Dobrý den,
Z důvodu covidové situace se bojím, ze se nestihne poukaz využít, kdyby do
té doby neproběhlo žádné rozvolneni.. Je v takovém případě možné
poukaz prodloužit? Dekuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher
využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti
voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně
individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li
i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu
voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru.
Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete
kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář
slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším
poradíme. Pěkný den, Tomáš :)
Veronika
Dobry den, v cene voucheru je tedy pouze vecere a wellnes ci virivku je
potreba si objednat a zaplatit zvlast? Dekuji, Veronika :)
Château Šanov
Dobrý den, nabídka obsahuje dvě varianty voucheru. Dražší nabídka
obsahuje 5chodovou večeři a vířivku nebo pivní koupel.
S pozdravem Daniel.
Pavel Aubrecht
Dobrý den přeji. v případě večeře a wellness je pobyt na 40 min. lze
tuto dobu prodloužit?
Château Šanov
Dobrý den pane Albrechte, při využití večeře s wellness je možné
v rámci voucheru využít vířivku nebo pivní koupel v délce 40 minut.
Pokud si přejete využít proceduru na delší dobu, není problém si na
místě připlatit dalších 40 minut vířivky.
S pozdravem Daniel :)
Marie Pešková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda probíhá wellness, či pivní
lázeň v soukromí? Mnohokrát děkuji 😊
Château Šanov
Dobrý den paní Pešková,
vířivá vana a pivní koupel je soukromá. Saunový svět a bazén je
přístupný pro všechny hosty. Pronajmout si je můžete také privátně.
Jirka
Dobry den,
je v cene i noc v hotelu nebo je mozno si pripadne prespani dokoupit pri
rezervaci terminu pripadne az na miste?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jirko, v rámci voucheru máte v ceně pouze večeři pro
2 osoby. Pokud byste tedy chtěli v hotelu i přespat, můžete samozřejmě
kontaktovat přímo provozovatele domluvit se s ním na podrobnostech a
případné rezervaci. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Z důvodu covidové situace se bojím, ze se nestihne poukaz využít, kdyby do té doby neproběhlo žádné rozvolneni.. Je v takovém případě možné poukaz prodloužit? Dekuji za odpověď.
Dobrý den, Lucie, pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým zákazníkem řešíme náhradní možnosti. Bude-li i Váš voucher prodloužen zjistíte na svém profilu nebo po zadání kódu voucheru zde https://www.slevomat.cz/kontrola-platnosti-voucheru. Pokud byste měla k uplatnění voucheru jakékoli otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den, Tomáš :)