Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja.wisla@hotelaries.pl nebo na tel. +48 539 535 216. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Otevřené vouchery: Voucher bez rezervace lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení již domluvené rezervace či změna data rezervace již není možná.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Změna termínu rezervace taktéž není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda je prostor saun bezplavkovy. Předem
děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a
v prostorách saun je potřeba mít na sobě plavky. Pěkný den,
Tomáš :)
Petra
Dobrý den , chtěla bych přijet sama se dvěma dětmi (14 let) je
v nabizenem pokoji premium plus uz i v ceně přistýlka? Nebo se to musí
dokupovat ? Děkuji pěkný den
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro :)
pokud počet osob zadáte již při objednávce, tak cena je konečná a
přistýlka pro Vás bude připravená.
Pěkný den :)
Katerina Hronek
Dobry den, nevite jak je to s pohybem po Polsku, kdyz tam dojedeme
s potvrzenim o testu a chteli bychom na vylety, co mate vypsany k teto
nabidce ubytovani?
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda je prostor saun bezplavkovy. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a v prostorách saun je potřeba mít na sobě plavky. Pěkný den, Tomáš :)