Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacje@apartamentykolobrzeg.pl nebo na tel. +48 517 493 024. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den Jsem na invalidním vozíku, jak je to s bezbarierovostí hotelu
a pokojů. Je potřeba to do poptávky uvádět? Je na tyto požadavky nějaký
příplatek? Děkuji Skřejpek
Slevomat.cz
Dobrý den, Rudolfe, prostor bohužel není bezbariérový. Samozřejmě si
tuto informaci můžete ověřit přímo u hotelu na e-mailu: rezerwacje@apartamentykolobrzeg.pl
či tel. +48 517 493 024. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud
s cizím jazykem máte potíže, rádi to vyřešíme za vás. Můžete nás
kontaktovat na: pomoc@slevomat.cz. Krásný
den, Tomáš :)
Martin Petržilka
Dobrý den, chci se optat zda se dá připlatit lepší pokoj ?
Děkuji
Apartamenty Kołobrzeg by Arka
Dobrý den, Stále nabízíme pozorovací místnosti (na severu) a rodinné
pokoje (mají obývací pokoj a ložnice) Dostupnost pokojů závisí na datu
vašeho pobytu, o který byste měli zájem. S pozdravem
Lucie
Dobrý den, v nabídce nelze zadat dítě 3+10let. Je možné když dítě
3 roky bude s námi na lůžku a 10leté na přistýlce? Samozřejmě za
3 leté dítě by se polopenze doplatila.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, v rámci této nabídky je možné vybrat pouze jedno
dítě starší 2 let. V tomto případě Vám tedy poradím obrátit se
přímo na provozovatele e‑mailem na rezerwacje@apartamentykolobrzeg.pl
nebo na tel. +48 517 493 024, se kterým se můžete na pobytu se 2 dětmi a
případných dalších příplatcích za ně či podmínkách konkrétně
domluvit. Pěkný den :) Kačka
Apartamenty Kołobrzeg by Arka
Dobré ráno, Dítě do 3 let je zdarma. Přidejte starší dítě. Mladší
do 3 let přidejte do popisu. A jaký termín vás zajímá? S pozdravem
Michal Krupík
dobry den , zajímalo by nás, jak je to u hotelu s parkovánim.
Apartamenty Kołobrzeg by Arka
Dobré ráno, hotel má parkoviště. Poplatek za parkování je 40 PLN
/den. K dispozici je také turistický poplatek ve výši 5 PLN/den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den Jsem na invalidním vozíku, jak je to s bezbarierovostí hotelu a pokojů. Je potřeba to do poptávky uvádět? Je na tyto požadavky nějaký příplatek? Děkuji Skřejpek
Dobrý den, Rudolfe, prostor bohužel není bezbariérový. Samozřejmě si tuto informaci můžete ověřit přímo u hotelu na e-mailu: rezerwacje@apartamentykolobrzeg.pl či tel. +48 517 493 024. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud s cizím jazykem máte potíže, rádi to vyřešíme za vás. Můžete nás kontaktovat na: pomoc@slevomat.cz. Krásný den, Tomáš :)