Pobyt ve 4* hotelu Panorama s neomezeným wellness a snídaněmi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, vstup do fitness je v rámci wellnes zdarma neomezen. Nebo je zpoplatněn? Velmi děkuji za odpověď. Z.
Dobrý den, tuto informaci jsme ověřili přímo u hotelu a vstup do fitness je v rámci wellness zdarma. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den. Ráda bych k Vám přijela s dcerou 14 let. Mohly bychom
využít i bazén nebo wellness? A je to možné, i když bude dcera na
přistýlce? Šlo by o termín 27.10 – 30.10.2021.
Děkuji, Šímová.
Dobrý den, Moniko, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. V ceně voucheru je vstup do wellness pro 2 osoby (v rámci otevíracích hodin) – Bazén a jacuzzi. V případě individuální poptávky po příplatku za jiné služby můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:bookings@panoramahotelprague.com či tel. +420 261 191 238. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,chceme k Vám přijet v polovině října. Prosím o informaci, zda si musíme dopředu zarezervovat vstup do bazénu a vířivky, Děkuji
Dobrý den, Julie, není potřeba vytvářet rezervaci. Lze využít kdykoliv během pobytu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, rád bych využil zdarma upgrade z pokoje Superior na
Deluxe.
Jak to prosím zařídit.
Děkuji
Ondřej T.
Dobrý den, Ondřeji, s tímto dotazem se prosím obraťte přímo na hotel na e-mailu: bookings@panoramahotelprague.com či tel. +420 261 191 238. Určitě Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné být na dvoulůžkovém pokoji Superior nebo Deluxe se 2 dětmi (2,5 a 4,5) pouze za cenu pro 2 osoby nebo je nutná přistýlka. Případně půjčujete dětské postýlky (pro to mladší, starší by mohlo spát s námi) a za kolik? Děkuji.
Dobrý den, Renato, Pro varianty v pokojích Superior/Deluxe: děti do
5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma. Děti ve věku
6–11,9 let na přistýlce a se snídaní: 405 Kč (15 €) / noc. Osoby ve
věku 12 let a starší na přistýlce, se snídaní a se vstupem do wellness:
810 Kč (30 €) / noc.
Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné
dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat. Hotel můžete přímo kontaktovat
na e-mailu:bookings@panoramahotelprague.com či tel.
+420 261 191 238. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, prosím jaké jsou momentální otvírací hodiny welness?
Děkuji
Dobrý den, Evo, tuto informaci si můžete ověřit přímo u provozovatele na e-mailu:bookings@panoramahotelprague.com či tel.+420 261 191 238. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobry den, chtela bych se ubytovat s kamaradkou 15–17.10, byl by volny pokoj s oddelenyma luzkama? Dekuji Sevcikova
Dobrý den, Kateřino, Vámi vybraný termín vidím v tuto chvíli jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo u nabídky v online rezervačním kalendáři. Termín si při nákupu rovnou rezervujete a nemusíte poté již nic řešit, termín je v tomto případě garantovaný. Požadavek týkající se oddělených lůžek, napište prosím do poznámky, při objednávce. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den,
chtěli bychom k Vám přijet 2 dospělí a 2 děti ( 8 a 14 let)
v termínu 11.-12.9.2021.Máte volný pokoj a musím koupit 2 vouchery?
V případě jiné možnosti, jaká by byla konečná cena?
Děkuji Míša
Dobrý den, Míšo,
Dovolují se Vás informovát, že v termínu 11–12/9 máme ještě volné
pokoje. Tedy doporučujeme zakoupit dva vouchery pro 4 osoby celkové a do
poznámky uvést, že jetede rodinou, aby jsme Vam ty pokoje alokováli
vedle.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Alena
Rezerváčni oddělení
Dobrý den,
parkování za 10 Eur na noc je možné v kterých místech?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Lenko, jak píšete, poplatek za parkování činí 10 €/noc.
