Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte co nejdříve po koupi voucheru výhradně na e‑mailu penzionfeston@seznam.cz – zároveň uveďte kódu voucheru. Předběžná rezervace (telefonická či e‑mailem) je platná po dobu 3 dnů, pokud není zaslán kód voucheru (e‑mailem), předběžná rezervace propadá.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 5 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 5 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chtěla bych zaplatit pobyt v Pensionu Feston v období od
24.9. do 28.9. přes vás a Benefit kartou. Je to možné? A jde zároveň
využít váš voucher?
Děkuji Iva Arnoštová
Penzion Feston
Dobrý den, kontaktujte mě prosím na email: penzionfeston@seznam.cz
a vše vyřešíme. Děkuji. Diana Hlachová, Penzion Feston
Katka Poledníková
Dobrý den, je k dispozici bazén při ubytování v září? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Katko, ohledně tohoto dotazu můžete kontaktovat přímo
Penzion na e-mailu:penzionfeston@seznam.cz či
tel.+420 602 451 123. Krásný den, Tomáš :)
Penzion Feston
Dobrý den, v září již bazen obvykle v provozu není. Je nahříván
pouze solárními panely, takže jak přestane být vydatné sluníčko, již to
tolik nenahriva vodu. Hezky den přeji. Diana Hlachova Penzion Feston
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych zaplatit pobyt v Pensionu Feston v období od 24.9. do 28.9. přes vás a Benefit kartou. Je to možné? A jde zároveň využít váš voucher?
Děkuji Iva Arnoštová
Dobrý den, kontaktujte mě prosím na email: penzionfeston@seznam.cz a vše vyřešíme. Děkuji. Diana Hlachová, Penzion Feston