
Termín
V období do 11. 9. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- 10% sleva na konzumaci v hotelové restauraci
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu koralbooking@gmail.com nebo na tel. +385 99 210 1423. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1. dítě do 6,9 let na přistýlce, se stravou: zdarma
- 2. dítě do 1,9 let na přistýlce, se stravou: zdarma
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc (Nutno předem ověřit s hotelem.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 4 €/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 15. 10. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- 10% sleva na konzumaci v hotelové restauraci
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu koralbooking@gmail.com nebo na tel. +385 99 210 1423. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1. dítě do 6,9 let na přistýlce, se stravou: zdarma
- 2. dítě do 1,9 let na přistýlce, se stravou: zdarma
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc (Nutno předem ověřit s hotelem.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 4 €/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 4. 9. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- 10% sleva na konzumaci v hotelové restauraci
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu koralbooking@gmail.com nebo na tel. +385 99 210 1423. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1. dítě do 6,9 let na přistýlce, se stravou: zdarma
- 2. dítě do 1,9 let na přistýlce, se stravou: zdarma
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc (Nutno předem ověřit s hotelem.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 4 €/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 23. 8. 2021 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Snídaně
- Formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
- 10% sleva na konzumaci v hotelové restauraci
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu koralbooking@gmail.com nebo na tel. +385 99 210 1423. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- 1. dítě do 6,9 let na přistýlce, se stravou: zdarma
- 2. dítě do 1,9 let na přistýlce, se stravou: zdarma
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc (Nutno předem ověřit s hotelem.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 4 €/noc
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Šperky z korálu potěší, ale ještě větší radost rozhodně udělá bydlení v Koralu.
Hotel Koral se totiž nachází v srdci zátoky Medulin hned vedle krásné písečné pláže Bijaca, která je dlouhá asi 1 km. Pláž je vybavena mnoha oblíbenými letními zařízeními, přičemž si zachovává jednoduchost středomořské krásy. Hotel je nově zrekonstruovaný, pokoje mají krásný výhled na moře a ostrovy, který si budete vychutnávat kdykoli se vám jen zachce.
Mrkněte se, za jak dlouho se dostanete na místo.
|
Mrkněte na nabídku autobusové dopravy
Dvoulůžkové i rodinné pokoje s výhledem a snídaně v plážové restauraci
Vybrat si můžete pokoj s výhledem na moře a pokud vás přijede víc, určitě sáhněte po rodinném pokoji s balkonem – až 2 děti se s vámi mohou ubytovat zdarma. V pokojích najdete vše, co budete potřebovat – jsou pohodlné a elegantně vybavené, mají samostatnou koupelnu se sprchou, satelitní televizi, připojení i internetu a klimatizaci.

Restaurace s velkým krbem, ve které si každé ráno vychutnáte bufetové snídaně, je dominantní částí hotelu a posedět můžete i na terase s výhledem na moře. Jistě si sem rádi zaskočíte i na oběd nebo večeři a objevíte bohatá středomořská jídla, vynikající mezinárodní kuchyni i pizzy a dezerty.