Sněz, co můžeš: oběd či večeře s neomezenou konzumací v restauraci Kyoto
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je na oběd rozdílný (omezený) výběr oproti večeři? Nebo v oba časy
najdu totožná jídla?
Děkuji.
Dobrý den, Katko, v oba časy naleznete v bufetu podobná či stejná jídla. Na výběr tedy budete mít ze studeného i teplého bufetu – sushi, rýže, nudle, saláty, mušle, krevety a další. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den,
je pravda, že obsah večerního bufetu je trochu bohatší, však se liší
i cenově, přesto je naše polední nabídka určitě bohatší než večerní
nabídka bufetu mnohých jiných restaurací. Zkrátka surovinově je v bufetu
zastoupeno vše jako večer, jen je to upraveno na trochu méně způsobů.
Vaše Kyoto
Dobrý den, platí tento voucher i o víkendu ?
Dobrý den, Karol, jak je uvedené přímo v nabídce, tak voucher lze využít pouze ve dnech pondělí až pátek od 11:00 do 14:30 (mimo státní svátky). O víkendu tedy bohužel ne. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den jsou v ceně i nápoje?
Dobrý den,
nápoje v ceně nejsou.
Vaše Kyoto
Dobrý den, máte v nabídce i nějaká jídla kromě sushi a mořských plodů? Abych mohla přijít s partnerem, který to bohužel nejí.
Dobrý den, Jano, v restauraci mimo sushi a mořských plodů nabízejí například rýži, nudle či saláty. Nyní tedy záleží na vaší úvaze, zda je tento výběr dostatečný, avšak věříme, že si pochutnáte. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, než koupím kupony pro dospělé, rád bych věděl, kolik se na místě doplácí za večeři pro děti 7 a 11 let. Děkuji.
Dobrý den, zde máme pouze uvedené nabídky, bohužel né nabídky pro děti. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu:info@kyotosushi.cz či tel.+420 283 890 518. Krásný den, Tomáš :)
Chci se také zeptat na dětskou porci, kolik bude stát konzumace pro čtyřleté dítě?
Dobrý den, Petro, zde máme pouze uvedené nabídky, bohužel né nabídky pro děti. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo provozovatele na e-mailu:info@kyotosushi.cz či tel.+420 283 890 518. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
je to tak, opravdu můžete zavolat na toto telefonní číslo a domluvíme
se.
Vaše Kyoto
Dobrý den, pokud si koupíme voucher na oběd znamená to, že do restaurace musíme přijít nejpozději ve 14:30 nebo že v restauraci můžeme být do 14:30? Předem děkuji za odpověď :).
Dobrý den,
čas na voucheru znamená čas příchodu do restaurace.
Vaše Kyoto
Dobrý den,
musím udělat rezervaci pro dva lidi s tímto voucherem dopředu v restauraci
nebo můžeme přijít bez rezervace? Děkuji za odpověd.
Dobrý den, Jano :) jak píšeme v nabídce, tak je třeba rezervace
alespoň 2 hodiny předem na tel. 283 890 518.
Pěkný den :)
Dobrý den, dá se na místě dokoupit dětská neomezená konzumace? Děkuji
Dobrý den,
můžete se na tom domluvit na místě přímo v restauraci.
Vaše Kyoto
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,dá se prosím u Vás někde zaparkovat…Moc děkuji Markéta
Dobrý den, Markéto, s dotazem týkající se parkování prosím kontaktujte přímo provozovatele na e-mailu: info@kyotosushi.cz či tel.+420 283 890 518. Určitě Vám rádi poradí nejlepší variantu. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
zaparkovat se dá, ale s parkovacím automatem. O víkendu je ovšem sazba snížená, tak se to dá unést. Dalším řešením je časově omezené parkování zdarma v nákupním centru Fénix, které je přes křižovatku.
S pozdravem
Vaše Kyoto