Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Kontaktujte ubytování i v případě, že plánujete přijet s domácím mazlíčkem.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 99 540 200 nebo e‑mailem na info@tornacos.hu (anglicky, německy, maďarsky).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
2 děti do 3,9 let na přistýlce s polopenzí: zdarma
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dobry den,hovoří nebo rozumí váš personál česky nebo slovensky?dekuji
Stančíková Hedvika
Slevomat.cz
Dobrý den, Hedviko, děkuji Vám za dotaz. Je nám líto, ale v hotelu
bohužel nikdo česky, ani slovensky nehovoří. Je možné domluvit se
německy, nebo anglicky. S přáním krásného dne, Karel
Jane
Hello. When I buy a voucher for 4 people, will we have separate rooms?
Thank you for answer.
Hotel Tornacos***
Hello, this voucher is valid in the apartment
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den,hovoří nebo rozumí váš personál česky nebo slovensky?dekuji Stančíková Hedvika
Dobrý den, Hedviko, děkuji Vám za dotaz. Je nám líto, ale v hotelu bohužel nikdo česky, ani slovensky nehovoří. Je možné domluvit se německy, nebo anglicky. S přáním krásného dne, Karel