dobry den zakupovala jsem si přeš benefit tetovaní nic mi nepošlo
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, pokud jste objednávku vytvořila, v pořádku uhradila a
neobdržela jste žádný voucher, poradím vám, zkuste ještě mrknout do
složek Spam či Hromadné, kam se e-mail s vouchery občas schová.
Případně můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní
formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kolegové vám
rádi pomohou voucher dohledat a zašlou vám jej znovu. Pěkný den
:) Kačka
Lucie
Dobrý den ve spam nic nemám objednaval jsem si tetování 10×10 a
z benefit karty mi bylo strhnute částka a žádní vouchert mi nepřišel
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, objednávku na vašem profilu vidíme v pořádku
zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu vám jej ale
zašleme znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy voucher@slevomat.cz.
Věřím, že nyní už bude vše v pořádku. Pěkný den, Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den zakupovala jsem si přeš benefit tetovaní nic mi nepošlo
Dobrý den, Lucie, pokud jste objednávku vytvořila, v pořádku uhradila a neobdržela jste žádný voucher, poradím vám, zkuste ještě mrknout do složek Spam či Hromadné, kam se e-mail s vouchery občas schová. Případně můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, kolegové vám rádi pomohou voucher dohledat a zašlou vám jej znovu. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den ve spam nic nemám objednaval jsem si tetování 10×10 a z benefit karty mi bylo strhnute částka a žádní vouchert mi nepřišel
Dobrý den, Lucie, objednávku na vašem profilu vidíme v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu vám jej ale zašleme znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy voucher@slevomat.cz. Věřím, že nyní už bude vše v pořádku. Pěkný den, Kačka