Ohledně dotazu týkající se parkovacích míst prosím kontaktujte přímo
provozovatele na e-mailu:bookings@panoramahotelprague.com
či tel. +420 261 191 238. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, měli bychom dotaz ohledně voucherů od Slevomatu. Rádi bychom si zakoupili on-line pobyt u vás v hotelu. Nabízíte pokoj pouze pro 2 osoby a 2děti, ale my máme pouze 1ditě ve věku 10 let.
Dobrý den, Marto :)
samozřejmě i tak můžete využít nabídku, kterou máme pro dva dospělé a
dvě děti. Cena ale zůstane stejná. Případně lze po domluvě s hotelem
využít i voucher pouze pro dvě osoby, kdy za dítě na přistýlce
doplatíte na místě 405 Kč (15 €) / noc (se snídaní).
Pěkný den :)
Dobry den mam dotaz
check in mate o 14:00 je problem kdyz prijdu pozdeji
dekuji za odpoved Alice
Dobrý den, Alice, check-in je od 14:00, nikoliv pouze ve 14:00. Neměl by být žádný problém. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, parkovné je 540 Kč na noc i pro ubytované hosty?
Dobrý den, Michaelo, ano, parkovné činí 540 Kč (20 €) za noc pro ubytované hosty. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, chtěly bychom zakoupit pobyt 2 dospělí +2 děti, avšak máme 3 dítě (1 rok) je možné tento pobyt zakoupit nebo potom jedno z děti doplatit?
Dobrý den, Katerino, jak máme uvedeno v nabídce v sekci Děti, děti do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb jsou zdarma. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, paní Němcová, děkujeme za Váš dotaz. Pokud jsou obě děti do 12 let a třetí dítě bude spát s Vámi v posteli, je možné zakoupit náš Rodinný pobyt. Pokud chcete pro dítě přistýlku/postýlku, ta už se do pokoje bohužel nevejde. Za roční dítě nic nedoplácíte. Děkujeme za pochopení. Přeji krásný den z Panorama Hotel Prague, Petra
Zakoupila bych voucher pro dceru, jejího muže a dvě děti. Je možný voucher bez termínu? Jaká by byla výše platby. Děkuji
Dobrý den, Marie, u nabídky Rodinný pobyt pro 2 dospělé osoby a 2 děti do 11,9 let je možné zakoupit voucher pouze s online termínem. Krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, při telefonickém rozhovoru mi bylo řečeno, že testy musí být buď PČR, nebo ATG. V dotazech čtu, že může být samotest na místě. Proto se tedy ještě jednou ptám. Můžu si v den nástupu (3.9.) udělat před obsluhou samotest? Dekuji za odpověď. Pavla
Dobrý den paní Veverková,
možnost udělat si přímo v hotelu samotest je novinka, kterou jsme zavedli
teprve nedávno. Proto jste dostala po telefonu jinou informaci. Omlouvám se za
toto drobné nedorozumění. Těšíme se na Vás. Alexandra
Dobry den,
když mame reservovany pobyt od 12. do 15.8. V kolik hodin mame nastup a do
kdy musime opustit pokoj? A staci provest test na miste?
Dekuji predem za odpoved
Dobrý den paní Kudynková,
děkujeme, že jste si vybrala právě Panorama Hotel Prague a také za Váš
dotaz. Ubytovat se je možné od 14 hodin a opustit pokoj je potřeba do
12 hodin. Přímo za hotelem máme testovací centrum, kde je možné se po
příjezdu otestovat (výsledek je do 20 minut, rezervovat si termín můžete
zde: https://cntesty.cz/?pg=objednavka&om=19)
nebo lze provést samotest přímo v hotelu. Přeji krásný den a pokud bychom
pro Vás mohli ještě něco udělat, neváhejte mne kontaktovat na emailu alexandra.hronkova@panoramahotelprague.com.
Alexandra
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možné si udělat místo antigenního
testu nebo PCR testu pouze samotest přímo v hotelu.
Wellness je pouze jednorázový vstup nebo je neomezené?
Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, paní Kohnová, děkujeme za Váš dotaz. Je možné provést samotest před kolegy z hotelu, případně máme k dispozici odběrové místo přímo v hotelu, kde je možné nechat se otestovat. Platí stejné podmínky, jako na všech ostatních odběrových místech, pokud máte zdravotní pojištění u nějaké české zdravotní pojišťovny. Rezervovat si termín můžete zde: https://cntesty.cz/?pg=objednavka&om=19 . Vstup do wellness je platný po celou dobu pobytu. Přeji krásný den z Panorama Hotel Prague, Petra
Dobrý den,mohou být na pokoji ubytováni 4 osoby. Děkuji
Dobrý den Lado,
děkuji, že jste si zvolila právě náš Panorama Hotel Prague pro svůj
pobyt. Všechny pokoje v našem hotelu jsou dvoulůžkové, případně je
možnost dát na pokoj jednu přistýlku, takže maximálně 3 osoby. Je
možné si rezervovat dva pokoje, které budou hned vedle sebe (je potřeba
o to zažádat během rezervování, abychom je byli schopni zajistit a
počítali s tím předem). Případně nabízíme v našem hotelu Rodinné
pokoje, kde jsou 2 pokoje propojeny dveřmi – v jednom pokoji je
dvoulůžko a v druhém rozkládací pohovku, k dispozici samozřejmě
2 koupelny. Tato varianta je ovšem za příplatek. Neváhejte se pro více
detailů obrátit na naše rezervační oddělení (bookings@panoramahotelprague.com;
+420 261 191 238). Kolegyně Vám pomohou vybrat nejvhodnější variantu.
Přeji krásný den, Alexandra
Dobrý den, informace o testování na covid-19 jsem si samozřejmě přečetla, ale raději se zeptám pro upřesnění. Ráda bych Váš hotel navštívila s 12letou dcerou v termínu od 24. do 26. srpna. Já jsem plně očkovaná, ale dcera ne, potřebuji pro ni teda objednat test na místě. Jestli jsem pochopila správně, musím jí objednat na antigenní test na 24.8., tak aby byly výsledky ihned na místě k dispozici? PCR v tomto případě by se nestihl? Omlouvám se za „hloupý“ dotaz, ale dcera má bohužel hrůzu z jakýkoliv odběrů a zvládne tedy jen test ze slin nebo z kraje nosu, tak bych nerada, aby náš pobyt ve vašem hotelu skončil již před začátkem pobytu. Moc děkuji za odpověď. J.Ch.
Dobrý den paní Chalupná,
děkuji za Váš dotaz a rozhodně jej v této složité době nepovažuji za
„hloupý“. Rozumím tomu, že dcera má strach z jakýchkoliv odběrů a
rozhodně ji nechceme vystavovat čemukoliv, co není bezpodmínečně nutné.
Při check-inu stačí prokázat se antigenním testem, který nebude starší
72 hodin. Přímo za budovou našeho hotelu je odběrové centrum, ze kterého
budete mít výsledky v emailu během 20 minut, pokud by to pro Vás bylo
jednodušší, než si zařizovat test někde ve Vašem okolí. Lze se tam
objednat, ale je i možnost dojít tam až přijedete. Pokud bych Vám mohla
být jakkoliv dále nápomocná, neváhejte se na mne obrátit.
S přáním krásného dne
Alexandra
(alexandra.hronkova@panoramahotelprague.com)
Dobrý deň, od kedy sa podávajú raňajky? Ďakujem.
Dobrý den Tino,
děkujeme za Váš plánovaný pobyt a dotaz. Snídaně se podávají denně od
6:30 do 10 hodin v restauraci Mezzo. Pokud byste potřebovala i další
informace, neváhejte se obrátit přímo na recepci hotelu – reception@panoramahotelprague.com
nebo +420 261 161 111. Těšíme se brzy na viděnou.
Alexandra
Dobrý den,
plánuji pobyt pro 2 osoby 12.-14.8. Je na tento pobyt možné využít Vaší
nabídku parkování zdarma?
