Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu reservation@hotelis.cz nebo na telefonním čísle +420 774 211 811 co nejdříve po koupi voucheru.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, děkuji za odpověď, něco v podobném duchu jsem čekala…
Opravdu je nepřijatelné vymáhat po hostech klíče od jejich aut, a pokud se
jim to nelíbí, tak je odkázat jinam. No, vzhledem k Vaší reakci na mou
otázku a reakce na negativní hodnocení ostatních vím, že pobyt u Vás
bych si opravdu neužila. Hezký den.
Humboldt Park Hotel & Spa
Dobrý den, děkujeme za odpověď. Pokud jedete do servisu, tak určitě
s odevzdáním klíčů počítáte a nepřipouštíte myšlenky, že se něco
s autem stane. Když využíváte služby špičkových hotelů, tak určitě
počítáte i s tím, že Vám to auto zaparkuje portýr a klíč se nechá na
recepci. U nás to funguje stejným způsobem. Změnit režim parkování
vozidel bohužel nejsme schopní vzhledem ke stavební struktuře parkoviště.
Aby vaše auto nezablokovalo odjezd jinému vozidlu, tak buď budeme muset Vás
poprosit abyste neustále byla/byl v pohotovostním stavu to auto
přepracovávat, nebo to necháte na naších profesionálních řidičích.
Proto je na každém z vás, jestli náš hotel zvolíte či nikoliv, nebo
jestli budete parkovat u nás či se rozhodnete k volbě jiného parkoviště.
S pozdravem Anael.
Anonymní
Dobrý den, měla jsem zájem o pobyt, nicméně mě až šokovala informace
z hodnocení, že je nutné odevzdávat klíč od auta na recepci a dané
vysvětlení… To je naprosto nepřijatelné, ještě s tím vědomím, že mi
bude někdo manipulovat s autem, které nepůjčuji ani v rámci rodiny. Je
tomu opravdu tak?! Nelze přeci po hostech vymáhat klíče od jejich vozu.
Humboldt Park Hotel & Spa
Dobrý den, nemusíte však parkovat své vozidlo na našem parkovišti.
Existuje spousta parkovacích ploch kde to auto můžete zaparkovat. A tímto
se problém vyřeší.
Eliška
Dobrý den, chtěla jsem se zepat, pokud nyní zakoupím pobyt na únor
v případě, že by přišla nějaká omezení, tak jak to prosím funguje?
Předem děkuji
Humboldt Park Hotel & Spa
Dobrý den, neabsolvujete-li pobyt z objektivních důvodů (nemoc, Covid
atd) máte nárok na vrácení uhrazené částky.
Anael.
Karin Braham Bouchnak
Chtěla jsem si zakoupit pobyt, ale klikla jsem na kolonku děti a tam bez
dětí a rada, nechte děti doma. To se mě nelíbí, já jsem se svými dětmi
ráda a i s nimi ráda odpočívám na welness a jsem ráda pokud si to
i děti užijí. Nepochopím takovou nabídku, děti nejsou
zvířata.S pozdravem Karin
Humboldt Park Hotel & Spa
Dobrý den, paní Karin, děkujeme za vzkaz. Jestli mohu proprit Vás zavolat
na moje čslo 774 211 811, problém určitě vyřešíme. Předem děkuji.
Anael, manažer hotelu Humboldt Park Hotel & Spa.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, děkuji za odpověď, něco v podobném duchu jsem čekala… Opravdu je nepřijatelné vymáhat po hostech klíče od jejich aut, a pokud se jim to nelíbí, tak je odkázat jinam. No, vzhledem k Vaší reakci na mou otázku a reakce na negativní hodnocení ostatních vím, že pobyt u Vás bych si opravdu neužila. Hezký den.
Dobrý den, děkujeme za odpověď. Pokud jedete do servisu, tak určitě s odevzdáním klíčů počítáte a nepřipouštíte myšlenky, že se něco s autem stane. Když využíváte služby špičkových hotelů, tak určitě počítáte i s tím, že Vám to auto zaparkuje portýr a klíč se nechá na recepci. U nás to funguje stejným způsobem. Změnit režim parkování vozidel bohužel nejsme schopní vzhledem ke stavební struktuře parkoviště. Aby vaše auto nezablokovalo odjezd jinému vozidlu, tak buď budeme muset Vás poprosit abyste neustále byla/byl v pohotovostním stavu to auto přepracovávat, nebo to necháte na naších profesionálních řidičích. Proto je na každém z vás, jestli náš hotel zvolíte či nikoliv, nebo jestli budete parkovat u nás či se rozhodnete k volbě jiného parkoviště. S pozdravem Anael.