Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, prosím je možné si dokoupit snídani eventuálně
polopenzi?
Děkuji
Růžová chalupa
Dobrý den. snídani bohužel nedělám :-(, ale v apartmánu je plně
vybavená kuchyňka a obchod (6 – 20 hod.) cca 400 m.
Z Růžovky srdečně zdraví Lenka Šimánková
Lucie Viktorie Hájková
Dobrý den, je možné nahlédnout na volné termíny v rezervačním
systému?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie :) informační kalendář s volnými kapacitami najdete
na webu (http://www.ruzovachalupa.cz/pricelist).
Nejlepší a nejjistější ale bude s dotazy ohledně volných kapacit obracet
přímo na provozovatele na email lenka.simankova@rtyne.net
nebo na tel. +420 777 333 750. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím je možné si dokoupit snídani eventuálně polopenzi?
Děkuji
Dobrý den. snídani bohužel nedělám :-(, ale v apartmánu je plně vybavená kuchyňka a obchod (6 – 20 hod.) cca 400 m.
Z Růžovky srdečně zdraví Lenka Šimánková