Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na emailu glamproyal.rezerwacje@gmail.com, popř. tel. +48 794 775 977.
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Rezervaci doporučujeme řešit emailem v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Michale, ano je možné hradit z FKSP a pokud máte možnost
čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat
daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté
objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní
převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu
s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a
Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám
voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný
den :) Tomáš
Romana Konečná
Dobrý den, uvádí se, že snídaně je možná za příplatek. Mohu se
prosím zeptat, kolik vychází snídaně na osobu a jakým stylem je
podávána? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Romano, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a
snídaně je za příplatek 60 euro/osoba a je servírovaná způsobem room
service. Krásný den, Tomáš :)
LUDMILA KORTUSOVA
Prosím, mohu se zeptat, je toto ubytování vhodné pro vozíčkáře? Jsou
tam obchůdky, suvenýry atd ? A terén pro vozíčkáře ,je možný?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lidmilo, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a
ubytování je vhodné pro osoby s omezením pohybu i ZTP/P. Pro více
informací můžete kontaktovat přímo hotel na
e-mailu:glamproyal.rezerwacje@gmail.com či
tel.+48 794 775 977. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud
s cizím jazykem máte potíže, rádi to vyřešíme za vás. Můžete nás
kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Tomáš :)
Veronika Gerčáková
Dobrý den, máme rezervaci dva dospělí a jedno dítě / 7 let/ jaký je
příplatek, pokud bychom přijeli s dítětem /11 let/ navíc ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko, informace ohledně dalšího dítěte 11 let je
potřeba ověřit přímo v hotelu na e-mailu: glamproyal.rezerwacje@gmail.com
nebo tel. +48 794 775 977. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud
s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu
s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz . Pěkný
den, Tomáš
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné hradit z FKSP?
Dobrý den, Michale, ano je možné hradit z FKSP a pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Tomáš