Po zakoupení voucheru na Slevomat.cz objednávejte na stránkách AZ FOTO.
Zvolte kategorii magnetky - Objednat a vyberte formát A5 nebo A6, dle zakoupeného voucheru.
Nahrajte vlastní fotografii a vložte magnetku do košíku, kde můžete upravit počet stejných magnetek. Pokud chcete různé magnetky, postup zopakujte.
V případě osobního odběru vyberte způsob dopravy – Osobní odběr a požadovanou provozovnu.
V případě zakoupení druhé varianty s poštovným vyberte způsob dopravy – Česká pošta – obálka. (Cenu poštovného již nehradíte).
Kód voucheru zadejte až v košíku do pole slevový kód/voucher (cena v košíku zůstane zobrazena bez slevy).
V prvním potvrzovacím e‑mailu bude stále běžná cena, hodnota voucheru zde není zobrazena. Teprve v dalším potvrzení, po ověření voucheru personálem, se cena přepočítá.
Doprava:
Osobní odběr zdarma (zakupte variantu bez poštovného), nebo zaslání Českou poštou (zakupte variantu s poštovným).
Na jedno poštovné lze zaslat až 12 magnetek (zakupte jeden voucher včetně poštovného a 2 bez poštovného), pokud chcete poslat větší množství, kupte dva vouchery s poštovným a ostatní bez (magnetky je potom potřeba objednat současně).
Vyhotovení do 10 pracovních dnů, odeslání druhý den po vyrobení.
Upozornění: Fotografie posílejte ve formátu jpg, minimální doporučená velikost je 3 mpx.
Výrobek nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů – viz ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku – jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Miroslav Vejrosta
Mohli byste laskavě popsat postup objednání detailně ??
Po nahrání fotky v levém sloupci se už nedá pokračovat. Náhled – nic.
Objednat – objeví se prázdné pole s textem, že tam nic není !!
Děkuji
AZ FOTO
Dobrý den Miroslave, fotku z levého sloupce přetáhnete do editačního
pole, kde si můžete upravit ořez fotky a potom dáte objednat. Pokud se Vám
objednávka i tak nedaří vytvořit, kontaktujte nás na emailu foto@azfoto.cz nebo
telefonicky. Děkujeme
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Mohli byste laskavě popsat postup objednání detailně ??
Po nahrání fotky v levém sloupci se už nedá pokračovat. Náhled – nic. Objednat – objeví se prázdné pole s textem, že tam nic není !!
Děkuji
Dobrý den Miroslave, fotku z levého sloupce přetáhnete do editačního pole, kde si můžete upravit ořez fotky a potom dáte objednat. Pokud se Vám objednávka i tak nedaří vytvořit, kontaktujte nás na emailu foto@azfoto.cz nebo telefonicky. Děkujeme