Otevřené vouchery: Pobyt domlouvejte v dostatečném předstihu na e‑mailu rezerwacja@hotelzawrat.pl nebo na telefonním čísle +48 18 533 22 22.
Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Pomoc při rezervaci: Personál hovoří polsky nebo anglicky. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám na pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Dítě do 2,9 let bez nároku na stravu a lůžko má pobyt zdarma.
Dětská postýlka: 25 PLN/noc
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné hradit tento pobyt z FKSP? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Chmelářová, vystavení FKSP faktury se týká pouze
českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP
u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda
vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na
bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například
hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a
variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší
firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách.
Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci
„Jak uplatnit“. Pěkný den, Tomáš :)
Monika Hergottova
Je možné pejsek sebou ?
Slevomat.cz
Dobrý den. Moniko, bohužel zde domácí zvířata nejsou povolena. Přeji
Vám krásný den, Tomáš :)
Sabina Bajtková
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak je myšlený pobyt s polopenzí, když tam pak
máte napsané poukaz na večeři v hodnotě 50 pln, co je tedy bráno jako
polopenze ?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Sabino, v případě voucheru s polopenzí dostanete vždy na
večeři poukaz v hodnotě 50 PLN, které můžete v hotelové restauraci
uplatnit. Není tedy předem dané, co je k večeři na výběr, ale budete si
moct v restauraci vybrat sami, a poté „zaplatit“ zmíněným poukazem.
Pěkný den :) Kačka
Hotel Zawrat*** Ski Resort & SPA
Dzień dobry
Opcja z voucherem polega na tym, że korzystacie Państwo z naszej restauracji
(czynna 12:00–21:00), zamawiacie dania wg. Państwa upodobań. My dajemy
Państwu na to 50 zł na osobę dorosłą i 30 zł na dziecko w wieku 3–10
lat. Na koniec pobytu sumujemy wszystkie Państwa rachunki za jedzenie
i odejmujemy kwotę voucherów.
Pozdrawiam
Karolina
Valeriia Zakharova
Hi, we are 5 people and would like to come to your hotels for a couple of
days, but here we can make reservations just for 2 people, not 1 or 3, how can
we reserve 5 places?
Thank you
Hotel Zawrat*** Ski Resort & SPA
Dzień dobry
Czy wszystkie osoby są pełnoletnie czy są również wśród Państwa
dzieci?
Pozdrawiam
Karolina Brynkus
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné hradit tento pobyt z FKSP? Děkuji
Dobrý den, paní Chmelářová, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Tomáš :)