Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Lázeňský pobyt na kolonádě v Luhačovicích: relax s polopenzí a procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. 577 131 109 nebo na e‑mailu litovel@luhacovice-hotel.cz
- Při rezervaci oznamte kód voucheru.
- Pokud budete potřebovat přistýlku domluvte se již při rezervaci.
- Pobyt se psem je možný pouze po domluvě s recepcí při rezervaci pobytu.
- Dítě do 2,9 let má pobyt s rodiči na lůžku zdarma.
- Další přidaná osoba: 290 Kč/noc se snídaní, bez procedur
- V případě zájmu o pobyt pro více osob nahlaste jejich počet při rezervaci pobytu
- Domácí mazlíčci: 300Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Pokoj pro jednu osobu od 12.6–20.6 s KWC.Sdělte cenu
Dobrý den, Jindřichu, tato nabídka platí pouze pro termíny pobytu do 31.3.2022. Přeji pěkný den, Katka.
kde se prosím parkuje u hotelu a je dostatek parkovacích míst pro klienty hotelu?
Dobrý den, Evo, samozřejmostí pro naše hosty je možnost parkování zdarma přímo u hotelu. Pěkný den
Dobré ráno, není možné prodloužení voucheru cca do konce dubna-kvetna?
již jsme nabídku využily a chtěly bychom znovu, ale můžeme nejdříve
v dubnu. Samozřejmě že počítám s příplatkem. děkuji
Veronika
Dobrý den, Veroniko :) individuální prodloužení platnosti voucheru bohužel není možné. Můžete se ale pokusit individuálně domluvit s hotelem. Kontakty posílám zde (recepce@litovel-luhacovice.cz, +420 577 131 109). Pěkný den :)
Dobrý večer, mám dotaz – lze si objednat pobyt na 4 dny pro dvě, případně pro čtyři osoby, myšleno dva dvoulůžkové pokoje v termínu 29.11.-3.12.2021 nebo 13.12.-17.12.2021? Prosím, kolik pobyt stojí – děkuji za brzkou odpověď – zdraví Vás Anežka –
Dobrý den,
ano lze objednat termín od 29.11 – 3.12.2021. Máme volné dva
dvoulůžkové pokoje. Pokud chcete pobyt na 4 noci, musíte si objednat dva
wouchery za sebou.
Přeji hezký den,
Kalíková Lenka.
Dobrý den mám dotaz je u vás v hotelu i bazén děkuji moc.
Dobrý den,
bazén u nás v hotelu bohužel není, ale 300m od hotelu je Luhačovická
plovárna.
Dobrý den, ctmhtela bych tel. Číslo na vás objednat pobyt
Dobrý den, Petro. Děkujeme za dotaz. Úplně mu nerozumím, ale pokud si přejete kontakt přímo na hotel Litovel, tak telefonní číslo je +420 577 131 109. Pokud potřebujete pomoci s koupí voucheru a následné rezervace pobytu, tak se můžete obrátit na naši zákaznickou linku +420 222 745 354. Mějte se krásně. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den . Cena na 3 dny 2noci je za 2 osoby?
Dobrý den, Pavle, cena se může odvíjet od různých faktorů jako je např. počet osob, délka pobytu. Při tvoření objednávky se Vám cena vypočítá automaticky. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Prosím o sdělení jestli někdo neodřekl pobyt ještě v tomto roce. Měli by jsme zájem -Jsme dvě osoby -Tak na 3 až 5 dní .
Dobrý den, Tomáši, Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který Vám bude vyhovovat. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, v ceně balíčku je uvedena 1× masáž a 1× vstup do solné jeskyně. Znamená to, že druhá osoba si to musí zaplatit zvlášť? Pokud ano, kolik to bude stát? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Aneto, v balíčku je 1× vstup pro dvě osoby, do solné jeskyně. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jestli máte volný termín od 20.10.2021–24.10.2021 pro 1 os. a kolik stojí ubytování .Děkuji za odpověd.
Dobrý den,vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. :) Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den jsme rodina 2 dospělí a 2 děti (12 a 9let)máme zájem o ubytování na 2 noci.Budeme potřebovat dva pokoje?A jaká bude potom cena?Díky za odpověď s pozdravem Vaculík
Dobrý den, pane Vaculíku, příplatek za děti se platí, až na místě. Další přidaná osoba: 290 Kč/noc se snídaní, bez procedur. V případě zájmu o pobyt pro více osob nahlaste jejich počet při rezervaci pobytu. Což je potřebné kontaktovat hotel buď telefonicky +420 577 131 109 či na e-mailu:recepce@litovel-luhacovice.cz nebo případně, můžete napsat tuto informaci při objednávání do sekce ,,Poznámky". Po zvolení Vámi vybraného termínu a počtu osob se Vám cena vykalkuluje automaticky, poté je pouze potřebné doplatit za děti na místě. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den chtěla bych se prosím zeptat, když máme koupený pobyt u vás ,v den ubytování v kolik hodin se můžeme hlásit ,píšete i informační email? Děkuji naschledanou
Dobrý den,
nástup v den příjezdu je nejdřív od 14: 00 hodin. Večeře jsou od
17 – 19 hodin. Bylo by dobré, abyste se do té doby dostavili :-).
Hezký den, Kalíková Lenka.
Dobrý den, máme u vás objednán pobyt dne 22,23,24 říjen.ty procedůry vámi nabízené se musí objednat nebo jsou při příjezdu na domluvě na recepci.Ďekuji za odpovět p.MERTA
Dobrý den,
procedury Vám určíme my. Všechny informace co se táktéž dozvíte při
nástupu pobytu.
