Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Snový pobyt na okraji Harrachova: polopenze s nápoji u večeře a neomezený wellness

4,3 / 5 Hotel Fit Fun Harrachov (mapa) 1 426 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Helena Horáčková

Dobrý den, chci se zeptat, zda je na pokoji fén na vlasy?
Děkuji za odpověď.
 Helena

Slevomat.cz

Dobrý den, Heleno, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a fén na pokoji není, ale na recepci si můžete zapůjčit fén. Krásný den, Tomáš :)

Hotel Fit Fun

Dobrý den, paní Heleno,
fény na pokojích nejsou, ale několik erárních jich půjčujeme na recepci. Možná bych ale doporučil si přivézt vlastní.

Hezký den přeji,

Hotel Fit Fun

Vladimír Bárta

Dobrý den, rád bych se informoval jaká je nabídka piva a vína. Děkuji …

Hotel Fit Fun

Dobrý den, pane Bárto,

v rámci večeří je v nabídce Budějovický Budvar výčepní 10°, a víno Tavarello nebo Mutěnice (červené i bílé).

V lobby baru, v bowling baru a v zimní zahradě u wellnessu se zase točí Budějovický Budvar 33 12°, a v nabídce vína je Mikulov, Habánské a zahraniční vína.

Hezký den přeji,

Hotel Fit Fun

Martina Maňásková

Dobrý den, většinou s sebou vozime naše 2 kočky. V ceníku máte zvíře 200kc/ noc, znamená to že za pobyt se 2 kočkami na 3 noci bychom dopláceli 1200 Kč??

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino :)
ano, cena je opravdu nastavena 200 Kč/noc za domácího mazlíčka a vychází přímo z ceníku hotelu. Cena by tedy vycházela přesně jak píšete.
Pěkný den :)

Lenka Hasalova

Dobrý den jsou na pokoji osušky děkuji Lenka

Hotel Fit Fun

Dobrý den, paní Hasalova,

ano, na pokojích jsou pro každého hosta velká a malá osuška, v koupelně podložka, a ve wellness recepci půjčujeme župany.

Hezký den přeji,

Hotel Fit Fun

Eliška Václavíková

Dobrý den,
mám dotaz ohledně testování dětí. Koncem srpna mají u Vás v hotelu rezervovaný pobyt moji rodiče a berou sebou mé děti ve věku 7 a 9 let. Rodiče jsou plně očkovaní. Děti se musejí něčím prokazovat? Musejí před odjezdem na dovolenou na PCR test? Moc děkuji za informaci.
 Eliška

Slevomat.cz

Dobrý den, Eliško, je potřebné prokázat svoji bezinfekčnost. Bezinfekčnost tedy prokážete jedním z těchto způsobů:
Doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní 72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování.
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19.
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Krásný den, Tomáš :)

Baláková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné pobyt zaplatit benefitní kartou Edenred. Děkuji moc za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Baláková :)
ano, není to problém. Na této adrese (https://www.slevomat.cz/benefity/edenred?c=RE) nejprve převedete benefity z karty na kredity na váš slevomatí účet. Kredity poté jednoduše uplatníte u dané objednávky. Jen dejte pozor na zvolení správně kategorie při převodu benefitů. Tato nabídka je v kategorii Cestování.
Pěkný den :)

Jiřina Urbanová

Dobrý den chtěla bych se zeptat manžel od fabriky dostal kartu s benefitama, myslím že se jmenuje Můj Up (ekarta) je ta aplikace. Na kartě má vlastně načtené peníze. Bylo by možné tou kartou zaplatit tento pobyt??

Slevomat.cz

Dobrý den, Jiřino, pokud Váš manžel má kartu od společnosti Up, také záleží na druhu, pokud má kartu UP Gallery Beta či eBenefity karta, tak ty lze uplatnit na tuto nabídku v kategorii Cestování, je nutné převést benefity z karty na kredity na naší webové stránce: https://www.slevomat.cz/benefity. Informace o tom, na jaké kategorie můžete vaše benefity uplatnit zjistíte zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1374-vymente-vase-stravenky-za-skvele-zazitky. Pěkný den, Tomáš :)

