S rodinou do Chorvatska: 4* hotel s polopenzí, termální bazény i aquapark
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na info@termesvetimartin.com nebo na tel. +385 40 371 111. Při objednávce uveďte kód voucheru, počet osob a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pobyt s domácími mazlíčky je nutné ověřit před zakoupením voucheru s hotelem.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- 2 děti do 11,9 let mají pobyt se všemi výhodami voucheru zdarma.
- Ve dvoulůžkovém pokoji je k dispozici 1 přistýlka, 2. dítě spí na posteli s rodiči.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Dětská postýlka je k dispozici za příplatek 80 kun/noc na vyžádaní na recepci.
- Domácí mazlíčci: cena v závislosti na velikosti zvířete
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, jaký by byl prosím poplatek za ubytování s malým psem (yorkshire teriér, cca 5 kg)?
Dear,
Additional cost for dog (to 10kg) is 120,00 kn (17 eur) per day.
Best regards,
Dobrý den, kolik by vyšel rodinný pokoj pro 2 dospělé a dvě děti (6 a 10 let) v termínu od 9.8. do 13.8. Děkuji
Hello,
thank you for your email .For an offer please you have to contact Slevomat.
Best regards,
Dobrý den.
Rádi bychom koupili nabízený pobyt. Ideální by bylo od soboty 7.8., ale to
mě pustí rezervace jen do pondělí 9.8. Když zadám od pondělí 9.8., tak
mohu pobyt mít dlouhý i 10 dní. A nám by moc vyhovoval termín od
7.8. plynule na 5–6 dní. Je to tím, že bychom se museli stěhovat
z jednoho pokoje do jiného? I za těchto podmínek bychom totiž rádi
termín od 7.8. např. do 12.8.
Děkuji za odpověď,
Hříbalová Lýdie
Dobrý den, Vámi vybraný termín vychází tak, že byste museli měnit
pokoj. Takže si můžete zakoupit 2 vouchery. (od 7.-9.8, 9.8 –12.8) .
Případně můžete kontaktovat hotel a zkusit se domluvit, jestli by Vás
nebylo možné ubytovat v jednom pokoji, záleží na tom jaké má hotel
celkové kapacity. Hotel můžete kontaktovat na e-mailu: info@termesvetimartin.com
či tel.+385 40 371 111. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s cizím jazykem potíže, rádi to vyřídíme za vás, můžete nás
kontaktovat na
e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Tomáš :)
Dobrý den. Jak daleko od hotelu je moře ?
Hello,
we are sorry but we are not near by the sea.
We are North of Croatia and the sea is about 400km far away from us.
Best regards,
Suzana Bobičanec
Dobrý den. Jen se chci zeptat zda je pravda, že jsou venkovní termální bazény u vás zavřené?? Děkuji za odpověď.
Hello,
Our indoor thermalpools are open only one thermal pool (outdoor ) is temporary
closed because of remont. Aqupark Martilandija outdoor pools are also open.
Best regards,
Suzana Bobičanec
Dobrý den, je na pokoji klimatizace?
Hello,
we have aircondition at our hotel and appartment resort.
Dobrý den,jak dlouho by se jelo autem k moři?
Hello,
we are not near the sea because we are in North of Croatia and it is about 400km
to the sea.
Best regards,
Suzana Bobičanec
Dobrý den, jak postupovat v případě objednávky pro 2 dospělé, jedno
dítě 14 let, jedno 11 a třetí 1,5 roku.
Předem děkuji za odpověď.
Hello,
are interested in accomodation for hotel terme Sveti Martin or appartments
Regina?
In hotel there is only one room with 1 spare bed and here 2 children will
sleep with you in bed. In the appartments is a sofa in the livingroom for
2 children.
14y child is with extra costs 40,60 EUR per day in hotel and 31,50 EUR per day
in appartment.
Best regards,
Suzana Bobičanec
Dobrý den. Jaký je příplatek za rodinný pokoj? Budeme 3 dospělí +1 dítě 6 let. Nebo navrhněte vhodné ubytování. Děkuji.
Hello,
you can book 2 rooms which can be connected with an indoor or one room with one
additional bed and in this room the 6y child sleeps with parents in bed and the
3.adult on the spare bed.
Best regards,
Suzana
je možný ubytování /vstup na pokoj/ a k bazénům bezbariérový, tedy pro dospělého s vozíkem samozřejmě s doprovodem??
Dobrý den, Stanislave,
dle uvedených informací by měl hotel mít bezbariérový přístup.
Každopádně pro více informací Vám doporučuji kontaktovat přímo
poskytovatele služby, který Vám tento dotaz již podrobně zodpoví. :-) Zde
přikládám kontakt: info@termesvetimartin.com
,+385 40 371 111 .
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, nabídka platí pro děti do 11,9 let. Kolik by byl doplatek za dítě čerstvě 12 let (nar.duben). Děkuji za odpověď. Lenka
Dobrý den, Lenko,
pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí,
automaticky se Vám za ně vypočítá celková cena voucheru. :-) A jelikož
Vaše dítě již oslavilo 12. narozeniny, je třeba s ním počítat jako
s 12letým.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, musí být děti do 12 let v hotelu a na vstup do aquaparku a bazénu testované na covid, když oba rodiče mají platné očkování .Děkuji za odpověď,Blanka
Dobrý den, Juliusi, je potřebné prokázat svoji bezinfekčnost. Bezinfekčnost tedy prokážete jedním z těchto způsobů:
Doložíte negativní test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní 72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování.
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19.
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Krásný den, Tomáš :)