Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s dětskou postýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky na +38656929001 či přes e‑mail booking@lifeclass.net před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Jedno nebo dvě děti do 12,9 let na přistýlce s výhodami: zdarma (rodinné pokoje)
Dětská postýlka: 5 €/noc
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, meli bychom zajem o nabídku, ale jsme dva dospělí a dve deti
13 a 5 let a v nabidce mi to takhle dál nepustí… šlo by zjistit, jestli
by takto pobyt vadil? Mladší spí s nami v posteli takže by nám stačila
jedna velká postel a jedna pro staršího… a jak by to bylo
s jednolůžkovým pokojem? Chtěli bychom ještě ten a jeden pro dva
dospělé… Děkuju Alena
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleno, v tomto případě jsou děti od 13 let brány jako
dospělé osoby, proto už není možné nastavit je jako děti. Nicméně
určitě je možné se s hotelem domluvit na ubytování s nějakým
příplatek. Pro bližší domluvu Vás však poprosím kontaktovat přímo
provozovatele na tel. +38656929001 či přes e‑mail booking@lifeclass.net,
se kterým se můžete na všem dále domluvit. A co se týče
jednolůžkového pokoje, tak pokud byste o něj měli zájem, rovněž je
třeba se domluvit přímo s hotelem, v rámci nabídky je možné zakoupit
pouze pobyty pro minimálně 2 osoby a není tedy v tomto případě
s jednolůžkovými pokoji počítáno. Pěkný den :) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, meli bychom zajem o nabídku, ale jsme dva dospělí a dve deti 13 a 5 let a v nabidce mi to takhle dál nepustí… šlo by zjistit, jestli by takto pobyt vadil? Mladší spí s nami v posteli takže by nám stačila jedna velká postel a jedna pro staršího… a jak by to bylo s jednolůžkovým pokojem? Chtěli bychom ještě ten a jeden pro dva dospělé… Děkuju Alena
Dobrý den, Aleno, v tomto případě jsou děti od 13 let brány jako dospělé osoby, proto už není možné nastavit je jako děti. Nicméně určitě je možné se s hotelem domluvit na ubytování s nějakým příplatek. Pro bližší domluvu Vás však poprosím kontaktovat přímo provozovatele na tel. +38656929001 či přes e‑mail booking@lifeclass.net, se kterým se můžete na všem dále domluvit. A co se týče jednolůžkového pokoje, tak pokud byste o něj měli zájem, rovněž je třeba se domluvit přímo s hotelem, v rámci nabídky je možné zakoupit pouze pobyty pro minimálně 2 osoby a není tedy v tomto případě s jednolůžkovými pokoji počítáno. Pěkný den :) Kačka