Restart pro tělo i duši v Mariánkách: polopenze, masáže, zábaly i blahodárné koupele
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den
bylo by možné u vás koupit pobyt pro 3 osoby nebo alespon
přistýlku chceme jet s maminkou na 2 noci.
A kdy budete prodávat na květen? Děkuji
Dobrý den, Ivano. Děkuji Vám za dotaz. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :-) přeji krásný den
Mám dotaz ohledně „malý dárek na pokoji při příjezdu“.
O co se má jednat?
Dobrý den, Vladimíre, tuto informaci jsme se snažili ověřit u hotelu, ale jediná informace co se nám podařila ověřit byla, že se malý dárek pořád mění a není pokaždé stejný. Každopádně se prý máte těšit na překvapení, které Vás bude čekat na pokoji. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Omlouvám se, odpověď ohledně procedur mi stále není jasná. Tak tedy
jinak:
V nabídce pro dva jsou tedy celkově 4 procedury, nebo 8?
Děkuji.
Dobrý den, děkuji za doplňující dotaz. Každá osoba má v ceně všechny procedury. Přeji krásný den a pokud se rozhodnete pro tuto nabídku, tak krásný pobyt. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, nerozumím specifikaci procedur v nabídce při pobytu pro
2:
např. „1× … masáž pro osobu“.
Znamená to, že je to masáž jen pro jednoho, nikoli pro oba dva? Takto jsou
tam označeny všechny procedury. Znamená to, že bychom si všechny pro
druhého museli dokoupit zvlášť?
Děkuji za vysvětlení.
Dobrý den, procedury uvedené na voucheru vždy mohou využít obě osoby. Takže není potřeba doplácet za procedury. Pěkný den :) Tomáš
Dobry den,muzeme si rezervovat místo v parkovacim dome předem?Kroupova
Dobrý den, paní Kroupová, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na provozovatele na e-mailu:rezervace.zvon@orea.cz či tel.+420 354 686 111. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
ve které ze tří restaurací je zabezpečeno stravování nebo si lze
vybrat?
Dobrý den, Jano, strava je formou bufetu, který je zajištěn v Restauraci Zvon. Pěkný den :) Kačka
Dobry den, mam dotaz ohledne oteviraci doby bazenu a sauny v obdobi od 25. 9. do 3.10. Dekuji.
Dobrý den. Aneto, tuto informaci si můžete ověřit přímo u provozovatele na e-mailu:rezervace.zvon@orea.cz či tel,+420 354 686 111. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,pokud bychom k vám přijeli vlakem,jak se k vám dostaneme místní dopravou? děkuji
Dobrý den, Ivo, bohužel nevíme odkud cestujete či jak se dopravíte. Tak se prosím s tímto dotazem obraťte přímo na provozovatele na e-mailu:rezervace.zvon@orea.cz či tel.+420 354 686 111. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
chtěl bych pořídit pobyt jako dárek.Dá se pořídit voucher bez
termínu,s tím,že si to pak sami vyberou?
Děkuji
I.Jarkovský
Dobrý den, Ivano, u této nabídky je pouze možnost online termínu. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, prosím je možné si přikoupit nějakou procedůru i když budem 2 osoby na 2 noci? Děkuji za informaci
Dobrý den, Věro, v případě individuální poptávky o přikoupení procedur, kontaktujte prosím přímo hotel na e-mailu: rezervace.zvon@orea.cz či tel.+420 354 686 111. Příplatek bude dle ceníku hotelu. Krásný den, Tomáš :)
Hezký den, je možný termín od 27.8. do 29.8.? Děkuji Herzán
Dobrý den, Jane, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat. Pěkný den, Tomáš :)
Doébrý den. Prosím můžete mi sdělit zdali máte volný termín na 3 noci pro dva v termínu od 26. 8. ?
Dobrý den, Věro, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. :) Pěkný den, Kačka
Dobrý den,
je možné parkování?
Dobrý den,
příplatek za parkování je 200,– CZK/ noc/ auto. Parkovací místa
nerezervujeme a negarantujeme.
Děkujeme za pochopení
Rezervační odd. Vochocová Markéta
Dobrý den, je možné platit z fondu fksp?
