Plnění nedopadlo dobře, pán byl agresivní, došlo k fyzickému vyhrožování, , ručně, , naštěstí jen přes tel.nakonec poslání do určitého místa.
Vyjádření podniku
Před 3 roky
Dobrý den,
hodnocení se nezakládá na pravdě. Zákazník byl nepříjemný již v telefonu, kdy se objednával k doplnění klimatizace. Byla provedena vakuová zkouška, která byla v pořádku. Zákazník ale několik let klimatizaci nepoužíval, neplnil. Při tlakování systému došlo k úniku náplně klimatizace, zřejmě v místě těsnění mezi chladičem a potrubím. Zákazník našeho mechanika nařkl, že mu klimatizaci poškodil. K tomu při plnění dojít nemohlo. Do samotného plnění mechanik nezasahuje. I přes únik náplně jsme zákazníkovi nic neúčtovali, ani po něm nepožadovali úhradu uniklé náplně. Naopak mu byla nabídnuta možnost opravy. Zákazník byl dále arogantní, na mechanika sprostý, byla s ním tudíž ukončena další komunikace i práce.
Prostředí podniku, no nazvat se to dá jen – garáž, to je místo, kde se spravují automobily. Adle toho to tam taky vypadá.
Obsluha dobrá, znalá svých úkolů.
Po ukončení práce, bylo poznat velké zlepšení práce klimatizace.
Takže spokojenost.
O
Vyjádření podniku
Před 3 roky
Dobrý den,
děkujeme za kladné hodnocení. Vzhledem ke skutečnosti, že servisujeme i nákladní vozidla a k velikosti prostor bych provozovnu garáží nenazval, ale jsme rádi, že jste byl s naší prací spokojen