
Pobyt s polopenzí – Silvestr a konec března
Termín
V období do 1. 4. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu
- Na silvestra novoroční gala večeře
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového vodního světa s bazény
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Omezení pro vouchery bez termínu
Voucher nelze využit v termínu 31. 12. 2021.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- Až 2 děti od 2 do 7,9 let májí pobyt zdarma s nárokem na služby.
- 1 dítě od 8 do 11,9 let má pobyt se slevou 30 % (v termínech do 31. 3. 2022).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 10 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do saunového světa, masáže a kosmetické služby se platí na místě.
- Dětská postýlka: 8 €/noc (platí se na místě).
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (na vyžádání, pouze v pokojích 3* kategorie)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 25. 3. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového vodního světa s bazény
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- Až 2 děti od 2 do 7,9 let májí pobyt zdarma s nárokem na služby.
- 1 dítě od 8 do 11,9 let má pobyt se slevou 30 % (v termínech do 31. 3. 2022).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 10 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do saunového světa, masáže a kosmetické služby se platí na místě.
- Dětská postýlka: 8 €/noc (platí se na místě).
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (na vyžádání, pouze v pokojích 3* kategorie)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt s polopenzí – dvoulůžkový pokoj
Termín
V období do 1. 11. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového vodního světa s bazény
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- Až 2 děti od 2 do 7,9 let májí pobyt zdarma s nárokem na služby.
- 1 dítě od 8 do 11,9 let má pobyt se slevou 30 % (v termínech do 31. 3. 2022).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 10 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do saunového světa, masáže a kosmetické služby se platí na místě.
- Dětská postýlka: 8 €/noc (platí se na místě).
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (na vyžádání, pouze v pokojích 3* kategorie)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt s polopenzí – rodinný pokoj
Termín
V období do 1. 11. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v rodinném pokoji pro zvolený počet osob
- min. a max. obsazenost pokoje: 2 dosp. + 2 děti do 7,9 let
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového vodního světa s bazény
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Rezervace této varianty je podmíněna min. počtem osob na pokoji (4). V případě rezervace pro menší počet osob, taková rezervace nemůže být garantována.
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- Až 2 děti od 2 do 7,9 let májí pobyt zdarma s nárokem na služby.
- 1 dítě od 8 do 11,9 let má pobyt se slevou 30 % (v termínech do 31. 3. 2022).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 10 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do saunového světa, masáže a kosmetické služby se platí na místě.
- Dětská postýlka: 8 €/noc (platí se na místě).
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (na vyžádání, pouze v pokojích 3* kategorie)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt s polopenzí – hlavní letní sezona
Termín
V období do 12. 9. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve dvoulůžkovém pokoji Standard pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového vodního světa s bazény
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- Až 2 děti od 2 do 7,9 let májí pobyt zdarma s nárokem na služby.
- 1 dítě od 8 do 11,9 let má pobyt se slevou 30 % (v termínech do 31. 3. 2022).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 10 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do saunového světa, masáže a kosmetické služby se platí na místě.
- Dětská postýlka: 8 €/noc (platí se na místě).
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (na vyžádání, pouze v pokojích 3* kategorie)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt s polopenzí – dvoulůžkový pokoj
Termín
V období do 21. 10. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném dvoulůžkovém pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového vodního světa s bazény
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- Až 2 děti od 2 do 7,9 let májí pobyt zdarma s nárokem na služby.
- 1 dítě od 8 do 11,9 let má pobyt se slevou 30 % (v termínech do 31. 3. 2022).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 10 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do saunového světa, masáže a kosmetické služby se platí na místě.
- Dětská postýlka: 8 €/noc (platí se na místě).
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (na vyžádání, pouze v pokojích 3* kategorie)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Pobyt s polopenzí – rodinný pokoj
Termín
V období do 21. 10. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 22 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v rodinném pokoji pro zvolený počet osob
- min. a max. obsazenost pokoje: 2 dosp. + 2 děti do 7,9 let
Strava: Polopenze
- Snídaně a večeře formou bufetu
Wellness
- Neomezený vstup do hotelového vodního světa s bazény
Ostatní služby
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Zákonné pojištění proti úpadku cestovní kanceláře ve smyslu zákona č.159/1999 Sb.