Dobrý den, pane Nejezchleba, děkujeme za Váš dotaz. Pro ověření parkovacích kapacit, prosím, kontaktujte naše rezervační oddělení na e-mailové adrese bookings@panoramahotelprague.com anebo na telefonním čísle +420 261 191 238. Přeji krásný den! S pozdravem z Panorama Hotel Prague, Petra
Dobrý den,je možno si u vás uložit zavazadlo, když přijedeme brzy dopoledne a budeme se chtít podívat po Praze, ještě než se ubytujeme.Dekuji.
Dobrý den, Moniko, děkujeme za Váš dotaz. Ano, kolegové z recepce Vám zavazadlo rádi uloží do úschovny. Přeji krásný den! S pozdravem z Panorama Hotel Prague, Petra
Dobrý den, lze hradit z FKSP?
Děkuji za info
Dobrý den, Kláro, děkuji za Váš dotaz. Prozatím bohužel tato možnost není. Přeji krásný den! S pozdravem z Panorama Hotel Prague, Petra
Dobrý den, máme rezervaci termínu v prvním týdnu v srupnu- jaké jsou prosím nyní podmínky pro ubytování – test, očkování …?Děkuji
Dobrý den, Marcelo, pokud se chcete ubytovat, musíte před nástupem na
pobyt prokázat svou bezinfekčnost a to tak, že buď doložíte negativní
test provedený na oficiálním odběrovém místě.
Může to být PCR test nebo antigenní. PCR test platí 7 dní, antigenní
72 hodin.
Doložíte certifikát o očkování
Očkování musí být ukončené, tzn. od druhé dávky musí uběhnout
minimálně 14 dní. Teprve poté jste považováni za chráněné.
Doložíte certifikát o prodělání onemocnění covid-19
Od prvního pozitivního testu nesmí uplynout více než 180 dní. Poté
musíte doložit buď negativní test, nebo certifikát o očkování. Více
informací naleznete zde: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene.
Pěkný den Tomáš
Dobry den, je mozne vyuzit voucher pro dva dospele a dve deti ve veku 3 a
7let? Jake budou dalsi poplatky starsi ma bezlepkovou dietu, byli by mozne bzl
snidane?
Dekuji za odpoved
Dobrý den, Petro,
V případě, kdyby jedno ditě spálo s rodičí a druhé na přistýlce, tak
to je možné. Přistýlka tedy je za příplatek 15 EUR/noc a už včetně
snídaně a wellness. V případě bezlepkové diety, prosíme pak dejte do
poznamky, že o to máte zájem, my to k vášemu přijezdu připrávime.
V případě dálších dotazů nás prosím kontaktujte přímo na bookings@panoramahotelprague.com
nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238.
Hezký den,
Alena
Dobrý den,
prosím, je možné se ubytovat i s ročním dítětem, tedy pobyt pro dvě
dospělé osoby + dítě? Nachází se v hotelu nějaký dětský koutek, plus
je možné zařídit na pokoj dětskou postýlku?
Moc děkuji
Dobrý den, Kateřino,
Je úrčitě možné se ubytovát s dítětem. Jakmíle udělate rezervaci
online, dejte do poznamky, že jedete s malým a potřebujete zařidit
postýlku, poplatek tedy není. Dětský koutek na hotelu bohužel nemáme.
V případě dálších dotazů nás prosím kontaktujte přímo na bookings@panoramahotelprague.com
nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238.
Krásný den,
Alena
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možná přistýlka (syn 18 let) na pokojích
superior i deluxe. Pokud ano, jaká částka je prosím za přistýlku
účtována. Předem děkuji.
