Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Vyvolání až 100 fotek v klasické i premium kvalitě, 4 rozměry vč. 30 × 40 cm
Hodnocení podniku Lagoon Foto a.s.
Oceňuji rychlost. Večer jsem je poslala, druhý den info, že fotky jsou předané dopravci. Kvalita fotek je super, jsem spokojená.
Ocenila bych možnost „ruční“ úpravy fotek – tj. nastavit si sama ořezy, nebo možnost kombinace lest/mat. Ale to jsou drobnosti, které ne každý chce dělat.
Dobrý den, vlastní ořez naše fotosběrna má, zákazník si tuto funkci zvolí, vidí modrou mřížku a může si ořez upravit sám, Beranová
podle rozmer chtela bych 10×15
napsáno poukaz rozměr 9×13/10×15 jsou stejné cena ale jsem vybrala rozměr 10×15 vtom mělo byt stejně cena oba rozměr 9×13 / 10×15 nakonec 9×13 pro me nehodí
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Proběhla e-mailová komunikace kde se vysvětlil rozdíl mezi 9x13 a 10x15, věřím, že ke spokojenosti zákaznice, Beranová
Využívám opakovaně.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, Beranová
Výborná komunikace a ochota pomoci.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, Beranová
Nekvalitní fotky nebylo nutné vyrábět. Fotky byly neořezané a některé s rámečkem. Raději bych si připlatil za větší péči a úpravu.
Dobrý den, zákaznice zvolila způsob ořezu zpracování "plný formát - bílá v okrajích". To znamená, pokud nejsou data pořízena ve stejném poměru stran k objednaným fotografiím, na dvou protilehlých stranách jsou bílé proužky. Plný formát znamená, že data nejsou ořezaná. Zakázka byla tedy zpracovaná správně dle zvolení zákazníka. Zákazník má i jiné možnosti a to data si upravit = ořezat sám, fotosběrna tuto službu umožňuje zdarma. A máme taktéž placenou službu kdy data upraví pracovník laboratoře, ale to paní nezvolila. Nerozumím první větě- že jsme neměli zpracovat některé fotky? A které? Jak máme zhodnotit co zpracovat a co ne? Pokud si zákazník data odešle, musíme mu je zpracovat, fotografie má přece již předplacené, nám nepřísluší jakkoliv hodnotit zákazníkova data, zákazník je sám zodpovědný za svá data zaslaná k tisku. Beranová
velmi špatná komunikace z dodavatelem, hodně pozdní dodání zásilky, službu jsem využívala již několik let, ale poslední rok byl nejhorší
Dobrý den, zakázka byla přijatá 15.1.2022 v sobotu a ihned v pondělí 17.1.2022 byla zpracovaná. Zákaznice zaslala platbu za dopravu pod jiným var., symbolem, proto nebyla platba za dopravu přiřazena. Po dotazu zákaznice na dodání bylo vše ihned vyřešeno, paní bylo odpovězeno a zakázka byla odeslaná, rozhodně nedošlo k žádné špatné komunikaci,. Beranová
OK
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, Beranová
Za tu cenu docela dobrá kvalita.
Asi vše ok.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, Beranová
Rychlé dodání.
Kvalita fotek horší.
Dobrý den, nebyla podána reklamace, nemohu posoudit kvalitu zpracování. Zákazníkům do dat nijak nezasahujeme, fotografie by měly odpovídat zaslaným datům, Beranová
super fotky, rychlé dodání
Dobrý den, děkujeme za hodnocení, Beranová