Dobrý den, paní Schejbalová, u této nabídky bohužel nelze uplatnit příspěvek FKSP. Protože u této nabídky lze zakoupit pouze vouchery s online termínem, které je nutné uhradit ihned a není tedy možné vystavit fakturu. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den mohu si po příjezdu objednat nějaké koupele nebo masáže navíc. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Deniso, pro podrobnější informace ohledně přikoupení koupelí nebo masáží můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: rezervace.zvon@orea.cz nebo tel. +420 354 686 111. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, ráda bych se u vás ubytovala s dvěma 13 letými slečnami a 4 letou přistýlku. Je možné si u vás zarezervovat pokoj pro 4? Nebo dva pokoje najednou? Bojím se, že když si zarezervuji jeden pokoj pro dva, tak druhý už nebude. Děkuji za informaci. M.Witton
Oprava, nepřečetla jsem si to. Místo přistýlky tam mělo být dívenky.
Dobrý den, Markéto, nabídka je pro 2 osoby, takže je potřeba zakoupit 2 vouchery, případně můžete kontaktovat přímo hotel ohledně dostupnosti pokojů nebo jestli je potřeba rezervovat 2 pokoje na e-mailu: rezervace.zvon@orea.cz nebo tel. +420 354 686 111. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, je možné tento pokoj rezervovat pro 2 dospělé a 2 děti (1 rok a 4 roky)? Pro dítě 4 roky máme vlastní rozkládací postýlku a dítě 1 rok spí s rodiči.
Dobrý den, nevím zda by bylo možné umístit rozkládací postýlku do pokoje Superrior, každý pokoj je přeci jen trošku jiný a nemůžu Vám zaručit že se tam vejde. Samozřejmě po domluvě by to asi bylo možné. Za větší pokoj by byl potom příplatek 1000,–/noc
Dobrý den,
vybrala jsem si z nabídky pobyt v Mariánkách a potřebovala bych platit
převodem.
Ve vašich obchodních podmínkách je tato varianta uvedena, ale košík ji
nenabízí…
Dobrý den, paní Otradovcová Krajníková, platba převodem je možná pouze pro varianty bez termínů. V této nabídce je možné zakoupit pouze termínovanou variantu, proto není možné platit převodem. Pěkný den, Tomáš :)
Dobrý den nikde jsem nenašla vaše služby. Myslím jaké druhy masáží provádíte a hlavně máte u vás vířivku? A samozřejmě ceník za poskytnutí služeb. Děkuji
Dobrý den, Deniso, druhy masáží naleznete zde: https://www.hotelpalacezvon.cz/wellness_offer/masaze/. Další procedury včetně koupelí naleznete zde: https://www.hotelpalacezvon.cz/wellness_offer/zabaly-a-koupele/. Ohledně cen a dalšího vybavení můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu rezervace.zvon@orea.cz nebo telefonním čísle +420 354 686 111. Pěkný den
Dobrý den, poukaz je pro 2 osoby, ale v popisu procedur je napsáno pro osobu. Takže si procedury musíme rozdělit nebo všechny procedury jsou 2×? Děkuji pěkně za odpověď. s pozdravem Monika
Dobrý den, Moniko, nic rozdělovat nemusíte, procedury uvedené na voucheru vždy mohou využít obě osoby. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, v oficiálním popisu typů pokojů na stránkách hotelu není uveden typ „superior“, pouze classic, deluxe a suite. Který z těchto typů pokojů je tedy nabízen v rámci Vaší nabídky? Jde mi především o výhled a případný balkon. Děkuji
Dobrý den, Petře, na webu hotelu je typ pokoje uveden jako CLASSIC DVOULŮŽKOVÝ POKOJ. Pěkný den :) Kačka
Dobry den, lze poukaz koupit i pro jednu osobu? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
bohužel na slevomatu nelze koupit pobyt pro 1 osobu. S pozdravem
Prokopová(rezervační agent)
Dobrý den, je na hotelu možnost uschování kola?
Dobrý den,
je možné kolo uschovat, ale přímo uzamykatelnou místnost pro kola nemáme.
S pozdravem Prokopová (rezervační agent)
Dobrý den!
Je možné v hotelu zajistit i bezlepkové stravování?
