Letní dovolená v Chorvatsku pro celou rodinu: apartmány s polopenzí a super bazény
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
je možné za příplatek zajistit dopravu, nebo je třeba si ji zajistit
samostatně někde jinde?
Děkuji, KV
Dobrý den, Katerino, doprava v ceně balíčku není a není ji možné ani přikoupit. Můžete však vyrazit autem. Cesta trvá z Prahy 6,5 h, z Brna necelých 5 h. Jede se přes Bratislavu a Maďarsko. Pěkný den :) Kačka
Dobrý večer,
chtěli bychom koupit zarezervovat pobyt na konkrétní termín…jenom prosím
jak je to se stornem, když bychom z důvodu, že se zhorší situace
s covidem a nemohli bychom odjet? Kdyby třeba byla podmínka příjezdu
karanténa do Chorvatska? Moc děkuji
Dobrý den, Šárko, pokud by nastaly jakékoli komplikace, snažíme se vše aktivně řešit individuálně s každým zákazníkem a najít nějaké nejlepší řešení. Vždy tedy záleží na konkrétní situaci, ale určitě Vám se vším rádi pomůžeme. Pokud tedy budete cokoli potřebovat, můžete kontaktovat naši zákaznickou péči přes kontaktní formulář slevomat.cz/kontakt nebo na tel. +420 222 745 354. Pěkný den :)
Dobrý den,je možné s sebou vzít malého,starého a velice klidného pejska(yokšírský teriér) ?A pokud ano,jaký je příplatek?
Dobrý den, Romane, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na info@termesvetimartin.com nebo na tel. +385 40 371 111, se kterým je potřeba si předem ověřit, zda bude ve Vašem případě pobyt s pejskem možný a případně Vám rovnu sdělí i cenu. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, lze zakoupit s All inclusive? děkuji
Dobrý den, Moniko, v ceně voucheru je polopenze. Pokud si přejete all inclusive, tak prosím kontaktujte přímo provozovatele, jestli je tato varianta stravování možná. Kontakt je info@termesvetimartin.com, +385 40 371 111. Hezký den
Dobrý den,
lze pro platbu zájezdu využít Benefit Plus program?
Děkuji :-)
Dobrý den, Ivo :)
ano, je to možné. První je třeba převést své benefity na kredity na
slevomatí účet (https://www.slevomat.cz/benefity/benefit-plus?c=1000).
Ty pak využijete při platbě vaší objednávky. Pozor na správnou kategorii
při převodu. Zde jde o sekci Cestování. Pěkný den :)
Dobrý den, je v apartmánu klimatizace? Děkuji
Dobrý den, Lucie :)
ano, dle informací přímo s webu provozovatele je součástí apartmánu
i klimatizace.
Pěkný den :(
Hello, we are 2 adults and 3 children (4, 6,9 old). Have you apartment for
5 people? And price for 3 child?
Thank you so much. Renata
Dobrý den, Renato,
bohužel naše nabídka není koncipována pro více než 4 osoby i s dětmi.
Mohu Vám ale doporučit se určitě obrátit na přímo poskytovatele služby a
s ním se pokusit nějak alternativně domluvit. :-) Zde přikládám kontakt:
info@termesvetimartin.com
, +385 40 371 111.
Přeji krásný den,
Květoslava
Děkuji za informaci. To znamená, že nepaltí cena vypočtenáá na Slevomatu v rezervaci? 9736 Kč od 23.6.do26.6. Nebo je to snad přípalatek ještě k tomu?
Dobrý den, Jan, pokud plánujete na pobyt vyrazit 3 dospělí a 1 dítě (6 let) stačí když si zakoupíte voucher pro 3 osoby. Dítě ve věku 6 let má ještě pobyt v rámci voucheru zdarma. Stačí tedy zvolit příslušný počet osob při koupi voucheru. Mělo by takto být vše v pořádku. Případně pro ověření, doporučím kontaktovat přímo hotel na e-mailu info@termesvetimartin.com. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den. Může být ubytováno v apartmánu 3 dospělí a 1 dítě (6let)? Jaký je případný příplatek? Děkuji za informace.
Hello,
the 3.adult will sleep with 6y child on sofa in the livingroom.
Extra costs for 3.adult / halfboard is 36 EUR per day.
Best regards,
Suzana Bobičanec
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Bude nám vytištěný voucher stačit pro případnou kontrolu ubytování na hranicích? Psala jsem si o potvrzení přímo hotelu, ten mě ale odkázal na Slevomat. Děkuji.
Dobrý den, Pavlíno, bohužel voucher ze Slevomatu Vám stačit nebude. Je potřeba, aby Vám potvrzení vystavil přímo hotel, kde budete ubytovaná pro případnou kontrolu na hranicích. Toto potvrzení vydává pouze ubytovací zařízení. V případě, že budete potřebovat nějak pomoci kontaktujte nás na podpora@slevomat.cz. Pěkný den