Stolní či nástěnný kalendář z vlastních fotek: týdenní, 14denní, měsíční i roční
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
pokud objednám kalendář ještě dnes, je ještě šance, že příjde do
vánoc, případně mezi svátky? Nebo na něm začnete pracovat až po novém
roce? Jaký je nejrychlejší typ dopravy? děkuji moc za odpověď
dobrý den, kalendář vyrobíme do dvou dnů. pak záleží na přepravci. DPD i Zásilkovna jsou asi stejně rychlí
Dobrý den, máte uvedeno, že garance objednávky s doručením do Vánoc je do 13.12. V jedné odpovědi na otázku máte termín 15.12. pokud kalendáře objednám tedy do 15.12., budu si je moci osobně vyzvednout do Vánoc? Nebo který termín platí? Děkuji
Dobrý den, osobní vyzvednutí vám garantujeme i při objednání do 21.12.2021
Dobrý den, omylem jsem objednala stolní týdenní kalendář místo stolního čtrnáctidenního. Rozdíl ceny je pouhých 10,– Kč, o což mi nejde, ale nedám dohromady tolik fotek. Je možné nějak změnit tento typ kalendáře na čtrnáctidenní a uplatnit voucher? O nic by firma nepřišla, naopak by měla menší náklady. Děkuji JP
dobrý den, musíte si nechat na Slevomatu voucher vyměnit. Náš systém nevezme kód z jiného druhu kalendáře
Dobrý večer, bude prosím možné ještě objednat i nástěnný kalendář? V popisu je, ale v nabídce jsme nenašla. Moc děkuji
Dobrý den,
Kvůli špatné situaci v dodávce papíru a barev jsme museli akci pozastavit.
V současné době bychom nemohli u nových objednávek zaručit, že by se
vyrobily vůbec. Doufáme, že se situace vyřeší a budeme moci akci
obnovit.
Dobry den, zakoupila jsem si dva vouchery a zajímalo by mě jestli je možnost připlatit si za papír s vyšší gramáží.
dobrý den, teoreticky tato možnost je. napište svůj konkrétní požadavek na info@fotoknihy.net a nějak se domluvíme
Dobrý den, je možné tu koupit 3 vouchery na např. kalendář A4 , ale udělat 3 různé (s jinými fotkami) ? Nebo musí být úplně stejné? Děkuji
Dobrý den, každý kalendář může být úplně jiný nebo třeba jen částečně změněný z uloženého vzoru
Dobrý den je možné vyzvednutí v Brně osobně mám vás skoro za rohem. Děkuji Vojtová
Dobrý den, osobní vyzvednutí vám nabízí i náš systém.
kdyz chci koupit zbozi aby mi prislo do zasilkovny mohu platit v zasilkovne
Dobrý den, ano, můžete. U zásilkovny zadáte platbu na dobírku.
Dobrý den, do kdy je nutno objednat, aby byla garance dodání do Vánoc? Děkuji
Dobrý den, kalendář je nutno objednat nejpozději do 15.12
Dobrý den,
ráda bych vouchery stornovala, nakonec nevyužiji. Jak postupovat?
Dobrý den, stornování woucherů musíte řešit se Slevomatem
Dobrý den, do kdy nejdéle mám poslat fotky do kalendáře aby se stihl vyrobit a poslat do štědrého dne? Děkuji
Dobrý den, kalendář je nutno objednat nejpozději do 13.12
Dobrý den,
při objednávce jsem nenašla kolonku vložit voucher. Jak mám pokračovat,
když mám zboží v košíku? Děkuji.
Dobrý den, kolonka na vložení kódu je při vkládání do košíku. Pokud vám to stále nepůjde, napište kód do poznámky a já ho vložím ručně.
Neotáčí se právě, jak by měly. Proto to píšu. Posílám vám na váš e-mail video.
To bylo asi něco starého. Teď se otáčí dobře.
Do kdy je prosím nabídka platná ke koupi? Děkuji.
Dobrý den, Evo, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve tedy nakoupíte, tím lépe. :) Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, bude letos jiné, lepší vyhotovení týdenních kalendářů?
Minulý rok se stránky velmi špatně otáčely, pružina byla nejspíše
nedostatečně velká. Objevilo se to často i v hodnocení zde.
Děkuji za upřesnění, jestli mohu očekávat lepší provedení nebo mám
hledat jinde.
Hezky den.
Dobrý den, máme vazbu správné velikosti a kalendáře se otáčí jak by měly.
Dobrý večer,mám dotaz. Vytvořil jsem si kalendář,chci si ho uložit a registrace mi nejde dokončit,protože Váš web mi nebere popisné číslo,ať tam zadám cokoliv. Můžete to prosím upravit? Děkuji. Mičinec
Dobrý den, na opravě tohoto problému se již pracuje. Pokud se napřed zaregistrujete a pak teprve vytváříte kalendář, tak registrace funguje. Za problémy se omlouváme.
Jaká je doba vyhotovení?
Dobrý den, v současné době je doba výroby maximálně do týdne.
Dobrý den, je možnost osobního vyzvednutí v Brně? Děkuji s pozdravem Mácová
Dobrý den, osobní vyzvednutí je možné na naší pobočce Podnásepní 1d
Dobry den.Jsou prosím uvedene i svátky v kalendáři ?Dekuji.
dobrý den, ve stolním kalendáři jsou kromě jmen uvedeny i svátky.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Budu dělat 6 takových stolních kalendářů, musím si tuto slevu též zakoupit 6×? Nebo stačí jednou? Dekuji moc.
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. 1 voucher = 1 kalendář. :) Je nezbytné zakoupit 6× pro 6 kalendářů. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, kalendář je určen pro rok 2022? Nikde jsem se nedočetla, děkuji
Dobrý den, všechny kalendáře jsou na rok 2022. Je to i v jejich názvech.
Je možno platit benefity?
Dobrý den, Radku, děkuji Vám za dotaz. Záleží, jaký typ poukázek, nebo benefitní karty máte. Zasílám odkaz, ve kterém naleznete, které benefity lze využít na kterou kategorii. S přáním krásného dne, Karel https://www.slevomat.cz/benefity
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud chci tři ks stolního kalendáře, 2ks stejné a jeden s jinými fotkami, zakoupím si zde 3 vouchery, je možné tuto objednávku zaslat i s vouchery najednou za jedno poštovné, tedy, lze zadat do košíku tři vouchery najednou? Nebo to bude zkrátka kód se slevou na 3 ks kalendářů? Moc děkuji
Dobrý den, od slevomatu dostanete na každý kalendář jeden voucher. U nás si pak můžete objednat libovolné množství kalendářů na jedno poštovné.