Ladislav Všetečka

Dobrý den, chtěl bych se prosím vás zeptat jestli by byl wellness a pobyt na 1 noc možný i bez 18+, je nám s přítelkyní 17, Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Ladislave, tuto informaci se nám bohužel nezdařilo ověřit. Ohledně dotazu o ubytování nezletilých a individuální poptávky skrz pobyt na 1 noc, můžete kontaktovat přímo Hotel na e-mailu:rezerva­ce@hotelfitfun­.cz či tel.+420 704 13­5 135. Pěkný den, Tomáš :)

Jindřich

Dobrýden
vybral jsem si u Vás víkendový pobyt v termínu 27.8 až 29.8.2021. Vlastní platbu chci provést formou příspěvku od zaměstnavatele čili tzv příspěvek FKSP, čili platba na fakturu.
Je u Vás možné využít tuto formu platby?
Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Jindřichu, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Tomáš

Simona

Dobrý den,
s přítelem přemýšlíme o zájezdu do Vašeho hotelu. Četli jsme recenze a strachujeme se, zda v termínu 23.-26.-8.2021 bude v provozu wellness, bowling a další aktivity které jsou zahrnuty v ceně. Dále se také bojíme o pokoje na které byly také stížnosti.
Děkuji předem,

Slevomat.cz

Dobrý den, Simono, kontaktovali jsme hotel a ve Vámi vybraném termínu by měli být v provozu všechny vypsané aktivity, kromě bowlingu, ten již v nabídce není. Pěkný den, Tomáš

Jana Vančatová

Dobrý den,
nějak jsem nepochopila omezení po 18:00 vstup do wellness pouze pro osoby starší 18 let?Z jakého důvodu?

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano :)
jde o interní pravidlo hotelu. Jak je v textu uvedeno, je to především z důvodu aby si rodiče odpočinuli od svých ratolestí, případně je nerušilo ráchání dítek z ostatních rodin.
Pěkný den :)

Blanka

Dobrý den,zaujal mě podzimní pobyt v hotelu. Ráda bych ale na 7 nocí. Budeme 2 dospělí a 3 děti (5,7,9 let) děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Blanko :) naše podzimní varianta je koncipována pouze na 4 noci. V případě delšího pobytu se můžete zkusit domluvit individuálně přímo s hotelem (rezervace@hotelfitfun.cz, +420 704 135 135). Pěkný den :)

Natálie

Dobrý den,
parkování je možné poblíž hotelu a případně je zdarma?

Slevomat.cz

Dobrý den, Natálie, jak uvádí hotel přímo na svých stránkách: Parkoviště pro pohodlné a bezpečné parkování je přímo u hotelu v letní sezoně zdarma. Pěkný den

Simona Krainová

Dobrý den, chci se zeptat jaká by byla cena pro 3 dospělé a díte /16 let / na 3 noci, jaký voucher bychom museli zakoupit?
Děkuji :)

Slevomat.cz

Dobrý den, Simono, v naší nabídce je pobyt pro 2–5 osob, takže stačí zakoupit pouze jeden voucher. Cenu zjistíte tak, že kliknete na Vybrat termín, zvolíte počet osob + věk dítěte a výsledná cena se vám zobrazí automaticky. Pěkný den, Tomáš

Hrozina

Dobry den,
Jak mam chapat ty vouchery to je cena za 2osoby a na 2 nebo 4noci?

Slevomat.cz

Dobrý den, nabídka je určena pro 2 – 5 osob. První varianta je na 2 dny a 1 noc a další 2 varianty jsou na 3 – 5 dní (2 – 4noci) a poslední varianta je 6 – 15 dní (5 – 14 nocí). Pěkný den

Jan Michalička

Dobrý den,
chtěli bychom si objednat pobyt pro 6 osob. (2 dospělé osoby a 4 děti ve věku 4,8,14,15). Disponuje hotel pokojem s oddělenými ložnicemi, aby starší děti byly zvlášť? Nebo dá se vyřešit objednáním pokoje navíc ve stejné ceně balíčku?