Děkuji
Dobrý den,
ano je možné zajistit bezlepkovou stravu. Snídaně i večeře jsou formou
buffetu s bohatým výběrem jídel. S pozdravem Prokopová
(rezervační agent)
Dobrý den ,a jak je to s testem ?Musím ho předložit při příjezdu? Děkuji za odpověd
Dobrý den, Jano :)
opatření se řídí vládními nařízeními. Vše najdete vysvětleno zde (https://covid.gov.cz/situace/onemocneni-obecne-o-opatrenich/system-o-n-t-ockovani-prodelana-nemoc-test).
Pěkný den :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je nějaká možnost připlatit si za pokoj
s balkónem? Na rezervačním systému OREA tato možnost je, ale tam zase
netuším jak mohu zaplatit kartou Sodexo Flexi pass.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, kat. Deluxe s balkonem je za příplatek 500kč/noc. Na recepci hotelu je možné platit Sodexo poukázkami a v nejbližší době i Sodexo Flexi passem kartou. Při rezervaci přes slevomat nikoliv. S pozdravem Prokopová (rezervační agent)
jak se mohou u Vás ubytovat 3 dospělí lidé na jednom pokoji?
Chtěla bych tam jet se dvěma vnoučaty 16 a 13 let.
Děkuji za info. Ivana
Dobrý den, pro 3 osoby bude nutná změna kategorie na suite – je zde doplatek kromě 3. osoby ještě na suite 1.000 Kč/noc Hezký den Ilona Vinklerová, Sales Manager
Dobrý den jak je to u vás s parkováním děkuji Tejml
Dobrý den,
parkování je možné v parkovacím domě 5 min chůze vzdáleném od Orea
Spa hotelu Palace Zvon, stojí 200Kč/noc.
(Prokopová Milada rezervační agent)
Dobrý večer,
ráda bych se zeptala,kolik by stála 3.dospělá osoba na přistýlce na
2 noci s procedurami.Děkuji za odpověď
3. osoba na přistýlce se vejde jen ve suite, kde je příplatek 1.000 Kč/noc + cena za třetí osobu polovina z dvoulůžkového pokoje dle vybraného termínu Ilona Vinklerová, Sales Manager
Dobrý den,
Chtěla bych se zeptat,zda by bylo možné ubytování ve dvojlůžkovém pokoji
pro dvě osoby v termínu od 9.8.-11.8.2021?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano rezervace je možná v tomto termínu.
S pozdravem
Milada Prokopová (rezervační agent)
Dobrý den,
bylo by možné ubytování od 6.9.-11.9. ve dvou dvoulůžkových pokojích a
jednom třílůžkovým? Ubytovaní by bylo pro všechny dospělé osoby.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den ubytování je možné rezervovat přes naše stránky nebo přes
slevomat.
S pozdravem (Prokopová rezervační agent)
Dobrý den,
jak je to v případě jednolůžkového pokoje. Liší se nějak cena pro
jednoho a je možné přijet sama?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, bohužel jednolůžkové pokoje v nabídce Slevomatu
nemáme.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Dobrý den, když si zadám rezervaci přímo přes stránky hotelu, cena vychází méně, než tady přes Slevomat. Konkrétně např. u pobytu s polopenzí..zde na Slevomatu je to na tři noci asi o 300 Kč více, než přímo na stránkách hotelu. V čem je tedy tento hotel ve slevě? Děkuji
Dobrý den, rezervaci můžete udělat přes naše stránky nebo přes
Slevomat, výběr je na Vás.
S pozdravem.
Prokopová (rezervační agent)
Dobrý den, je možný pobyt v jednom pokoji se dvěmi dětmi ? (8 let) děkuji
Dobrý den, můžete doplatit kategorii Suite (manželské lůžko+
rozkládací gauč) 1.000,–Kč/noc, kde se vejdou 2 děti + doplatek
375,–Kč/dítě/s polopenzí.
S pozdravem
Prokopová (rezervační agent)
Dobrý den,kde se prosím přesně nachází přilehlý parkovací dům,tj.kde ho najdeme?Je potřeba si tam nějak předem rezervovat parkovací místo?Dekuji
Dobrý den, Kateřino,
ohledně takového dotazu se prosím obraťte přímo na hotel. Parkovací dům
se nachází cca 30 metrů od hotelu, každopádně je na něm potřeba
rezervovat předem parkovací místo. S tím by Vám ale právě už recepce
hotelu pomohla. :-) Zde přikládám kontakt: rezervace.zvon@orea.cz
, +420 354 686 111.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, když si vyberu daný termín na týden,je termín daný nebo až po potvrzení hotelu jestli je volno?
