Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 182 000 162 nebo na e‑mailu recepcja@aparthotelcristina.pl – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci (není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
Recepci je třeba předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
prosím Vás mám zájem o rezervaci 2× 2lůžkový pokoj v termínu
15–17.10. Máte volné 2 stejné pokoje v tomto termínu s manželskou
postelí?
Děkuji.
Petra Křibík
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, Vámi vybraný termín je prozatím dostupný, buď
můžete rezervovat ve Vámi vybraném termínu pokoj on-line a zakoupit voucher
2× či můžete zakoupit voucher zakoupit bez termínu a poté provést
rezervaci podle návodu v sekci Jak uplatnit. Požadavek týkající se
manželské postele, můžete napsat do sekce Poznámky, při tvoření
objednávky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
prosím Vás mám zájem o rezervaci 2× 2lůžkový pokoj v termínu 15–17.10. Máte volné 2 stejné pokoje v tomto termínu s manželskou postelí?
Děkuji.
Petra Křibík
Dobrý den, Petro, Vámi vybraný termín je prozatím dostupný, buď můžete rezervovat ve Vámi vybraném termínu pokoj on-line a zakoupit voucher 2× či můžete zakoupit voucher zakoupit bez termínu a poté provést rezervaci podle návodu v sekci Jak uplatnit. Požadavek týkající se manželské postele, můžete napsat do sekce Poznámky, při tvoření objednávky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)