Slevomat.cz

Dobrý den, Jane, nabídka je koncipována pro 2–5 osob. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: rezervace@hotelfitfun.cz nebo tel.+420 704 13­5 135. Pěkný den, Tomáš

Jaroslava Aberlová

Dobrý den chci se zeptat jsme totiž až z Olomouce jestli tam je nějaké vlakové nádraží poblíž kdybychom jeli vlakem děkuji za info 😊

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaroslavo, mezi nejbližší vlakové stanice patří zastávka Harrachov a téměř před hotelem je autobusová zastávka Harrachov, hotel FIT-FUN. Pěkný den :) Kačka

Robin Pavlovski

Dobrý den chci se zeptat jsme totiž až z Karviné jestli tam je nějaké vlakové nádraží poblíž kdybychom jeli vlakem děkuji za info 😊

Slevomat.cz

Dobrý den, Robine, nejbližší vlaková zastávka je stanice Harrachov, snad tedy naleznete nějaký šikovný spoj. Pěkný den :) Kačka

M.

Dobrý den, jak je to s příplatky za děti? Máme dvě (2 a 4 roky) v příplatku za druhé dítě je zahrnuta polopenze a přistýlka? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, počet dětí zadáte přímo při objednávce voucheru a jak je uvedeno v nabídce, tak 1 dítě do 4,9 let má pobyt zdarma včetně polopenze, bez nároku na lůžko. Druhé dítě už má poté k dispozici lůžko a je zahrnuta i strava dle balíčku. Pěkný den, Kačka

Eva Anderlová

Dobrý den, do kolika hodin se podává večeře? V plánovaný den nástupu budu ještě v práci, tak abych věděla, jestli je možné stíhat…
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo :)
doba pro podávání večeří je standardně od 18 do 20 hodin.
Pěkný den :)

Petra Smekalova

Dobrý den.
Je možné využít wellness i v den odjezdu po předání pokoje? Předem moc děkuji za odpověď. S pozdravem a přáním hezkého dne Petra

Hotel Fit Fun

Dobrý den,
v den odjezdu již není možné wellness využít, v provozu je od 10:00, kdy je také check-out. Děkujeme za pochopení.

Recepce hotelu

David Michalík

Dobrý den
Chtěl bych si koupit na příští týden ubytování na 2 noci s wellnessem a zajímá mě jestli ještě potřebuji nějaké testy (covid) nebo už nepotřebuji a nebo jestli stačí samotesty a čestné prohlášení.
Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Davide :)
aktuální opatření najdete přímo na vládním webu zde (https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test). Věřím, že si Váš pobyt jistě užijete.
Pěkný den :)

Milan Sahula

Dobrý den přeji,mám k Vám dotaz, měl bych u Vás zájem se ubytovat, dva dospělí od 7.8. do 14.8. s polopenzí a rádi bychom pokoj s balkonem, je možno? Předem děkuji za info a přeji hezký večer, Sahula.

Slevomat.cz

Dobrý den, Milane, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že na dostupné kapacity se můžete mrknout přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete, a poté se nemusíte již o nic starat, termín je v tomto případě garantovaný. Co se týče konkrétního pokoje, tak v tomto případě je nejlepší obrátit se přímo na hotel, se kterým se na případné rezervaci v určitém typu pokoje můžete domluvit. :) Pěkný den, Kačka

Hana

Dobrý den,mám vybraný termín s kalkulací ceny nemohu ale platit kartou a jinà možnost se nenabízí poraďte jak pobyt uhradit.Ještě prosím jedeme tři n a 4 noci cena 13 250Kč je myšlena za všechny .díky

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano :)
bohužel při nákupu termínovaného voucheru je možné platit pouze kartou online nebo přes společnost Twisto. Je to z toho důvodu, protože u jiných typů platby převod peněz trvá déle a my bychom tak nebyly schopni udržet aktuální rezervační kalendář.
Pěkný den :)

Evka

Dobrý den,
letní pobyty na 2 a více nocí jsou označené jako vyprodané. Je možné si zakoupit 2 vouchery na 1 noc např. na 2 termíny po sobě jdoucí, aby byl pobyt alespoň na 3 dny? děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Evko :) nyní jsem vše prověřil a i pobyty na více nocí jsou nyní dostupné. Volné termíny najdete klasicky v online kalendáři. Stačí si jen vybrat :)
Pěkný den

Romana

Dobrý den, měla bych zájem o termín od 17 do 19. září. Pátek se začíná večeři, ale v kolik je check-in? Abychom už v pátek využili welness? A v neděli v kolik je check-out? Po snídani? Děkuji jedná se mi o dva, já, manžel a cena 4750 pro dva tedy platí?

