Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja@saltic.pl nebo na tel. +48 94 713 66 01. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám kód voucheru, název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Pokud budete potřebovat přistýlku, informujte se o dostupnosti na recepci před zakoupením voucheru.
Pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem, kontaktujte recepci předem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Dítě do 3,9 let: zdarma (bez nároku na vlastní lůžko a stravu)
Dětská postýlka: 50 PLN/den
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Upozornění: Ubytování na přistýlce je možné pouze pro děti do 12 let.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, v případě zakoupení voucheru s konkrétním termínem je
u vás pojištěno zrušení v případě karantény? Před odjezdem je
nutnost podrobit se PCR testu, který nesmí být starší 48 hodin. Co když
někdo z cestovatelů bude pozitivní? Hotely běžně nabízí možnost změny
termínu či vystavení voucheru na hodnotu zaplacenou za ubytovací balíček
k využití v jiném termínu. Lze to i při zakoupení přes Slevomat? Nebo
když bude někdo z nás v karanténě tak máme smůlu a voucher propadá a
přicházíme o celou uhrazenou částku?
Saltic Resort & SPA
Good morning if for reasons of COVID (sickness, quarantine, legal
restrictions) the guest can not realize his stay we give the opportunity to use
the stay at another fixed date or voucher amount. We set everything
individually. Saltic Team
Barbora Černá
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda při zakoupení pobytu je možnost vybrání typu
pokoje? Dívali jsme se, že hotel nabízí pokoje s balkónem.
Moc děkuji za odpověď, BČ
Saltic Resort & SPA
Good morning. We offer 2-person rooms with balcony or terrace on the ground
floor. You can mark your request which room you would like. Saltic Team
Katerina
Dobrý den,
je pro tento pobyt zajištěná i jakákoliv doprava, i kdyby za příplatek,
nebo je potřeba si ji zajistit samostatně extra navíc někde jinde?
Děkuji, KV
Saltic Resort & SPA
The price includes a stay in a hotel with breakfast and dinner and the
possibility to use swimming pools, sauna and holiday attractions. The guest
organizes his own transport to the hotel. Saltic team
Veronika
Dobrý den,nejde správně vyplnit počet dětí.Tak se také rovnou
zeptam.Mate pouze dvouluzkove pokoje?Máme 4 děti (10,5,4,4)4leta jsou
autisticka dvojčata.Je možno nás nechat v pokoji z pristylkou?Na jedno
dvojče si vozime svou vlastní postylku.Dekuji za odpověď Veronika
Juránková Veronika maminka Ley a Zoe dvojčat z PAS
Saltic Resort & SPA
The hotel offers double rooms with the possibility of an extra bed for a
child under 12 years. Rooms can be located next to each other, some double
rooms are connected in the middle by a common door – this must be
communicated to us before arrival so that we can check whether connecting rooms
are available. Saltic team
Marta Kaucká
Dobrý den.Můžeme přijet i s našim fr.buldočkem?
Slevomat.cz
Dobrý den, Marto :)
pobyt s pejsky je možný za příplatek 70 PLN/den. Určitě předem
informujte recepci. Doplatek poté uhradíte přímo na místě.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, v případě zakoupení voucheru s konkrétním termínem je u vás pojištěno zrušení v případě karantény? Před odjezdem je nutnost podrobit se PCR testu, který nesmí být starší 48 hodin. Co když někdo z cestovatelů bude pozitivní? Hotely běžně nabízí možnost změny termínu či vystavení voucheru na hodnotu zaplacenou za ubytovací balíček k využití v jiném termínu. Lze to i při zakoupení přes Slevomat? Nebo když bude někdo z nás v karanténě tak máme smůlu a voucher propadá a přicházíme o celou uhrazenou částku?
Good morning if for reasons of COVID (sickness, quarantine, legal restrictions) the guest can not realize his stay we give the opportunity to use the stay at another fixed date or voucher amount. We set everything individually. Saltic Team