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Rezervace této varianty je podmíněna min. počtem osob na pokoji (4). V případě rezervace pro menší počet osob, taková rezervace nemůže být garantována.
Pro občany ČR a SR není vyžadováno vstupní vízum. Cestovat můžete buď na občanský průkaz, nebo na platný cestovní pas (platí pro občany České republiky a Slovenska). Držitel jiného cestovního pasu je povinen se informovat o pasových a vízových povinnostech do dané destinace na příslušné ambasádě. Více informací na www.mzv.cz.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1 dítě do 1,9 let má pobyt zdarma bez nároku na služby.
- Až 2 děti od 2 do 7,9 let májí pobyt zdarma s nárokem na služby.
- 1 dítě od 8 do 11,9 let má pobyt se slevou 30 % (v termínech do 31. 3. 2022).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 10 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Vstup do saunového světa, masáže a kosmetické služby se platí na místě.
- Dětská postýlka: 8 €/noc (platí se na místě).
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 2 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni (na vyžádání, pouze v pokojích 3* kategorie)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad pro FKSP“.
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám automaticky vytvoříme daňový doklad. (Lze vyplnit také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Říká se, že zatímco na Moravě je každá parádní dovolená „špica“, ve Slovinsku je to „špik“.
Kde jinde načerpat energii a sílu než v krásné horské přírodě? A tak si vezměte pár dní volno a vyrazte s partnerem či partnerkou a třeba i dětmi do Slovinska. Na 2–15 dní vás rádi ubytují v 3* Hotelu Špik, kde mají wellness centrum s bazény i restauraci s barem, abyste za jídlem či lahodným mokem nemuseli chodit daleko. Tak hurá balit!
Autem:
|

Hotel s výhledem na hory a lesy
3* hotel Špik se nachází v obci Gozd Martuljek, 5,6 km od lyžařského střediska Kranjska Gora a 12 km od světoznámého sportovního komplexu Planica Nordic Centre. Z hotelu se pokocháte pohledem na hory a lesy, a to třeba z wellness centra Špik Alpine se třemi krytými bazény, kam máte po celý pobyt volný vstup. Sauny, masáže, kosmetické procedury, vířivka a relaxační prostory jsou k dispozici za příplatek.
Dobré vědět: Parkovat můžete zdarma přímo u hotelu.
Ubytování s polopenzí
Během pobytu budete relaxovat v útulném pokoji, kde najdete vše, co byste na dovolené mohli potřebovat: kabelovou TV, posezení, psací stůl, trezor a koupelnu s vanou nebo sprchou a fénem. K bezplatné Wi‑Fi se bez problémů připojíte ve všech prostorách. K mání je dvoulůžkový pokoj Standard nebo Economy a rodinný pokoj Economy (v tom je možné ubytování pouze pro 4 osoby).
Ani o hladu nebudete, těšte se na polopenzi. Každé ráno i večer vás bude čekat bufet, a tak si naberte dobrot, co hrdlo ráčí. V restauraci podávají tradiční slovinské pokrmy v moderním pojetí a v hotelovém baru Aperitif si můžete dopřát zákusky, kávu a jiné nápoje.
Lyžování i turistika
Místo je ideální volbou pro lyžaře i milovníky turistiky. Kranjska Gora Ski Resort je vzdálený 5 km, za výlety se vydejte do národního parku Triglav (13,3 km), k pevnosti Landskron (17 km) nebo vyrazte do sportovního areálu Planica Nordic Centre (8,6 km). Centrum města je vzdálené 5 km.
Dobré vědět: Skipas není v ceně.
Kranjska Gora nabízí možnost krásných procházek po alpských lesích a okolních horách. Najdete tu celou síť horských stezek (celkem cca 100 km), a spousta značených a udržovaných cyklostezek je určena také pro jízdu na kolečkových bruslích.
Sporty a aktivity v okolí (za příplatek):
- badminton, jízda na horském kole
- squash, plážový volejbal, paragliding
- zimní sporty, tenis, jízda na koni