkuji Sklenková
Dobrý den, paní Sklenková. Ano, je to možné. Stačí postupovat podle
instrukcí v košíku.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den. V kolik je check in a check out? Nikde jsem nevycetla. Děkuji
Dobrý den Petro, tyto informace najdete pod mapkou vpravo. Check in od 15:00
do 23:00
Check out do 11:00. Děkuji, Lucie- CK ZANZO
Dobrý den, měla bych vážný zájem o zakoupení tohoto pobytu, ale potřebovala bych vědět, zda poukaz propadne (nebo bude možno odložit) ve chvíli, kdy díky nařízeným vladním covid opatřením jediným způsobem prokázání bezinfečknosti bude očkování nebo prodělané onemocnění (tzn. že zdravý neočkovaný člověk nebude mít možnost jakkoliv svou bezinfekčnost prokázat). Ráda bych koupila poukaz pro dvě osoby – jedna je plně očkovaná, druhá ne a ani to v dohledné době neplánuje. Předem děkuji za odpověď a přeji mnoho spokojených zákazníků.
Dobrý den, Lenko, děkujeme Vám za dotaz. Vstup z ČR na území Polska je
pro obyvatele ČR možný za podmínky předložení certifikátu o
„bezinfekčnosti“ v předepsané podobě – o negativním testu nebo
očkování či prodělání onemocnění covid-19 – ve všech případech je
vyžadována forma digitálního EU COVID certifikátu. Testované osoby:
antigenní test i PCR test nesmí být starší než 48 hodin,
potvrzení o negativním testu je vyžadováno ve formě digitálního EU COVID
certifikátu. Při uzavření hranic máte záruky Slevomatu a zákazník vždy
obdrží zpět všechny svoje peníze. :-) Hezký den za tým CK Zanzo –
Standa | info@zanzo.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné si připlatit i obědy, jednalo by se o platbu přes FKSP, tedy i faktura by zahrnovala platbu obědů. Děkuji
Dobrý den, pane Zdeňku, děkujeme za Váš dotaz, ale naší odpovědí Vás asi nepotěšíme. Všechny dodatečné služby, které hotel nabízí, hotel požaduje uhradit přímo na místě. Děkuji za pochopení. S pozdravem, CK Zanzo – Silvie