Dobrý den, Kačko ze Slevomatu :) Vzhledem k tomu, že nabídka, u které
jsem se dotazovala na hodnocení podniku, již není aktivní a diskuze je tam
uzavřena, mohu se zeptat, proč zákazníky záměrně mystifikujete a
uvádíte lživé informace?
Ve svém předchozím komentáři jste mi napsala následující:
„Dobrý den, Moniko, tento podnik zatím hodnocení nemá, protože jej
zřejmě zatím nikdo neohodnotil. Nicméně budeme rádi, když byste jej po
využití voucheru ohodnotila Vy, aby se již další zákazníci mohli na
hodnocení podívat. Pěkný den, Kačka“
Z jakého důvodu je hodnocení zákazníkům, kteří mají o nabídku
zájem, skryto? Dokážete to vysvětlit? Děkuji a zdravím! MD
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, určitě jsem Vás nechtěla nijak mystifikovat, u dané
nabídky skutečně zatím žádné přidané hodnocení nebylo, a proto se
omlouvám a mrzí mě, že máte pocit, že jsme Vás chtěli nějak oklamat.
Hodnocení, které zasíláte v uvedených odkazech se týká starších
nabídek, aktuálně se proto u nabídek nezobrazuje z důvodu technických
interních změn u daného podniku. Vámi zaslané nabídky tedy hodnoceny
byly, ale novější nabídky po popsané změně zatím ne, proto tedy nyní
hodnocení u podniku zatím nevidíte. Děkuji za pochopení. Pěkný
den, Kačka
Pulko
Dobrý večer chtěl sem se zeptat cena a jednu noc ve osoby
plus večeře
Wellness Stodolní
Dobrý den, máte uvedeno pro 2 osoby, večeře uvedená není.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, Kačko ze Slevomatu :) Vzhledem k tomu, že nabídka, u které jsem se dotazovala na hodnocení podniku, již není aktivní a diskuze je tam uzavřena, mohu se zeptat, proč zákazníky záměrně mystifikujete a uvádíte lživé informace?
Ve svém předchozím komentáři jste mi napsala následující:
„Dobrý den, Moniko, tento podnik zatím hodnocení nemá, protože jej zřejmě zatím nikdo neohodnotil. Nicméně budeme rádi, když byste jej po využití voucheru ohodnotila Vy, aby se již další zákazníci mohli na hodnocení podívat. Pěkný den, Kačka“
Recenze jsem si nicméně i přes toto vyjádření dohledala (https://www.slevomat.cz/podnik/164566-wellness-stodolni a https://www.slevomat.cz/podnik/153764-wellness-stodolni) a toto mi tedy nepřipadá jako profesionální ani etický přístup.
Z jakého důvodu je hodnocení zákazníkům, kteří mají o nabídku zájem, skryto? Dokážete to vysvětlit? Děkuji a zdravím! MD
Dobrý den, Moniko, určitě jsem Vás nechtěla nijak mystifikovat, u dané nabídky skutečně zatím žádné přidané hodnocení nebylo, a proto se omlouvám a mrzí mě, že máte pocit, že jsme Vás chtěli nějak oklamat. Hodnocení, které zasíláte v uvedených odkazech se týká starších nabídek, aktuálně se proto u nabídek nezobrazuje z důvodu technických interních změn u daného podniku. Vámi zaslané nabídky tedy hodnoceny byly, ale novější nabídky po popsané změně zatím ne, proto tedy nyní hodnocení u podniku zatím nevidíte. Děkuji za pochopení. Pěkný den, Kačka