Přeji Vám hezký den, Kalíková Lenka.
Dobrý den !
Je v hotelu uzamčená „kolárna“, kde je možné „zaparkovat“
elektrokola na noc?
Dobrý den, Josefe, v hotelu bohužel žádnou místnost, kam by se dala kola uschovat, k dispozici nemají. Pěkný den, Kačka
Dobrý den,
rád bych objednal tento pobyt (2 noci) pro 3× 72–75leté ženy nekdy
v termínu 20.9.- 9.10. 2021. Slo by to v jednom pokoji?. Je pristylka vhodna
pro starsi lidi?
Dekuji
S pozdravem
J.Fusek
Dobrý den, Jiří, nabídka je koncipována pro 2 osoby a přistýlky lze připlatit za 290 Kč/noc bez procedur se snídaní, je zde možnost doobjednání plné penze od 90 Kč/os./den (polévka + bohatý výběr denního menu). Termín a dostupnost přistýlek ve Vámi vybraném termínu si můžete ověřit na tel. 577 131 109 či na e‑mailu: litovel@luhacovice-hotel.cz. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den mám rezervaci na podzim chci se zeptat ohledně testu jaký musí být pokud není člověk očkovaný jaké jsou podmínky děkuji naschledanou
Dobrý den.
Nyní v tuto dobu můžete mít RT-PCR test,, co bude potřeba na podzim nevím
zda-li budou stejné podmínky,
S přáním hezkého dne. Kodetová Edita
Dobrý den.
mate volný termín pro dvě osoby ve dnech 2.9.2021–5.9.2021
S pozdravem.
Dobrý den. Lituji, ale nemáme volný termín vámi požadovaný.
Přeji hezký den. Kodetová Edita
Dobrý den, jak je to s parkováním automobilu?
Dobrý den, Pavlíno, jak máme uvedeno v nabídce parkování je zdarma. Pěkný den, Tomáš :)
Je mozny checkin i po 18.30 nebo to na recepci nikdo jiz nebude? Jsme z Brna.
Dobrý den, Martino, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a po individuální domluvě je možné, umožnit check-in do 19:30. Kontaktovat hotel můžete natel. 577 131 109 nebo na e‑mailu: litovel@luhacovice-hotel.cz. Pěkný den, Tomáš :)
Hledám ubytování pro 2 osoby s procedurami ( masáž,…), v době mezi
15.8 – 22.8.21,
Máte ještě volné pokoje na 2–3 dny ?
Dobrý den, Milo, termín si zamluvte co nejdříve přímo u provozovatele na e‑mailu: litovel@luhacovice-hotel.cz nebo na tel. 577 131 109. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, měli bychom zájem o dvoulůžkový pokoj s procedurami v období 13–15.8.2021 máte ještě volno?
Dobrý den, měli bychom zájem o dvoulitrový pokoj s procedurami v období 9–11.8.2021, mate ještě volno?
Dobrý den, Pavlo, jak máme uvedeno v nabídce termín si zamluvte co nejdříve na tel. 577 131 109 nebo na e‑mailu litovel@luhacovice-hotel.cz. Pěkný den, Tomáš :)
Máte volný termín pro 1 osobu od 6.-8.9.2021.Dekuji
Dobrý den, Dano, nabídka je koncipována pro 2 osoby, což znamená, že cena se pro jednotlivce nemění. V případě individuální poptávky či ověření volných termínů můžete kontaktovat přímo provozovatele na tel. 577 131 109 či e‑mailu: litovel@luhacovice-hotel.cz. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den, termín 28.10. – 31.10. nelze zarezervovat?
Dobrý den, Renáto,
těší nás, že Vás nabídka zaujala. Bohužel nabídka ve vámi zvoleném
termínu nejde zarezervovat.
Pěkný den, Radim
Dobrý den, chci se zeptat jestli je volný dvoulůžkový pokoj v termínu 9–11.8. event. 11.-13.8.21. A další dotaz se týká parkování – je přímo u hotelu nebo jinde?děkuji Musilová
Dobrý den, v termínu od 9.-11.8.2021 máme volná poslední pokoj
s francouzským oknem a v termínu od 11.-13.8.2021 máme volné pokoje
s balkonem, francouzským oknem i podkrovní.
Hezký den,
Matulová Eliška
jednolůžkový pokoj
Dobrý den, Marie, vouchery jsou určeny pro 2 osoby, takže pokud si přejete jednolůžkový pokoj, tak dotazy ohledně individuální poptávky směřujte prosím přímo provozovatele na e-mailu: recepce@litovel-luhacovice.cz nebo tel.+420 577 131 109. Pěkný den, Tomáš
Dusan Tarkovsky objednávám si a je to i vozíčkáře
Dobrý den, pane Tarkovský, invalidní pokoj máme volný v termínu od
11.8. do 13.8.2021 nebo potom od 27.10.2021.
Po celém hotelu je výtah.
Hezký den,
Matulová Eliška
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,máte prosím volný dvoulůžkový pokoj ještě v průběhu jarních prázdnin kdykoli od 4 do 13.brezna,na dvě noci? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Simono. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka dnes byla ukončena a jinou nabídku hotel Litovel již u nás v tuto chvíli nemá. Nicméně nemusíte smutnit, můžete si nastavit upozornění na nové nabídky podniku, se kterým už Vám žádná nová akce neunikne. Stačí si přes vyhledávač na našich stránkách zadat hotel Litovel a kliknout na „Upozornit na nové nabídky“. Přeji Vám hezký den. :) Matěj, Slevomat.cz