Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Prožijte francouzskou romanci: 1–3 noci se snídaní v hotelu Apogia v Paříži
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Pobyt si rezervujte z kapacitních důvodů co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu paris@apogiahotels.com (doporučujeme rezervaci minimálně 14 dní před plánovaným příjezdem).
- Pomoc s rezervací: Na recepci mluví anglicky a italsky. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mailu pomoc@slevomat.cz
- Všechny zakoupené vouchery bude Slevomat automaticky uplatňovat 15. den v měsíci – toto opatření slouží pro účely partnera, zákazník může samozřejmě voucher uplatnit kdykoli v době jeho platnosti.
- Po uplatnění (tedy 15. den v měsíci) vám e‑mailem přijde výzva k hodnocení pobytu. Vyčkejte s ním a hodnoťte až poté, co se z pobytu skutečně vrátíte.
- Děti do 1,9 let zdarma s rodiči na lůžku.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
|
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, chtela bych se zeptat zda je mozne si zaridit rezervaci v hotelu od patku do stredy na 4 noci. Jednalo by se az o brezen, jeli bychom s devitiletou dcerou takze dvouluzkovy pokoj je pro nas idealni. Dekuji za odpoved
Dobrý deň, pani Vlaďka.
Ďakujem za Váš dotaz, áno, je to možné. Avšak, bude potrebné, aby ste
čím skôr napísali hotelu e-mail, kde sa s nimi dohodnete. E-mail im prosím
napíšte na túto adresu – paris@apogiahotels.com
, kde sa už dohodnete priamo s hotelom, kde sú pripravení vám výjst
v ústrety. Na recepcii sa viete dohovoriť po anglicky a taliansky.
V prípade, že by ste mala problém s rezerváciou radi Vám pomôžeme.
Postačí, ak nám napíšete názov hotela s preferovaným termínom na e-mail
: pomoc@slevomat.cz.
Prajem pekný deň, Simona.
Dobrý den,
lze toto platit z FKSP?
https://www.slevomat.cz/akce/1815982-1-3-noci-se-snidani-v-hotelu-apogia-v-parizi?filtersHash=8f1deb&matchingVariants=6223082-6223084-6223086&position=3&tab=dotazy#nadpis
Děkuji
Kubátová
Dobrý den, Karolíno. Děkujeme za Váš dotaz. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Na recepci mluví anglicky a italsky. Pokud potřebujete pomoci, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mailu pomoc@slevomat.cz. Pěkný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den,
prosim poradite ze ktereho letiste je hotel bliz? Orly ci CDG. Případně jak
se z letiste dostat do hotelu. Dekuji
Dobrý den, paní Novotná. Děkujeme za Váš dotaz. Nejblíže hotelu je letiště Orly (cca 15 km od hotelu). Můžete využít hromadnou městskou dopravou, kde ale bude několik přestupů. Využít můžete také taxi. Přeji hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chci se zeptat na pobyt s dětmi. U nabídky je uvedeno, že dítě do 2 let s rodičem na lůžku je zdarma. Nikde však nevidím, kolik by stálo ubytování se staršími dětmi. Děti jsou malé a tak je neubytuji vedle v pokoji. Věkově jsou 2 a 4 roky. Nebyl by problém s postelí (můžeme vzít cestovní) nicméně bychom chtěli, aby měli stravu. Děkuji. T.
Dobrý den, Terezo s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu:linde.deals@gmail.com či tel.+49 421 68489357. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Krásný den, Tomáš :)
TAKŽE DOPRAVA MUSÍ BÝT VLASTNÍ?
Vážený zákazníku, je to bez dopravy.
Dobry den,
chci se zeptat odkud se odjíždí a nějaké bližší informace
k zájezdu?
Moc Dekuji
Dobrý den, Veroniko, u této nabídky se nejedná o zájezd. Voucher je na ubytování se snídání v pařížském hotelu Linde Personalservice GmbH. Hezký den
Dobrý den chtěla bych si zájezd uhradit z osobního účtu který využívám v praci je možné vystavit fakturu která bude na mého zaměstnavatele aby mi zájezd uhradil? Děkuji Blechová
Dobrý den, Eliško, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Budu nemocen a budu muset využít storna, jaké jsou v tomto případě podmínky?? Děkuji za odpověď 🙂
Dobrý den, Petere, storno podmínky jsou vždy uvedeny přímo v nabídce u každé varianty voucheru. V tomto případě lze voucher stornovat v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení. Po uplynutí této doby voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Pokud byste měl jakékoli další otázky, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354, rádi Vám se vším poradíme. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den ,chci se zeptat jak daleko je od hotelu Eiffelova věž ? Dekuji:)
Dobrý den, Sabino. Děkuji Vám za dotaz. Eiffelova věž je od hotelu přibližně 15 kilometrů. Lze využít také městskou hromadnou dopravu. S přáním krásného dne, Karel