Otevřené vouchery: Potřebná rezervace pobytu předem na tel. +421 905 523 893 nebo na e‑mailu skipensionjasna@gmail.com – při rezervaci je třeba uvést kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci, není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 30 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 30 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, rádi bychom k Vám přijeli na dovolenou v termínu 15.8. až
22.8. v počtu 7 osob ( dvě rodiny – 3 dospělí a děti ve věku 16,
15, 14, 12 let. Máte v tomto termínu 2 volné apartmány? Objednávku
bychom rádi udělali přes Slevomat z důvodu platby z benefitů. Děkuji
Válková
SkiPension Jasná
Dobrý deň,
v poriadku, otvoril som v možnosť na rezerváciu podľa Vašej požiadavky.
Prosím Vám, mohli by ste urobiť rezerváciu, čo najskôr, aby to
nezarezervoval niekto iný?
Ďakujeme Vám za pochopenie.
Stanislav Kaľavský, Skipension Jasná
Markéta Válková
Děkuji, rezervace provedena. Těšíme se a nashledanou. Válková
Michaela Jeřábková
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně dostupnosti veřejné dopravy pro
klienty bez vozidla a možnosti stravování či nákupu potravin
v místě.
Děkuji, s pozdravem Jeřábková
SkiPension Jasná
Dobrý deň, pani Jeřábková,
do Demänovskej doliny a Pavčinej Lehoty, kde je náš Skipension Jasná,
jazdí prímestská linka autobusu. V okolí sú 2 zastávky autobusu –
50 m od domu a 250 m od domu. V našej dedine je aj obchod Jednota –
200 m od domu a reštaurácie – od 200 m od domu. V štúdiu máte
k dispozícii plne vybavenú kuchynku.
S pozdravom,
Stanislav Kaľavský, Skipension Jasná
Pavel Bescec
Dobrý den,máme 3 deti 8,6,3. V nabídce vidím jen možnost dvou dětí.
Šlo by ubytovat nás 5? Dekuji
SkiPension Jasná
Dobrý deň,
áno, môžeme pre 3. dieťa pripraviť prístelku. Ak chcete, môžete si
online rezervovať termín.
S pozdravom,
Stanislav Kaľavský
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, rádi bychom k Vám přijeli na dovolenou v termínu 15.8. až 22.8. v počtu 7 osob ( dvě rodiny – 3 dospělí a děti ve věku 16, 15, 14, 12 let. Máte v tomto termínu 2 volné apartmány? Objednávku bychom rádi udělali přes Slevomat z důvodu platby z benefitů. Děkuji Válková
Dobrý deň,
v poriadku, otvoril som v možnosť na rezerváciu podľa Vašej požiadavky. Prosím Vám, mohli by ste urobiť rezerváciu, čo najskôr, aby to nezarezervoval niekto iný?
Ďakujeme Vám za pochopenie.
Stanislav Kaľavský, Skipension Jasná
Děkuji, rezervace provedena. Těšíme se a nashledanou. Válková