Otevřené vouchery: Informace o volných termínech získáte na e‑mailu recepcia@skizabava.sk nebo na tel. na +421 432 388 682 (od 9:00 do 16:00). Poté proveďte rezervaci vybraného termínu a uveďte kód voucheru.
Na dotazy vám rád odpoví personál recepce na tel. +421 432 388 682 (od 9:00 do 16:00).
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Upozornění: Voucher není možné zakoupit k podnikatelským účelům – hotel nevystavuje faktury pro podnikatelské subjekty.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací se doporučuje sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Jedno dítě do 5,9 let na lůžku s rodiči, s mini polopenzí a bez služeb: zdarma
Vstup do plaveckého bazénu je pro malé děti povolen pouze se speciální plovací plenou.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, dá se u vás uplatnit FKSP? Děkuji za odpověď:-)
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od
zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám
proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na
e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na
hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí.
Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou
domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den, Tomáš :)
Robert
Dobrý den.
Včera jsem zasílal na mail dotaz ohledně pobytu se psy.
Mám zájem o termín 1.-3.10.2021.
Do teď jsem neobdržel žádnou odpověď..... ((
Pracuje někdo na recepci?
Děkuji…
Koliba u Kuba
Dobrý deň,
Odpoveď sme Vám zaslali, žiaľ niekedy je mailov veľa a tak to trochu trvá.
Ospravedlňujeme sa.
Eva
Dobrý den,
je možné vzít si s sebou psa (entlebuch-stření plemeno)?
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, příplatek za domácí zvířata činí 8 €/noc (pouze
malá nebo střední plemena) Je nutné se domluvit předem s recepcí a platí
se při příjezdu. Pěkný den, Tomáš :)
Adriana
Dobrý večer,
bylo by prosím Vás možné, mít na pokoji přistýlku pro syna(20let).
V termínu 15.-18.8., pobyt s polopenzí. Byli bychom Vám velice
vděční. A+J
Slevomat.cz
Dobrý den, Adriano, u této nabídky lze zakoupit voucher pouze pro
2 dospělé osoby a 1 – 2 děti pouze do 14,9 let dle varianty voucheru.
Pokud byste tedy chtěli přistýlku pro 20 letého syna, poradím Vám
obrátit se přímo na provozovatele na e‑mailu recepcia@skizabava.sk
nebo na tel. +421 432 388 682, se kterým se můžete domluvit, zda by to
bylo možné a rovnou na případném alternativním řešení. Pěkný
den, Kačka
Jaroslav Vondřich
Dobrý den, je možné se k vám dostat veřejnou dopravou, případně
odkaď, nebo je to možné pouze autem?
Děkuji za odpověď Vondřich Jaroslav
Koliba u Kuba
Dobrý deň,
Priamo do strediska verejná doprava nejazdí.
Do Kraľovian , prípadne do Oravského Podzámku sa dostanete železnicou,
odtiaľ do obce Hruštín autobusom, potom asi 7 km taxi, alebo pešo.
Petra
Dobrý den,
pokud budu mít zájem na pobyt pro 2 osoby mají pokoje vlastní sociální
zařízení ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, ano, pokoje mají vlastní koupelnu. Pěkný den
:) Kačka
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dá se u vás uplatnit FKSP? Děkuji za odpověď:-)
Dobrý den, Barboro, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den, Tomáš :)