Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Sport i odpočinek v Harrachově: neomezený wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Případné dotazy vám zodpoví na e‑mailu sklar@orea.cz nebo na tel. +420 481 560 111.
- 3. osoba (rozkládací přistýlka na pokoji nebo dětská postýlka):
- Dítě do 5,9 let s polopenzí: zdarma
- Dítě od 6 do 11,9 let s polopenzí: 590 Kč/noc
- Dítě starší 12 let s polopenzí: 1180 Kč/noc
- 4. osoba je možná pouze na lůžku s rodiči (pouze dítě do 5,9 let)
- O další osobě na pokoji je nutné hotel informovat dopředu. Ubytovat zdarma je možné pouze jedno dítě do 5,9 let. Druhé dítě (bez nároku na lůžko a pouze do 5,9 let) je zpoplatněno 590 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, má hotel výtah?
Dobrý den, Miroslave, ano, v hotel výtah mají. Pěkný den :) Kačka
dobrý den,je možné přijet s 12letou a 3letou dcerou,dva dospělí od 16–18 října děkuji za odpověd
Dobrý den, Šárko, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na hotel na e‑mail sklar@orea.cz nebo na tel. +420 481 560 111, kde vám rádi sdělí, zda mají v tomto termínu ještě dostupný pokoj s přistýlkou a zda by bylo ubytování možné. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, máme u vás rezervovány termín na září už se těšíme jenom se chci zeptat do kolika hodin máme dorazit a v kolik hodin se opouští pokoj.Děkuji hezký den Lucka H.
Dobrý den, Lucie, check-in je v hotelu od 15:00 a check-out je do 12:00. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den.Je možnost vzít s sebou i malého psa(bišonka)? S pozdravem Monika Vacková.
Dobrý den, Moniko, pobyt s domácím mazlíčkem je možný za příplatek 300 Kč/noc. Doporučujeme však vždy předem kontaktovat přímo hotel nebo tuto informaci připsat do poznámky při objednávce voucheru, aby s pobytem s pejskem počítali. Pěkný den :) Kačka
Vážení
je možné navštívit hotel v Listopadu za 1.990,– Kč bez toho aniž bychom
měli nějaký test,jsme neočkovaní a ani jsme neprodělali covid-19.
Jak je případně možné,abychom se za tuto cenu dvě osoby ubytovali. Jak
jiínak by bylo možno se ubytovat,pokud máme tyto podmínky.
Josef Klofáč
Dobrý den, Josefe :)
opravdu nyní nedokážeme předvídat, jaké budou podmínky pro ubytování
v listopadu. Situace je velmi dynamická. Vše se odvíjí od aktuálních
vládních opatření.
Pěkný den :)
Dobrý den,
včera jsem si u Vás zarezervovala pobyt s přítelem v září. Nikde jsem
ale nenašla info o testování. Já budu už očkovaná, přítel bude mít
ale jenom první dávku očkování. Je potřeba aby měl u sebe potvrzení
o negativním testu? Jeslti ano, stačí potvrzení o antigenním testu
z práce?
Děkuji
Dobrý den, Viktório, je potřebné prokázat svoji bezinfekčnost.
Bezinfekčnost tedy prokážete jedním z těchto způsobů:
Doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování.
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout
minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19.
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté
musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Krásný
den, Tomáš :)
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda v zimě jezdí od hotelu na sjezdovku skibus. Moc děkuji.
Dobrý den, Eriko, tuto informaci jsme ověřili u provozovatele a v zimě jezdí od hotelu skibus. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
1× 60 min. tenisu pro 2 osoby zahrnuje i rakety a míčky?
Děkuji,
Angela
Dobrý den, Angelo, ano, v hodině tenisu jsou zahrnuty rakety i míčky. Každopádně si tuto informaci můžete ověřit na e-mailu: sklar@orea.cz či tel.+420 481 560 111. Krásný den, Tomáš :)
dobrý den, je možný pobyt pro 1 osobu?