Dobrý den. Jano,
Přistýlka na pokojí Superior je možná, připlatek je 30 EUR/noc včetně
snídaně a wellness. V případě dálších dotazů nás prosím kontaktujte
přímo na bookings@panoramahotelprague.com
nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238. Hezký den, Alena
Dobrý den,objednali jsme si od patku do pondělí a 1 dítě 10 let,co budeme jeste pri prijezdu platit,a muze se do bazenu,a prosim jak je to daleko od města. Děkuji
Dobrý den, Ivo,
Pokud budete potřebovát přistýlku pro dítě na pokojí, tak na místě se
hrádí poplatek 15 EUR/noc, do bazenu úrčitě může, hotel se nachází na
Pankráci, je cca 15 min do centra veřejnou dopravou. V případě dálších
dotazů nás prosím kontaktujte přímo na bookings@panoramahotelprague.com
nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238. Hezký den, Alena
Dobrý den, pokud bychom chtěli využít zdarma lepší pokoj Deluxe místo
pokoje Superior, tak kde máme žádat o změnu? Zavolat přímo do hotelu?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martino, pro případný upgrade na lepší pokoj Deluxe je třeba domluvit se přímo s hotelem, zda je to ve Vámi požadovaném termínu možné. Hotel můžete kontaktovat na bookings@panoramahotelprague.com nebo telefonicky na čísle +420 261 191 238. Pěkný den :) Kačka
Hezký den, dostali jsme jako dárek voucher do hotelu na jednu noc. Pokud si přikoupím ještě dvě noci můžeme uplatnit pobyt na tři noci najednou? Děkuji
Dobrý den, Dano,
sloučení voucherů je určitě možné. Dejte si prosím jen pozor, aby Vám
vouchery na sebe termínově navazovaly. Můžete se v takové věci
i obrátit přímo na recepci hotelu, která Vám již jistě pomůže. :-) Zde
přikládám kontakt: bookings@panoramahotelprague.com
, +420 261 191 238.
Přeji krásný den,
Květoslava
Dobrý den, je možné se ubytovat v noci? Respektive kolem 23. hodiny?
Děkuji
Dobrý den, Šarloto,
ubytování v noci určitě není problém, budete-li mít pokoj v pořádku
zarezervován. :-) Recepce hotelu funguje nepřetržitě.
Mějte se krásně,
Květoslava
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak u Vás momentálně probíhají vzhledem ke covid opatřením snídaně? Dále bych se chtěla zeptat, zda stačí jako potvrzení o očkování očkovací kartička, kterou jsem obdržela na první dávce? Děkuji.
Dobrý den, Lenko, s tímto dotazem je nejlepší kontaktovat přímo provozovatele, který Vám přesně sdělí, jak to u nich nyní probíhá. A co se týče potřebných potvrzení, tak dle informací od hotelu v dotazu níže, je možné se na základě vládních opatřeních v hotelu ubytovat pouze pokud splňujete jednu z následujících podmínek: • Negativní PCR test (absolvovaný nejdéle před 7 dny) nebo negativní antigenní test (ne starší než 72 hodin). • Potvrzení o očkování proti onemocnění Covid-19, kdy od první dávky muselo uplynout alespoň 22 dnů. • Potvrzení o prodělání onemocnění Covid-19, kdy od prvního pozitivního testu neuběhlo více než 180 dní. V případě konkrétnějších dotazů Vás poprosím se obrátit přímo na hotel na e-mailu bookings@panoramahotelprague.com nebo na tel. +420 261 191 238, kde Vám rádi vše blíže zodpoví. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den, pokud si koupím „bez termínu“ více nocí, mohu je případně uplatnit zvlášť? Děkuji
Dobrý den, Emo, voucher je vždy nutné uplatnit najednou na jeden pobyt. Pokud byste však chtěla hotel navštívit víckrát, můžete zakoupit více voucherů na požadovaný počet nocí. Pěkný den :) Kačka
Dobrý den. chtěla bych se optat jestli staci potvrzení o antigením testu ze zaměstnání. Dekuji
Dobrý den, Šárko, dle informací od hotelu v dotazu níže, je možné se
na základě vládních opatřeních v hotelu ubytovat pouze pokud splňujete
jednu z následujících podmínek:
• Negativní PCR test (absolvovaný nejdéle před 7 dny) nebo negativní
antigenní test (ne starší než 72 hodin).