Dobrý den, Jane :) při rezervaci přímo z online kalendáře, kdy je daný voucher vystaven na konkrétní termín, hotel již nepotvrzuje a termín je garantovaný. Pěkný den :)
Dobrý den, lze pobyt zaplatit přes zaměstnavatele z fondu FKSP? DĚKUJI
Dobrý den,
platba z fondu FKSP je možná pouze při rezervaci přes naše stránky.
S pozdravem Prokopová (rezervační agent)
Dobrý den,
ráda bych objasnila pojem „volný vstup do bazénu a sauny“.. Znamená to
neomezený vstup? Smozřejmě během provozních hodin.. S voucherem na
3 noci, tedy do bazénu a sauny můžeme každý den?
Děkuji předem za zprávu
Dobrý den,
ano vstup do bazénu a sauny je možný během provozních hodin každý den,
pouze bude omezen počtem 10 osob. Prokopová (rezervační agent)
Jak je to s parkováním?
Dobrý den,
parkování je možné v parkovacím domě 5 min. chůze od Orea Spa hotelu
Palace Zvon 200Kč/noc.
Prokopová (rezervační agent)
Dobrý den kolik stoji parkování na 2 noci
Dobrý den, parkování je možné v parkovacím domě 5 min. chůze od
Orea Spa hotelu Palace Zvon 200Kč/noc.
Prokopová (rezervační agent)
Dobrý den, mohla bych si u vás zakoupit 4 ks třídenních (2 noci) voucherů. Vyhovuje mi uplatnění do prosince, ale už ne dopředu si zarezervovat termín, jelikož je chci dát jako dárek a tudíž nebudu obdarovaným určovat nástup. Lze to nějak vyřešit? Děkuji
Dobrý den, Pavlo, jsme moc rádi, že Vás akce zaujala, nicméně v rámci této nabídky jde zakoupit pouze voucher s online rezervací. Můžete tedy samozřejmě zakoupit více voucherů na různé termíny, ale vouchery bez termínu bohužel nejsou k dispozici. Děkujeme za pochopení. Pěkný den, Kačka
Dobrý den, jak je to s parkováním? Je k dispozici? Je hlídané nebo placené?
Dobrý den, parkování je možné v hlídaném parkovacím domě 5 min.
chůze od Orea Spa hotelu Palace Zvon 200Kč/noc.
Prokopová (rezervační agent)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli je zde uvedená cena konečná ,
popřípadě jaké jsou poplatky na místě .
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Terezo,
tato cena je již konečná kromě místního poplatku, který je zapotřebí
zaplatit až na místě. Ten činí 30 Kč osoba/noc. Dále je ještě možný
poplatek za domácí zvířata 600 Kč/noc, hodláte-li si nějaké s sebou
vzít, to každopádně ale doporučuji po domluvě s hotelem.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, můžeme u Vás uplatnit voucher lázně?
Dobrý den, státní voucher (4.000,–/os.) jde v současné době uplatnit
pouze v Orea Spa hotelu Cristal, při rezervaci přes stránky www.cristalpalace.cz
S pozdravem Milada Prokopová (rezervační agent)
Dobrý den! Je v hotelu k dispozici dětská postýlka a dětská jídelní židlička? Děkuji za informaci
Dobrý den,
ano v Orea Spa hotelu Palace Zvon je k dispozici postýlka a dětská
jídelní židlička.
S pozdravem
Milada Prokopová (rezervační agent)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,máte ve vašem zařízení pokoj pro vozíčkáře,pokud ano,měla bych zájem v měsíci květnu,Děkuji za info a přeji hezkou neděli.Doubková
Dobrý den, Jaroslavo. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel je rozdělený na dvě části. Jedna část je bezbariérová a druhá ne. Obě části mají vlastní restauraci. Bezbariérová část je nyní uzavřena. V květnu by ale měla být už otevřena. Při nákupu stačí napsat do poznámky napsat, že si přejete být ubytovaná v bezbariérové části hotelu a při rezervaci si ještě do hotelu raději zavolat, abyste měla jistotu, že v této části mají volný pokoj. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz