Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Léto, jaro nebo podzim ve 4* hotelu v Beskydech s privátním wellness a polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. 558 640 901, 558 680 145 či 602 130 991 (v provozu od 10:00 do 18:00) nebo online přes rezervační formulář – zároveň uveďte kód voucheru (v rezervačním formuláři do pole „Poznámka“).
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez nároku na služby: zdarma
- Dítě od 3 do 11,9 let na přistýlce, s polopenzí a bez služeb: 500 Kč/noc
- Osoba nad 12 let na přistýlce, s polopenzí a bez služeb: 750 Kč/noc
- Doplatky se hradí na recepci při příjezdu
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Je mozno ubytovani a stravovani pro jednu osubu.jkaka bude cena.jestůi to bude jako pro dva,tak ani nepiste.nevim,proc by u nas nemohl cestovat za prijatelnou cenu jeden clovek.od 3.8 4 noci kdykoli,lepsi ne o vikendu.je u vas bazen,Roupec
Dobrý den, Miloši :)
bohužel tato nabídka je koncipována pro dvě osoby. Čili cena by byla
opravdu stejná. Můžete se obrátit přímo na hotel (reception@hotelterasa.eu,
+420 558 640 901) a domluvit si individuální nabídku přímo s nimi.
Pěkný den :)
Dobrý den,máte prosím volnou kapacitu 2dospělí a dítě 8 let ve dnech –14.8.-17.8. ?Děkuji
Dobrý den, ano, máme. Veškeré termíny, které vám Slevomat nabízí, jsou k dispozici. Hezký den, hotel Terasa
Hezký den, je možné zajistit i bezlepkovou a bezmléčnou stravu? Díky
Dobrý den, ano, jsme schopni zajistit. Prosím, při objednávce pobytu
upozornit na tento požadavek.
Přeji hezký den, Hotel Terasa
Dobrý den. Vzhledem k počtu večeří, které kuchař vaří není úplně možné 100% zajistit bezlepkovou stravu. Vždy je na výběr ze tří hlavních jídel (steaky, ryby, apod.) a případně můžeme kuchaři dát poznámku, ať např. omáčky nehustí moukou. Co se týče snídaní, bylo by nutné mít své vlastní pečivo. Bezmléčnou stravu bohužel nezajišťujeme vůbec. Děkuji za pochopení. Hezký den. Hotel Terasa
Dobrý den,máme dotaz ohledně volného termínu v období 1.-6.7. pro 2 dospělé+2 děti (12let a 4 roky) nebo 16.-18.7. ve stejném složení. Měli by jste v těchto dvou termínech volný pokoj na 2 noci? Děkujeme za odpověď.
Dobrý večer. Prozatím máme ještě volný jeden apartmán na dvě noci od 1.7.-3.7.2021. Hezký večer. Hotel Terasa
Dobrý den , mám dotaz , máte volný termín 16–18.7.2021 ( 3dny /
2 noci )....... šlo by o pobyt 1 dospělí a 2 děti ( 5 a 9. let )
jaká by byla celková cena ? kdybych nákup provedl přes Slevomat. Děkuji za
odpověď .
Dobrý den. V tomto termínu máme ještě volnou kapacitu třílůžkových pokojů. Pobyt se dá zakoupit přes Slevomat, kde bude potom doplatek za dítě 1.000,–/ 2 noci. Nebo můžete zarezervovat telefonicky či e-mailem. Celková cena by byla 5.980,–. Hezký den. Hotel Terasa
Máte prosím volné 2 dvoulůžkové pokoje s výhledem na přehradu
v prvních dnech září
( mimo víkend )Díky
Dobrý den. V prvních dnech tedy od 1.9. máme pokoje s výhledem obsazené, můžeme Vám nabídnout pouze ty bez výhledu. Pokoje s výhledem by byly volné v termínu od 14.9.-17.10.2021. Pěkný den. Hotel Terasa
Dobrý den,
máte volný třílůžkový pokoj v termínu od 24.7. do 27.7.2021 pro třri
dospělé osoby?
Předem děkuji za odpověď. Hezký den. Ivana
Dobrý den. Ve Vámi uvedený termín máme ještě volný poslední
třílůžkový pokoj.
Děkuji. Hezký den. Hotel Terasa
Dobrý den je možné ubytování se psem? Děkuji
Dobrý den,
pobyt s jakýmkoliv domácím mazlíčkem není možný. Děkujeme za
pochopení.
Hotel Terasa
Dobrý den, máte volný termin od 11–14.8 pro 4 dospělé osoby a jedno roční dítě ? Děkuji
Dobrý den, ve zvoleném termínu máme volnou kapacitu ubytování.
Děkuji
Jana Ostřížková
Hotel Terasa
Dobrý den, je u vás možné ubytování pro 5-ti člennou rodinu, 2 dospělí a děti ve věku 11, 10 a 9 let na 4 dny/3noci od 28.6. do 1.7.? Děkuji! Vlčková
Dobrý den.
Bohužel, máme pokoje maximálně pro 4 osoby (2 dospělí+2 děti do
12 let). Ve Vašem případě Vám můžeme nabídnout ve Vámi vybraném
termínu jeden dvoulůžkový a jeden třílůžkový pokoj.
Děkuji
Hezký večer, Hotel Terasa
Dobrý den, máme 5 leté dítko. k ceně tedy máme připočítat prosím kolik na 3 dny/2 noci? Díky moc.
Dobrý den,
za dítě bude doplatek 2×500,–= 1.000,–Kč za 2 noci.
Přeji hezký den
Hotel Terasa
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Z recenzí jsem se dočetla, že na pokojích jsou nefunkční minibary/lednice. Je prosím tento problém již vyřešen, nebo je stále minibar/lednice na pokojích mimo provoz. Děkuji
Dobrý den, minibary jsou bez obsahu a vypnuty. Služba recepce Vám na požádání uloží věci k nachlazení do hotelových lednic, případně prodá chlazené nápoje na pokoj nebo poskytne led.
Hezký den