Dobrý den, Katko, tato nabídka je koncipována pro 2 osoby, ale můžete ji samozřejmě využít i jako jednotlivec. Avšak cena zůstává stále stejná. Nicméně poradíme kontaktovat přímo OREA Resort Sklář na e‑mailu sklar@orea.cz nebo na tel. +420 481 560 111, kde se můžete případně domluvit i na nějaké individuální nabídce pro jednotlivce. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den chci se zeptat včera jsme si u vás zamluvily Wellness pobyt v září a zaplatili kde uvidím nějaké potvrzení? Děkuji Hájková L.
Dobrý den, Lucie :)
objednávku vidím jako v pořádku uhrazenou a voucher tak byl již odeslán
na zadaný email. Koukněte případě i do složky Spam nebo Promo akce, zdali
zde nezapadl. Ve svém profilu na Slevomatu si v případě zájmu můžete
stáhnout i potvrzení o přijetí platby (sekce objednávky).
Pěkný den :)
Dobrý den, ještě bych se chtěla zeptat ohledně covid 19 děláte testy nebo musíme mít potvrzení děkuji vám hezký den Hájková L.
Dobrý den, Lucie, v hotelu testy bohužel nedělají, je tedy třeba si přinést potvrzení z individuálního testování. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, ještě bych se chtěla zeptat jestli jde u vás platit benefitami. Děkuji hezký den Hájková L.
Dobrý den, Lucie Benefity můžete proměnit u nás na kredity, kterými můžete nabídku zaplatit. Můžete benefitní poukázky můžete proměnit na naší pobočce v pražském Karlíně, také nám je můžete zaslat poštou nebo jestli máte benefitní kartu můžete proměnit u nás na webových stránkách: https://www.slevomat.cz/benefity. Více informací o zasílání poukázek naleznete zde https://www.slevomat.cz/magazin/1252-nevite-co-si-pocit-s-poukazkami-edenred-sodexo-up-nebo-lidl-poslete-je-k-nam Informace o tom, na jaké kategorie můžete vaše benefity uplatnit zjistíte zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1374-vymente-vase-stravenky-za-skvele-zazitky. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, chci se zeptat výřivka je v ceně Wellnessu děkuji vám hezký den Hájková L.
Dobrý den, Lucie, vířivka je v ceně Wellness. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda je za nějakých podmínek možné ubytovat 2 dospělé + 3 děti (8, 4, 0). Děkuji.
Dobrý den, Jaroslave, jak máme uvedeno v nabídce 3. osoba (rozkládací
přistýlka na pokoji nebo dětská postýlka). Dítě do 5,9 let
s polopenzí: zdarma .Dítě od 6 do 11,9 let s polopenzí:
590 Kč/noc.
4. osoba je možná pouze na lůžku s rodiči (pouze dítě do 5,9 let)
O další osobě na pokoji je nutné hotel informovat dopředu. Ubytovat zdarma
je možné pouze jedno dítě do 5,9 let. Druhé dítě (bez nároku na lůžko
a pouze do 5,9 let) je zpoplatněno 590 Kč/noc.
V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo resort na
tel. +420 481 560 111 či e-mailu: sklar@orea.cz. Krásný den,
Tomáš :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je zde možnost bezlepkového
stravování. Děkuji
Dobrý den, Šárko, tuto informaci jsem ověřili přímo u provozovatele a ano, je možné bezlepkové stravování. Krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den:) v úterý přijíždíme do hotelu a chtěla bych se zeptat, jestli v rámci pokoje budeme mít ručníky, šampón a sprchový gel? :) nechci brát sebou zbytečně hodně věcí, v popisu pokoje ale nic z vyjmenovaných nevidím.
Děkuji
Dobrý den, Viktórie, ručníky jsou na pokoji samozřejmě k dispozici, nicméně kosmetické potřeby bychom pro jistotu do kufru přibalili. Pěkný den :) Kačka