• Potvrzení o očkování proti onemocnění Covid-19, kdy od první dávky
muselo uplynout alespoň 22 dnů. • Potvrzení o prodělání onemocnění
Covid-19, kdy od prvního pozitivního testu neuběhlo více než 180 dní.
V případě konkrétnějších dotazů Vás poprosím se obrátit přímo na
hotel na e-mailu bookings@panoramahotelprague.com
nebo na tel. +420 261 191 238, kde Vám rádi vše blíže zodpoví. Pěkný
den :) Kačka
Dobrý den, mám dotaz je v pokoji Superior nějaký minibar? Děkuji s pozdravem Olga Zvoníková
Dobrý den, paní Zvoníková, v Superior pokojích minibar není, je tam ale k dispozici malá lednička. Přeji krásný den! S pozdravem z Panorama Hotel Prague, Petra
Dobrý den, jste partnery v Praze jako doma? Děkuji
Dobrý den, paní Eliášová, hotel je partnerem v Praze jako doma. Hezký den
Dobrý den,mohou do wellness i děti?Dcera 10 let.
Děkuji
Dobrý den, Romano, děti do wellness mohou. Musí však být v doprovodu dospělé osoby. Pěkný den
Dobrý den,
jaký je prosím rozsah wellnes/spa?
Někdo v hodnocení píše o parní sauně v popisu se ale píše jen
o bazénu a vířivce. Jak jsem koukal na web hotelu píše se dokonce
o hotelovém spa.
Děkuji za objesnění.
Dobrý den, Michale, součástí hotelového spa je bazén a vířivka v jedné místnosti a sauny v druhé místnosti. Pěkný den
Dobrý den Michale,
v rámci našeho wellness můžete využít kromě již výše zmíněného
bazénu s vířivkou a klasické sauny také parní saunu, tělocvičnu či
posilovnu. Za poplatek potom také nabízíme možnost masáží, privátní
sauny či solárium. Jen bych ráda upozornila, že zatím je stále omezena
kapacita wellness dle vládních nařízení a je nutno se na recepci spa
objednat (lze zavolat předem nebo i přímo z hotelového pokoje). Pokud Vás
zajímá především bazén, v některé dny probíhají v bazénu placené
lekce. V tu dobu lze využít ostatní součásti wellness. Pokud byste měl
ještě jakékoliv dotazy, neváhejte se obrátit přímo na mne – alexandra.hronkova@panoramahotelprague.com.
S přáním krásného dne
Alexandra Hronková, Panorama Hotel Prague
Dobrý den, pokud nejsem očkovaná stačí k vašemu pobytu test? Popřípadě jaký? Děkuji.
Vážená paní Rousová ,
Dovolujeme si Vás informovat, že na základě vládních opatřeních je
možné se v hotelu ubytovat pouze pokud splňujete jednu z následujících
podmínek:
• Negativní PCR test (absolvovaný nejdéle před 7 dny) nebo negativní
antigenní test (ne starší než 72 hodin).
• Potvrzení o očkování proti onemocnění Covid-19, kdy od první dávky
muselo uplynout alespoň 22 dnů.
• Potvrzení o prodělání onemocnění Covid-19, kdy od prvního
pozitivního testu neuběhlo více než 180 dní.
V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
dobry den ,kdyz bych si objednala u vas v terminu 3.7–5.7 pro 2dospěle +dite 14let ,jak by to vyslo cenove a a da se uplatnit voucher-euroest??
Vážená paní Vítkova-Škopíková,
K zakoupenému voucheru je možné dokopit přistýlku pro dítě.
Doplatek činí 30 EUR/noc. Stačí připsat do poznámky a rádi Vám vše
připravíme.
Ohledně využití voucheru Euroest prosím kontaktujte přímo Slevomat
zákaznický servis.
S pozdravem,
Rezervační oddělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, má hotel bezbariérový pokoj pro vozíčkáře?
Dobrý den, Pavle. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, hotel má bariérový přístup. Přeji krásný den. Matěj, Slevomat.cz