Odpočinek v hotelu Marriott v centru Plzně: snídaně nebo polopenze i varianty s prohlídkou pivovaru a pivo zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru u CK Zanzo. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s CK Zanzo.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Standardní pokoj
- Umožňuje maximální obsazenost 2+1 (maximálně jedna přistýlka pro dítě do 11,9 let)
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Dítě do 5,9 let vč. stravování zdarma, bez nároku na lůžko. V případě zájmu o přistýlku nebo dětskou postýlku uveďte tento požadavek do poznámky a doplatek ve výši 400 Kč/přistýlka či postýlka/noc uhradíte po příjezdu na recepci.
- Rodinný pokoj
- Umožňuje maximální obsazenost 2+2.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob nežli online rezervace umožňuje, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu: info@zanzo.cz nebo telefonu: +420 222 703 625.
- Domácí mazlíčci: 750 Kč / pobyt (do 20 kg; maximální počet psů na pokoji je 1)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na telefonu +420 222 703 625 nebo emailu: info@zanzo.cz.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s CK Zanzo.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den. Je dostupný nějaký dětský koutek pro děti? Děkuji.
Dobrý den, Terezo. To bohužel není. Hezký den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den, proč mi vyskakuje tato nabídka na Marriott v Plzni když zadám termín na tenhle víkend (první víkend v červenci) – vouchery jsou od 1.9… To je přece úplně irelevantní nabídka…
Dobrý den, Pavle. Nejspíš máte na mysli první víkend v srpnu.
V nabídce máme více pobytových balíčků, mezi nimi jsou i s platností
do 1. 9. 2022, tedy první víkend v srpnu je ubytování možné. :)
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobry den, chtel bych se zeptat na moznost reservace pokoje pro dva dospele a dve deti ve veku 6 a 3.5 let na jednu noc, a sice 30.7.2022 Je moznost reservace 3-luzkoveho pokoje s pristylkou? Predem dekuji za odpoved, Radek
Vážený Radku, v tomto případě si stačí zvolit variantu, o kterou máte zájem a naklikat zde dva dospělé a dvě děti. Věky, které uvádíte Vás do pokoje pustí. V pokoji je většinou rozkládací gauč nebo přistýlka. Lucie- CK ZANZO.
Dobrý den, nikde nemohu najít variantu 2 dospělí a 2 děti (obě 14 let) s termínem na červenec. Je vůbec taková možnost??? Děkuji Gabriela
Dobrý den, maximální obsazenost pokoje jsou 3 osoby. V tomto případě je potřeba zakoupit dva pokoje. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den, rádi bychom si objednali pobyt na jednou noc takhle narychlo od 12.6. do 13.6 pro dvě osoby a dítě 4 roky.Stačilo by nám manželská postel, pokoj s koupelnou a Vanou.Se snídani a občerstvením.Mate volno vana podmínkou? děkuji
Dobrý den, paní Kernerová, je mi líto, dnes již není možné objednat pobyt s dnešním nástupem. Pokud bychom mohli pomoci s výběrem jiného, kontaktujte nás prosím na info@zanzo.cz. Hezký den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den, je v hotelu úschovna kol? Pokud ano, je pro hosty zdarma či za
poplatek?
Má hotel k dispozici dětské postýlky? Pokud ano, jsou zdarma či za
poplatek?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, hotel má k dispozici úschovnu zavazadel, kde je možné mít
i kola. Případně pak v garáži. Obě varianty jsou bez příplatku. Při
koupi pobytu zvolíte počet osob a dětí, do poznámky pak prosím napište
požadavek na dětskou postýlku, kterou hotel zajistí. Bude již v ceně.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den,
v kolik hodin je prosím check-in a check-out?
Děkuji V.
Dobrý den Veroniko, check in od 15:00 do 23:59, check out do 12:00. Lucie- CK ZANZO
Dobrý den, jak prosím objednat voucher pro 3 osoby? V nabídkách mi
bohužel nejde navýšit počet osob na 3.
Předem děkuji.
Dobrý den, u dvoulůžkového pokoje je možná maximálně jedna přistýlka pro dítě do 11,9 let. Jana – CK Zanzo
Dobrý den, je možné objednat pro 2 dospelé a 1 díte do 5 let
lepší variantu pokoje s přistýlkou 16. – 18.5. při platbě
benefity
a doplatkem v hotovosti ( kartou ) ? Děkuji za odpověď.
Truhlář V.
Dobrý den, pokud myslíte pokoj Superior, pak můžete platit benefity na našich stránkách a pokud Vám benefity nepokryjí celou částku, je možné ji doplatit při objednávce kartou. Pokud myslíte příplatek 200,– za pokoj superior, tak ten je potřeba zaplatit na místě v hotovosti nebo kartou. Pro zajištění pokoje Superior uveďte prosím tento požadavek do poznámky před dokončením objednávky, děkujeme. Jana O. – CK Zanzo
Dobrý den, bylo by možné při pobytu jednoho dospělého a dvou dětí ve věku 17,5 a 11,5 let objednat v termínu 1. –3. 7. rodinný pokoj? Děkuji za odpověď. DT
Dobrý den, na tento termín je možné objednat dvoulůžkový pokoj pro 1 dospělého a 2 děti, možnost rodinného pokoje Vám ověříme u hotelu. S pozdravem, Jana O. – CK Zanzo
Dobrý den, můžeme Vám nabídnout dvojlůžkový pokoj Superior, který je větší než dvojlůžkový pokoj Standart – příplatek za tento pokoj je 200,–, který zaplatíte na místě. Pokud máte zájem o pokoj superior, uveďte to u rezervace do poznámky, děkujeme. S pozdravem, Jana O. – CK Zanzo.
Dobrý den,
měli byste prosím volnou kapacitu – 7 pokojů na termín 8.4.-9.4.?
A pokud ano, je možnost rezervovat také meetingovou místnost s projektorem
a plátnem?
Děkuji, Tereza
Dobrý den Terezo, prosíme o zaslání poptávky emailem na info@zanzo.cz s konkrétním balíčkem, o který byste měli zájem a dostupnost ověříme, nicméně by to neměl být problém. S pozdravem, Lucie- CK ZANZO
Dobrý den,
Chci se zeptat zda se dá ubytovat se psy menších plemen. Děkuji za
odpověd. Lucie
Dobrý den Lucie, děkujeme za dotaz, pejsky v hotelu rádi uvítají, jen je potřeba dopředu ověřit jejich počet a velikost. Napište nám prosím na email: lucie@zanzo.cz a rádi tuto informaci ověříme. Děkuji, Lucie- CK ZANZO
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud zakoupím voucher v období 23.-27.12., tak jak probíhají svátky v tomto hotelu ? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Šachová,
srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz a zájem o pobyt v Courtyard by Marriott Pilsen. Je mi líto, že pro Vás nemám detailnější informace, ale hotel bohužel v tuto chvíli ještě nemá naplánované sváteční dny. Vše se bude odvíjet od počtu klientů (a skupin) v hotelu, v daném období. Hotel určitě plánuje vánoční výzdobu a šéfkuchař bude s největší pravděpodobností připravovat speciální nabídku k a la car menu, ale další informace budou nejdříve 21–14 dnů před Vánocemi.
Děkujeme za pochopení, Silvie – CK Zanzo