Rezervace: Po zakoupení voucheru napište co nejdříve na e‑mail recepce@vinarstviukaplicky.cz – s recepcí se také domluvte v případě speciálních požadavků na ubytování (klimatizace, přistýlky atd.). Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Sčítání voucherů není možné.
V den odjezdu si můžete na recepci až do večera uschovat zavazadla, abyste si mohli užít ještě jeden celodenní výlet.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,prosím máte volný termín od 18.7–20.7.2021?Děkuji za
odpověď a přeji hezký den..
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :)
u Vinařství u Kapličky nabízíme pouze last minute červnové termíny a
poté ve druhé nabídce až ty podzimní. Pokud si přejete vyrazit
o prázdninách je třeba se domluvit přímo s provozovatelem (recepce@vinarstviukaplicky.cz,
+420 606 766 147). Pěkný den :)
Brzobohatá Alena
Dobrý den.Právě jsem si u Vás objednala pobyt na září.Bohužel jsem
nikde nenašla volné termíny. Mohli by jsme přijet od 6.9. –8.9.21. nebo
od 7.9.-9.9.21nebo jiný v tomto týdnu.Pobyt máme přes Slevomat.Doplatek
máme zaaplatit do 14.6.21.Ale to bohužel nestihnu,14.6.je neděle,takže
platit můžu převodem až v pondělí.Děkuji za informace.
Brzobohatá A.
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Brzobohatá,
ohledně takového dotazu Vám doporučuji kontaktovat přímo poskytovatele
služby, se kterým se budete moci již následně domluvit na termínech
i případných doplatcích souvisejících s Vaším zaplaceným pobytem. :-)
Zde přikládám kontakt: recepce@vinarstviukaplicky.cz
, +420 606 766 147.
přeji krásný den,
Květoslava
Jana
Dobrý den, je možný pobyt se psem 15kg?a pokud ano byl by prosim volny
termin od 10–13.6.?
Děkuji
Vinařství U Kapličky
Dobrý den,
bohužel akceptujeme pouze pejsky do 5kg a nesmí se jednat o štěně.
V termínu 10.-13.6.2021 jsme zcela obsazeni.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,prosím máte volný termín od 18.7–20.7.2021?Děkuji za odpověď a přeji hezký den..
Dobrý den, Lucie :)
u Vinařství u Kapličky nabízíme pouze last minute červnové termíny a poté ve druhé nabídce až ty podzimní. Pokud si přejete vyrazit o prázdninách je třeba se domluvit přímo s provozovatelem (recepce@vinarstviukaplicky.cz, +420 606 766 147). Pěkný den :)