Poskládejte si vzpomínky: 300dílkové puzzle z vlastní fotografie formátu ve A3
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Formát A3 má poměr stran cca 1,41, fotografie nejčastěji 4:3 tedy 1,33. Předpokládám, že na kratší straně by tedy logicky mělo dojít k odříznutí části fotky, která se do puzzle nedostane. Jak je takový ořez prováděn? Kompletně strojově, kde se dá předpokládat, že se odřízne na každé straně stejný kus? Nebo je to prováděno částečně ručně a tedy když se blízko jednoho okraje fotky nacházejí postavy a u druhého „nezajímavé pozadí“, odřízne tu stranu s pozadím? Zrovna ta nejlepší z fotek, ze kterých vybíráme pro puzzle, „trpí“ takovými vlastnostmi.
Dobry den
nic neprovadime strojove, veskere fotografie do formatu usazuji rucne, tak jak
je to nejvhodnejsi a aby to vypadalo dobre. Neda se rict jaky pomer maji puzzle
a jaky maji fotografie, v dnesni dobe foceni mobilem kazdy posila fotgrafie
v ruznych formatech :)
Jirka
Hrnkobrani
Dobrý den, v jakém rozlišení by měla být fotografie aby nebyla rozmazana?
Dobry den
cim kvalitnejsi fotografie bude, tim kvalitnejsi bude vysledek.
A to se jedna o tisk na jakykoliv produkt.
Jirka
Hrnkobrani
Dobrý den, ráda bych si objednala puzzle s vlastní fotkou. Prosím vás, co je perleťový efekt? Jak se vizuálně liší od obyčejných puzzlí? Hezký den, D.V.
Dobry den
mame pouze puzzle s perletovym efektem. Vy to asi moc nepoznate. Perletovy
efekt zvyraznuje fotografie a jsou tak „hezci“
Jirka
Jak mohu uplatnit kredity? Po každém opětovném otevření stejného zboží se mi ukazuje jiná cena a v závěru se sleva nezapočítá! K čemu jsou pak nákupy kreditů?! Dáte 1000,– ale můžete použít 100,– na jeden nákup?!
Dobrý den, Libuše, děkujeme za dotaz, na Vašem účtu vidím, že zde máte kredity z refundace. Tyto kredity fungují tak, že můžete vždy uplatnit pouze 20 % refundovaných kreditů z ceny nové objednávky. Tyto kredity systém bere přednostně. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
V postupu na Slevomatu je zmíněno „Fotografii nahrajte na uschovna.cz“, na eshopu ale píšete něco jiného: „Fotografii na puzzle zašlete na email: objednavky@hrnkobrani.cz“. Co je tedy vhodnější?
Oboje moznosti jsou mozne. Vzdy uvedete cislo objednavky
Jirka
Hrnkobrani