Slevomat.cz

Dobrý den, Romano :)
check-in je možný od 14:00 a chceck-out je naopak nutný do 10:00. Termín si můžete rezervovat při koupi přímo v online kalendáři, kdy Vám bude ihned po zadaní termínu zobrazena cena pro dvě osoby. Pěkný den :)

Ivana

Dobrý den je možno mit pro dva oddělené postele.děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivano, ve dvoulůžkových pokojích v hotelu bohužel oddělené postele nemají. Pěkný den :) Kačka

Zdeněk Manina

Dobrý den, nebudou vadit 3 malý pejsci? Každý má svůj pelíšek. Manina děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Zdeňku, pobyt s pejsky není problém. Je třeba za ně při příjezdu uhradit příplatek 200 Kč/zvíře/noc. A jen upozorním, že s pejsci nemají přístup do restaurace. Pěkný den, Kačka

Miloslava Davidová

Dobrý den, je u vás prosím možné ubytování se psem? ěkuji vám za odpověď, Míla Davidová.

Slevomat.cz

Dobrý den, Mílo :)
ubytování s pejskem je možné za příplatek 200 Kč/noc. Ten hradíte na místě v hotelu. Určitě předem informujte případně recepci, že s pejskem dorazíte. Pěkný den :)

Lucie Barvířová

Dobrý den, píšete, že hotel má i dětské hřiště, ale fotku tu není a na stránkách hotelu to také není.

Slevomat.cz

Dobrý den, Lucie, dětské hřiště budou u hotelu otevírat příští týden. V hotelu v tuto chvíli zatím mají k dispozici rovněž dětský koutek. Pěkný den, Kačka

Jana Javorková

Dobrý den, vystavite nám fakturu pro zaměstnavatele? Dě­kuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano :)
pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel. Krásný den

Milos Roupec

Dobry den,mam zajem prijet asi v srpnu od 3.8.2021 do konce srpna i cast zari kdykoli na 3–4 noci i 5 nebo 6 noci dle ceny,ale SAM jen manzelka je nemocna a potrebuje se mne zbavit.Vim,ze je to prroblem,ale nebudu platit,coplati dva.je taMbazen v cene kdykoli pres den?DekujiMilos Roupec,725937908

Slevomat.cz

Dobrý den, Miloši :)
tato naše nabídka je koncipována pro minimálně 2 osoby. Samozřejmě je možné možné jet i jako jednotlivec, cena však zůstává stejná, a to by pro Vás nemuselo být výhodné, jak sám píšete. Můžete proto zkusit kontaktovat přímo provozovatele na tel.+420 704 13­5 135 či e-mailu rezervace@hotelfitfun.cz a domluvit se s ním na nějaké individuální nabídce pro jednotlivce.
Pěkný den :)

David Salay

Také mám dotaz na uskladnění kol.Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Davide, svá kola můžete uschovat v kolárně, která je v hotelu k dispozici. Pěkný den, Kačka

Eva Přeučilová

Dobrý den,
v pobytu na 2 dny (1noc) je kolik snídaní a večeří, resp. začíná se večeří?

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo, při pobytu na 1 noc začíná strava večeří a následující ráno zakončíte pobyt snídaní. Pěkný den :) Kačka

LenVra

Je možné si někde uskladnit a zamknout elektrokola?

Slevomat.cz

Dobrý den, v hotelu mají k dispozici kolárnu, svá kola tedy můžete uskladnit tam. Co se týče zabezpečení prostoru pro kola, doporučím Vám obrátit se přímo na hotel, kde Vám rádi podají bližší informace. Pěkný den, Kačka

Alena Krudenvová

Dobrý den mám dotaz mám od zaměstnavatele benefity mám. Kartu jestly je možné je uplatnit u vás na welnesu Děkuji Krudencová

Slevomat.cz

Dobrý den, Aleno, benefity si k nám můžete snadno převést na téhle stránce https://www.slevomat.cz/benefity. Stačí zvolit svou benefitní bránu, vyplnit počet bodů, e-mail a kategorii, na kterou si přejete kredity uplatnit. Doporučuji projít si nabídky, které do dané kategorie spadají, ať máte jistotu, že tam najdete i váš vyvolený zážitek. Jakmile převod dokončíte, kredity naleznete ve svém profilu na Slevomatu. Uplatníte je snadno na stránce s výběrem způsobu platby zaškrtnutím políčka “Uplatnit XY kreditů”. Pěkný den, Kačka

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru