Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky. Otevřené vouchery: Termín své návštěvy si domluvte co nejdříve na e‑mailu pensionlibraholkov@seznam.cz nebo na tel.: 702 161 400. Nezapomeňte nahlásit kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jsou nebo nejsou zvířata prosím povolena (malý pejsek) –
v textu u foto je že nejsou problém, v sekci příplatky je, že nejsou
povolena? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu a za upozornění. Jednalo se o chybu
v nabídce. Domácí mazlíčci nejsou v hotelu povoleni. Děkujeme za
pochopení a přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Alena Petříková
Dobrý den, můžu zaplatit poukazy??
A platí se u Vás, Fokus pass Sodexo??
Na poukaze to mám,ale ptám se porojistotu, děkuji Alena
Pension Libra
Dobrý den, platba probíhá převodem na účet, když si pobyt kupujete.
Děkuji s pozdravem Lucie Šedivá Pension Libra
Marcela Mejvaldová
Dobrý den ráda bych se zeptala zda nemáte nějaký apartmán pro rodinu
? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Marcelo, zde máme nabídku koncipovanou pro 2 osoby
s možností přistýlky za příplatek činí 270 Kč/noc. V případě
individuální poptávky můžete kontaktovat přímo penzion na e-mailu: pensionlibraholkov@seznam.cz
či tel.+420 702 161 400. Krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsou nebo nejsou zvířata prosím povolena (malý pejsek) – v textu u foto je že nejsou problém, v sekci příplatky je, že nejsou povolena? Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu a za upozornění. Jednalo se o chybu v nabídce. Domácí mazlíčci nejsou v hotelu povoleni. Děkujeme za pochopení a přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz